Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου, 2024
18.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

“Δανεικά” από τον οικογενειακό περίγυρο: Το κρυφό κόστος

ΑρχικήΝέα"Δανεικά" από τον οικογενειακό περίγυρο: Το κρυφό κόστος
spot_img

Πώς οι πηγές χρηματοδότησης επηρεάζουν τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Οι επιχειρηματίες συχνά δεν διαθέτουν τους πόρους και τη χρηματοδότηση που χρειάζονται για να ξεκινήσουν ένα εγχείρημα και απευθύνονται σε συγγενείς και φίλους για αρχική υποστήριξη. Υπάρχουν πλεονεκτήματα στη λήψη χρηματοδότησης σε πρώιμο στάδιο από την οικογένεια και τους φίλους – είναι συχνά πιο προσιτή από άλλους τύπους χρηματοδότησης και προσφέρεται με πιο ευέλικτους όρους από τη χρηματοδότηση από άλλους τύπους επενδυτών. Ωστόσο, η χρηματοδότηση της οικογένειας και των φίλων συνοδεύεται από κρυφό κόστος. Αφενός οι προσωπικές σχέσεις μπορεί να τεταθούν εάν οι προσδοκίες ανάπτυξης και επιτυχίας δεν εκπληρώνονται. Ποια είναι όμως η επίδραση στην ανάπτυξη της επιχείρησης εάν η χρηματοδότηση προέρχεται από συγγενείς ή φίλους;

Νέα μελέτη από τρεις καθηγητές του Kelley School of Business του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα εφιστά την προσοχή στη λιγότερο διερευνημένη πλευρά της σχέσης επενδυτή-επιχειρηματικότητας: εξετάζει πώς οι πηγές χρηματοδότησης επηρεάζουν τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Η έρευνα διαπιστώνει ότι οι στενοί αυτοί δεσμοί με τους επενδυτές μπορεί να οδηγήσουν τους ιδρυτές να λαμβάνουν πιο συντηρητικές αποφάσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και να τους κάνουν πιο διστακτικούς στην ανάληψη κινδύνων.

«Σε αυτή τη μελέτη επιδιώξαμε να κατανοήσουμε πώς η αποδοχή κεφαλαίων από αυτά τα άτομα επηρεάζει τις προτιμήσεις ανάληψης κινδύνου ενός επιχειρηματία», δήλωσε ο Donald F. Kuratko, Jack M. Gill Chair of Entrepreneurship και εκτελεστικός και ακαδημαϊκός διευθυντής του Johnson Center for Entrepreneurship and Innovation.

«Όταν η σχέση ενός επιχειρηματία με έναν επενδυτή είναι στενή – όπως με την οικογένεια και τους φίλους – ο επιχειρηματίας είναι πιο πιθανό να έχει ενοχές που σχετίζονται με τις αποφάσεις του εγχειρήματος, καθώς εξετάζει αν οι αποφάσεις αυτές θα μπορούσαν να προκαλέσουν την αποτυχία του εγχειρήματος», πρόσθεσε ο Greg Fisher, καθηγητής επιχειρηματικότητας.  Ως εκ τούτου, οι επιχειρηματίες που λαμβάνουν χρηματοδότηση από στενή οικογένεια και φίλους είναι πιο πιθανό να επιδιώξουν επιλογές ανάπτυξης χαμηλότερου κινδύνου για να αποφύγουν τέτοιες αναμενόμενες ενοχές. Αυτό συχνά ωθεί έναν ιδρυτή να λάβει πιο συντηρητικές αποφάσεις για την ανάπτυξη του εγχειρήματος, οι οποίες μερικές φορές μπορεί να είναι αντίθετες με την επιχειρηματική δράση, σύμφωνα με τους συγραφείς της μελέτης στην οποία συμμετείχαν 193 επιχειρηματίες που ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις με δανεικά από τον οικογενειακό κύκλο.

Η εργασία “Προκατάληψη που προκαλείται από πηγές χρηματοδότησης: Πώς οι κοινωνικοί δεσμοί επηρεάζουν τις αναμενόμενες ενοχές και τις προτιμήσεις ανάληψης κινδύνου των επιχειρηματιών“, δημοσιεύτηκε στο Journal of Business Venturing.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο