Δεν ενημέρωνε του πελάτες ότι το κρουασάν είναι κατεψυγμένο.
Για άλλη μία φορά η μη πληροφόρηση των πελατών μιας επιχείρησης εστίασης, ότι το προϊόν είναι κατεψυγμένο οδήγησε σε πρόστιμο. Οι υπεύθυνοι των καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης (εστιατόρια, εστιατόρια γρήγορης εστίασης, εστιατόρια ξενοδοχείων, ταβέρνες, οινομαγειρεία, κέντρα διασκέδασης και λοιπά παρόμοια καταστήματα υποχρεούνται να αναγράφουν στον τιμοκατάλογο ή στις πινακίδες λιανικής πώλησης του καταστήματος τον όρο “κατεψυγμένο” σε προϊόντα που είναι ή έχουν παρασκευαστεί από κατεψυγμένα.
Η πλήρης αναγραφή όλων των πληροφοριών στους τιμοκαταλόγους είναι βασικό και αναφαίρετο δικαίωμα των καταναλωτών, ωστόσο το παραπάνω δεν τήρησε γνωστή και πολυσύχναστη καφετέρια στο Πασαλιμάνι του Πειραιά. Μετά από έλεγχο που έγινε στο κατάστημα οι επιθεωρητές της Περιφερειακής ενότητας Πειραιά και Νήσων στις 29 Νοεμβρίου, διαπιστώθηκε ότι για το είδος «κρουασάν» δεν αναγραφόταν στην πινακίδα πώλησης η ένδειξη «κατεψυγμένο», κατά παράβαση του άρθρου 2§1Δ των Κανόνων ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ. σύμφωνα με το οποίο «ειδικά για τα τρόφιμα-γλυκά, θα πρέπει να υπάρχει η αντίστοιχη επισήμανση στις πινακίδες λιανικής πώλησης στους φυσικούς χώρους, είτε αντίστοιχη ηλεκτρονική πινακίδα για πωλήσεις μέσω διαδικτύου, αν το πωλούμενο προϊόν είναι κατεψυγμένο».
Η ανακοίνωση επιβολής προστίμου όπως δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της Περιφέρειας Αττικής.