Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου, 2024
10.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΟΠΤΙΜΑ (ΗΠΕΙΡΟΣ): Στα 150.1 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2021

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΟΠΤΙΜΑ (ΗΠΕΙΡΟΣ): Στα 150.1 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2021
spot_img

Γ. Καραμπέτσος: “Για πρώτη φορά οι πωλήσεις μας ξεπέρασαν το ορόσημο των 150 εκατομμύρια ευρώ

Το 2021 αποτέλεσε μια ακόμα επιτυχημένη χρονιά για την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, με συνολικές πωλήσεις ύψους 150.1 εκατ. ευρώ, επίδοση που σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τη διατηρεί στην πρώτη θέση ως προς το μερίδιο αγοράς στο σύνολο της κατηγορίας του τυριού. Οι αντίστοιχες πωλήσεις της εταιρείας το 2020 είχαν ανέλθει στα 140,9 εκατ. ευρώ.

Η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας σε συναφείς κατηγορίες, όπως οι κατεψυγμένες πίτες ΗΠΕΙΡΟΠΙΤΕΣ και οι μπάρες δημητριακών ΖΕΜΥΘΑ, αλλά και στη διαρκή υποστήριξη των υπαρχόντων προϊόντων και την επέκταση της διανομής. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι μάρκες που απαρτίζουν το χαρτοφυλάκιο της ΟΠΤΙΜΑ, καθιερωμένες και δημοφιλείς, συνυφασμένες με την ποιότητα, τη γεύση και την παράδοση, με συνεπή και διαρκή υποστήριξη από πλευράς εμπορικής πολιτικής και επικοινωνίας, συνεχίζουν να αποτελούν την κινητήριο δύναμη της εταιρείας, συμπυκνώνοντας τη διαχρονική φιλοσοφία της και το όραμα του ιδρυτή της.

Τα κέρδη της ΟΠΤΙΜΑ το 2021 ήταν 11,4 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε σχέση με το 2020, γεγονός που οφείλεται στην απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξημένων κοστολογίων που προέκυψαν από τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες και ενέργεια.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ, Γιώργος Καραμπέτσος, δήλωσε σχετικά: “To 2021 ήταν ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των επιτυχιών για την ομάδα της ΟΠΤΙΜΑ. Για πρώτη φορά οι πωλήσεις μας ξεπέρασαν το ορόσημο των 150 εκατομμύρια ευρώ, σταθεροποιώντας μας στην κορυφή της αγοράς, με απόσταση από τον δεύτερο. Υλοποιήσαμε με συνέπεια το αναπτυξιακό μας πλάνο, με νέα λανσαρίσματα και είσοδο σε νέες, συναφείς κατηγορίες, επεκτείναμε διανομές σε υφιστάμενους και νέους πελάτες στη λιανική και τη HORECA, ενώ, για μια ακόμα χρονιά, επενδύσαμε σημαντικά στη διαφήμιση, με δαπάνη ίση σχεδόν με το άθροισμα της δαπάνης των ανταγωνιστών μας. Η κάμψη στην κερδοφορία ήταν αναμενόμενη, συνεπεία της στρατηγικής μας απόφασης να απορροφήσουμε μεγάλο ποσοστό του αυξημένου κόστους παραγωγής. Οφείλουμε σ’ αυτό το σημείο ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες της ΟΠΤΙΜΑ για την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη τους: η επιτυχία τούς ανήκει. Καθώς μάλιστα βρισκόμαστε ήδη περίπου στο μέσον της τρέχουσας χρονιάς, διαπιστώνουμε ότι η αναπτυξιακή δυναμική μας φαίνεται να διατηρείται και κατά το 2022. Πιστεύουμε βάσιμα ότι, για μια ακόμη χρονιά, θα επιτύχουμε τους χρηματοοικονομικούς κι εμπορικούς στόχους μας, δημιουργώντας ταυτόχρονα υπεραξία για τους πελάτες και τους καταναλωτές μας».

ΑΠΕ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.

Τι πιστεύουν οι Έλληνες για τα φυτοφάρμακα – Μεγάλη πανελλαδική έρευνα

Ασφάλεια φυτοφαρμάκων στις ελληνικές φυτικές τροφές από την σκοπιά του καταναλωτή.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο