Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου, 2024
18 C

Άρθρα / Δημοσιεύσεις / Βιβλία

ΑρχικήΕπιστήμηΆρθρα / Δημοσιεύσεις / Βιβλία

Τρανς γυναίκες Θηλάζουν! Χαμός στη Βρετανία μετά τη διαρροή επιστολής από ανώτερο στέλεχος νοσοκομείου

Ο όρος "μητρικό γάλα" προτείνεται να αλλάξει και να γίνει "ανθρώπινο γάλα", ουδέτερος και μη προκατειλημμένος ως προς το φύλο.

Γ. Σαριδάκης (EUROCERT): Οι Αλλαγές που πρέπει να γίνουν στον 2021/382 για την κουλτούρα ασφάλειας τροφίμων

Ο Γιάννης Σαριδάκης του Φορέα Πιστοποίησης EUROCERT προτείνει αλλαγές στον Κανονισμό της ΕΕ 2021/382 λόγω ελλείματος πληροφορίας που οδηγεί σε παρανοήσεις αλλά και λανθασμένης μετάφρασης.

Πόσο κόκκινο κρέας ”σηκώνει” ο ανθρώπινος οργανισμός;

Από τη μία το κόκκινο κρέας περιέχει σημαντικά θρεπτικά για την υγεία συστατικά, από την άλλη όμως οι αρνητικές επιπτώσεις του στην υγεία έχουν αποδειχθείς πολλάκις από την επιστήμη.

Food Defense – The 4As Approach: Γιατί η Βιομηχανία χρειάζεται εξειδικευμένη ομάδα “προστασίας τροφίμων”

Στην μάχη κατά της σκόπιμης μόλυνσης τροφίμων. Του Νίκου Γδοντέλη*

Έλληνες ερευνητές αξιολογούν τα παγκόσμια συστήματα ασφάλειας τροφίμων

Μελέτες περίπτωσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων τροφίμων σε όλο τον κόσμο: Σημαντικοί περιορισμοί και οφέλη από την εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης της ασφάλειας των τροφίμων.

Γλειφιτζούρια ως οικιακά τεστ ανίχνευσης παθογόνων!

Ερευνητές από την Αμερικανική Χημική Κοινότητα (ACS) ανακάλυψαν ένα σύστημα συλλογής σάλιου για εξέταση με βάση το γλειφιτζούρι, το οποίο μπορεί να συλλάβει βακτήρια από ενήλικες και να παρουσιάσει ακριβή αποτελέσματα.

Δημοσίευση Ελλήνων φοιτητών στο έγκριτο περιοδικό Healthcare

Επιστημονική δημοσίευση από τους φοιτητές του 3ου έτους του Τμήματος Διαιτολογίας και Διατροφολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο έγκριτο περιοδικό Healthcare για τις "επιδράσεις διατροφής και σωματικής δραστηριότητας στη φλεγμονώδη νόσο των αρθρώσεων".

Κουλτούρα Ασφάλειας Τροφίμων: Η νέα εξίσωση – Του Νίκου Γδοντέλη

Γιατί τα πρότυπα Ασφάλειας Τροφίμων είναι "ορφανά" χωρίς το Food Safety Culture.

Κακοσμία στόματος: Φάτε γιαούρτι και ψωμί με προζύμι!

Τα προβιοτικά βακτήρια που βρίσκονται σε τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση μπορεί να βοηθήσουν στην εξάλειψη της κακοσμίας του στόματος, σύμφωνα με έρευνα.

Πώς ανταποκρίνεται ο εγκέφαλος στην πρόσληψη ζάχαρης μεταξύ παχύσαρκων και μη ατόμων;

Μήπως τελικά η διατροφή δεν είναι ο μόνος παράγοντας που οδηγεί στην παχυσαρκία;

Επιστήμονες πολύ κοντά στην ανακάλυψη του χαπιού κατά της παχυσαρκίας

Έρευνα επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο Penn State των ΗΠΑ τους οδήγησε στο να κατανοήσουν καλύτερα το πώς το πρόχειρο φαγητό επιβραδύνει την πέψη και παχαίνει, ανοίγοντας το δρόμο για πιθανές θεραπείες.

Eπιστήμονες ανακάλυψαν το συστατικό που ευθύνεται για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες του καστανού ρυζιού

Ποια είναι η χημεία πίσω από τα αντιοξειδωτικά του καστανού ρυζιού;

Ιδού η επιστημονική αιτία πίσω από την υπέροχη αίσθηση της σοκολάτας!

Επιστήμονες ελπίζουν να δημιουργήσουν μια "επόμενη γενιά" υγιεινής σοκολάτας, ανακαλύπτοντας το μυστικό πίσω από την μοναδική αίσθηση που αφήνει η σοκολάτα στο στόμα.

Μπορεί η αιτία για τη λιγότερη απώλεια βάρους να είναι ένα “τεμπέλικο” έντερο;

Νέα έρευνα δείχνει ότι η σύνθεση του μικροβιώματος του εντέρου που οδηγεί στην εξαγωγή περισσότερης ενέργειας από τα τρόφιμα συμβάλλει σε απώλεια περισσότερων θερμίδων.

Γιατί οι γυναίκες καθαρίζουν τα ψίχουλα από το τραπέζι ενώ οι άντρες δεν τα βλέπουν καν!

"Οι δουλειές του σπιτιού είναι για τις γυναίκες": Η εκπαίδευση των γυναικών να ασχολούνται με τα οικιακά έχει πλέον γίνει φυσικό αντανακλαστικό για αυτές, σύμφωνα με νέα έρευνα που ενισχύει την ανάγκη για άμεση μεταβολή των κοινωνικών στερεοτύπων.

Γιατί οι υπάλληλοι δεν επιστρέφουν ως εργαζόμενοι στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης;

Έρευνα για πάνω στις επιχειρήσεις στον τομέα της φιλοξενίας αποδεικνύει πως οι περισσότεροι εργαζόμενοι αισθάνονται θυμό με την αντιμετώπιση του κλάδου ως προς την στάση τους κατά την πανδημία.

Η κινόα ως εναλλακτική στη γλουτένη

Γευστικές δοκιμές στα πλαίσια μελέτης έδειξαν ότι οι άνθρωποι προτιμούσαν μπισκότα από 10% αλεύρι κινόα από αυτά με αλεύρι ολικής αλέσεως. Αισιόδοξα τα αποτελέσματα για καταναλωτές με δυσανεξία στη γλουτένη.

Δημητριακά Ολικής Αλέσεως: Ποιες αλλαγές στην ετικέτα αυξάνουν τις πωλήσεις

Μελέτη υποστηρίζει την ανάγκη για βελτιώσεις στην επισήμανση δημητριακών ολικής αλέσεως που θα βοηθούν τους καταναλωτές να κάνουν πιο υγιεινές και συνειδητοποιημένες αγορές τροφίμων.

Το “μαγικό μυστικό” για να ξυπνάτε με ενέργεια

Επιστήμονες ανακάλυψαν πως για να ξυπνά κανείς και να νιώθει εγρήγορση το πρωί πρέπει να κοιμάται περισσότερο, να κάνει καλή γυμναστική την προηγούμενη μέρα και να τρώει πρωινό χαμηλό σε ζάχαρη.

Επιστήμονες ανακαλύπτουν μέθοδο ανακύκλωσης του μέχρι πρότινος μη ανακυκλώσιμου PVC

Ερευνητές ανακάλυψαν έναν τρόπο χημικής ανακύκλωσης του PVC σε χρησιμοποιήσιμο υλικό, χρησιμοποιώντας, παράλληλα, τις φθαλικές ενώσεις στους πλαστικοποιητές ως μεσολαβητή για τη χημική αντίδραση.

Την ευθύνη για τα επιστημονικά δεδομένα και συμπεράσματα που υπάρχουν στις αναρτήσεις στην βιβλιοθήκη του cibum.gr φέρουν οι συγγραφείς τους.

Προσφέρετε τα δικά σας άρθρα & διατριβές

Άσχημα τα νέα για τα πρόσθετα τροφίμων: Δημοσιεύτηκε ανασκόπηση για τις επιπτώσεις στην υγεία μας και στις ασθένειες του εντέρου

Υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα και πρόσθετα τροφίμων για την υγεία και τις ασθένειες του εντέρου.

Ρεκόρ μαζικών τροφικών δηλητηριάσεων των τελευταίων 40 ετών στη Γαλλία – Το 45% σημειώθηκαν σε εστιατόρια!

2.000 μαζικές τροφικές δηλητηριάσεις στη Γαλλία το 2022 - "Σάρωσε" η σαλμονέλα σε αυγά.

Για πρώτη φορά εντοπίζεται τοξικότητα σε κοινό πρόσθετο τροφίμων

Το πρόσθετο τροφίμων E551 μπορεί να προκαλέσει κοιλιοκάκη!