Επιστήμη

ΑρχικήΕπιστήμη

Σολομός και ψαρίλα: Ποια μέθοδος μαγειρέματος βρέθηκε να παράγει τις λιγότερες ανεπιθύμητες οσμές

Μελέτη εξετάζει πώς το μαγείρεμα επηρεάζει τις οσμές και το αρωματικό προφίλ του σολομού

Χαλάζι σε ελληνικά αμπέλια: Τα σταφύλια που επιβιώνουν έχουν αυξημένες ευεργετικές ουσίες, δείχνει μελέτη

Έρευνα Ελληνικών Πανεπιστημίων διαπίστωσε ότι τα σταφύλια που παραμένουν στο αμπέλι μετά από έντονη χαλαζόπτωση εμφανίζουν αυξημένες συγκεντρώσεις φαινολικών ενώσεων και ισχυρότερη αντιοξειδωτική δράση

Επιστήμονες χρησιμοποίησαν έντερα μούμιας 5.300 ετών για να φτιάξουν… προζυμένιο ψωμί

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν αρχαία μαγιά από τον Ότσι, τον Άνθρωπο των Πάγων για να ψήσουν με επιτυχία ένα ψωμί με προζύμι μετά από μήνες πειραματισμών.

Αποξηραμένα βερίκοκα: Το “μυστικό” των μικροκυμάτων αποκαλύπτει μελέτη του Πανεπιστημίου Lavras

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Comprehensive Reviews in Food Science and Food Safety εξετάζει πώς οι νέες τεχνολογίες αφυδάτωσης μπορούν να προσφέρουν προϊόντα υψηλότερης ποιότητας

Πορτοκάλια σαγκουίνι: Οι θερμοκρασίες που διατηρούν τα θρεπτικά συστατικά και ενισχύουν το κόκκινο χρώμα σύμφωνα με την επιστήμη

Από το χωράφι έως την αποθήκευση, οι επιστήμονες εξετάζουν πώς η θερμοκρασία επηρεάζει τα σαγκουίνι

Τα αμύγδαλα που είναι πιο θρεπτικά αποκαλύπτει νέα πειραματική μελέτη Ισπανών επιστημόνων

Επιστήμονες συνέκριναν ωμά, ξεφλουδισμένα και καβουρδισμένα αμύγδαλα και κατέγραψαν σημαντικές διαφορές σε θρεπτικά και βιοδραστικά συστατικά

Τούρτα σοκολάτα: Ο απρόσμενος παράγοντας εκτός από τα υλικά, που επηρεάζει την αντίληψη της γλύκας σύμφωνα με επιστημονική μελέτη

Η γλύκα που αντιλαμβανόμαστε σε ένα κομμάτι σοκολατένιας τούρτας, δεν καθορίζεται μόνο από τη ζάχαρη, σύμφωνα με νέα επιστημονικά ευρήματα

Δημοφιλές συμπλήρωμα διατροφής ενισχύει την άμυνα του οργανισμού απέναντι στον καρκίνο σύμφωνα με μελέτη του UCLA

Νέα στοιχεία δείχνουν ότι γνωστό συμπλήρωμα μπορεί να υποστηρίξει την ανοσολογική επίθεση κατά του καρκίνου

Γαρίδες: Στο μικροσκόπιο ερευνητών η ποιότητά τους σε ιχθυοπωλεία και σουπερμάρκετ

Ιταλοί επιστήμονες παρακολούθησαν τις μικροβιολογικές, χημικές και οργανοληπτικές μεταβολές σε δύο δημοφιλή είδη μεσογειακής γαρίδας κατά τη συντήρησή τους σε πάγο

Κοτομπουκιές: Νέα προσέγγιση για την προστασία τους από την αλλοίωση και την παράταση διάρκειας ζωής

Τα ευρήματα δείχνουν ότι είναι εφικτή η επιμήκυνση της διάρκειας ζωής του προϊόντος με παράλληλη διατήρηση της ασφάλειας και της γευστικής αποδοχής

Πώς μία έτοιμη σάλτσα της αγοράς εξολοθρεύει επικίνδυνα βακτήρια αντί να τα αναπτύσσει σύμφωνα με πειραματική μελέτη

Οι ερευνητές παρακολούθησαν επί 14 ημέρες την πορεία 14 στελεχών λιστέριας και σαλμονέλας μετά την εισαγωγή τους σε τρόφιμα έτοιμα προς κατανάλωση

Τηγανητές πατάτες και διαβήτης: Ερευνητές παρακολούθησαν 205.000 άτομα για 37 χρόνια και φέρνουν νέα δεδομένα

Τα συμπεράσματα των ερευνητών για τη κατανάλωση μόλις τριών μερίδων την εβδομάδα

Αλκοόλ και υγεία: Νέα μεγάλη μελέτη συνδέει την κατανάλωση με 20 σοβαρές παθήσεις

Ανάλυση 843 μελετών από το Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον δείχνει ότι ακόμη και χαμηλή κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο για αρκετούς καρκίνους

Το λαχανικό που φαίνεται να ενισχύει την άμυνα του οργανισμού απέναντι στη γρίπη σύμφωνα με νέα πειραματική μελέτη

Ερευνητές διαπίστωσαν ότι βελτίωσε δείκτες ανοσίας, περιόρισε το ιικό φορτίο και μείωσε τη φλεγμονή σε πειραματόζωα που μολύνθηκαν με γρίπη

Τυρί: Επιστήμονες εντόπισαν από 1.280 έως 1.857 μικροπλαστικά ανά κιλό

Ερευνητές εντόπισαν μικροπλαστικά σε σχεδόν όλα τα δείγματα γαλακτοκομικών που εξέτασαν, με τα ώριμα τυριά να εμφανίζουν τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις

Ελλάδα: Τα δύο φθηνά ψάρια που ξεχώρισαν για τα ωφέλιμα λιπαρά τους σε νέα έρευνα του ΑΠΘ και των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας και Πάτρας

Μελέτη του ΑΠΘ και των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας και Πάτρας, έδειξε ότι δύο λιγότερο εμπορικά και φθηνά ψάρια διαθέτουν υψηλότερα επίπεδα πολυακόρεστων λιπαρών και ωμέγα-3

Τα φύλλα ελιάς ως πιθανή συμπληρωματική θεραπεία στον παιδιατρικό καρκίνο

Μελέτη στο Nutrients καταγράφει εργαστηριακά ευρήματα που δείχνουν αντικαρκινική δράση του εκχυλίσματος φύλλων ελιάς σε όγκους της παιδικής ηλικίας

Ξηροί καρποί: Τι αποκάλυψε η παρακολούθηση 17.349 ατόμων επί 18 χρόνια

Διεθνής μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Nutrients ανέλυσε στοιχεία από τρεις μεγάλες πληθυσμιακές έρευνες σε ΗΠΑ και Βρετανία

Φυτικό γιαούρτι: Ποιο είναι το καλύτερο διατροφικά, σύμφωνα με ανάλυση 62 προϊόντων από 4 μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ

Επιστήμονες ανέλυσαν 62 φυτικά γιαούρτια από τέσσερις μεγάλες αλυσίδες και κατέγραψαν μεγάλες διαφορές στη θρεπτική τους αξία

Κόπωση και έλλειψη κινήτρου: Οι επιστήμονες εντοπίζουν νέα διατροφική αιτία πέρα από το άγχος και τον κακό ύπνο

Έρευνα σε 600 υγιείς ενήλικες, δείχνει ότι συγκεκριμένες διατροφικές ελλείψεις ενδέχεται να επηρεάζουν τα επίπεδα ενέργειας και τη διάθεση

Την ευθύνη για τα επιστημονικά δεδομένα και συμπεράσματα που υπάρχουν στις αναρτήσεις στην βιβλιοθήκη του cibum.gr φέρουν οι συγγραφείς τους.

Προσφέρετε τα δικά σας άρθρα & διατριβές

Must read

Επιστρέφει το Food Safety Culture Advanced Training Course μετά το έντονο ενδιαφέρον των επαγγελματιών του κλάδου

Food Safety Culture Advanced Training Course από την TÜV NORD HELLAS σε συνεργασία με το Cibum.gr

Γλυκόζη vs Φρουκτόζη: Ποιο από τα δύο μας χορταίνει περισσότερο

Νέα έρευνα δείχνει ότι, παρότι έχουν τις ίδιες θερμίδες, τα δύο βασικά σάκχαρα ενεργοποιούν διαφορετικά «κυκλώματα» πείνας στον εγκέφαλο και δεν προκαλούν την ίδια αίσθηση κορεσμού

Ανάκληση φέτας ΠΟΠ ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας από μεγάλο σουπερμάρκετ (μάρκα και φωτογραφία)

Τα σούπερ μάρκετ Basko στην Ιταλία ανακοίνωσαν την απόσυρση συγκεκριμένης παρτίδας φέτας ΠΟΠ έπειτα από διαπίστωση παρουσίας εντόμου

Ροή Ενημέρωσης