Σάββατο, 13 Ιουλίου, 2024
31 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

marketing

Μπύρα και ψάρεμα: Η Carlberg λέει “ΟΧΙ” με νέα διαφημιστική καμπάνια

Η νέα διαφημιστική καμπάνια Carlsberg «Μην πίνετε και ψαρεύετε»

Ο λόγος που σχεδόν όλα τα σάντουιτς του σούπερ μάρκετ έχουν (πολλή) μαγιονέζα

Στέλεχος εταιρείας που φτιάχνει σάντουιτς εξηγεί γιατί συναντάμε παντού τη μαγιονέζα.

Ιταλία: Λογοκρίθηκε βίντεο influencer γιατί διαφήμιζε παράτυπα σαβαγιάρ

Το Πειθαρχικό Ινστιτούτο Διαφήμισης της Ιταλίας "κατέβασε" βίντεο λόγω λανθασμένης επισήμανσης διαφήμησης.

Νέα εταιρεία δημοσίων σχέσεων ανέλαβε τις καμπάνιες της Arla Foods(Lurpak)

Από τα μεγαλύτερα πρακτορεία του Ηνωμένου Βασίλειου.

Παραπλανητικές συσκευασίες προϊόντων: Με ποιους τρόπους εξαπατώνται οι καταναλωτές

Παραδείγματα παραπλανητικού σχεδιασμού των συσκευασιών τροφίμων.

Γερμανία: Απαγόρευση σε τσίχλες να διαφημίζονται ως “κλιματικά ουδέτερες” – Αντιδράσεις από εμπειρογνώμονες

Οι εταιρείες δεν μπορούν πλέον να διαφημίζουν τα προϊόντα τους ως φιλικά προς το κλίμα χωρίς να εξηγούν τους λόγους.

Έχουμε νικητή: Αυτή είναι η “διαφημιστική απάτη της χρονιάς”

Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας του κοινού για το πιο θρασύ διαφημιστικό ψέμα συσκευασμένου τροφίμου.

Απαγορεύτηκαν οι διαφημίσεις συμπληρωμάτων διατροφής που ισχυρίζονται ότι θεραπεύουν αυτισμό και ΔΕΠΥ

Τρεις διαφημίσεις συμπληρωμάτων διατροφής έχουν απαγορευτεί με προειδοποίηση να μην γίνουν παρόμοιοι ισχυρισμοί στο μέλλον.

PepsiCo: Αναδιαμόρφωση των σνακ με νέες υγιεινές ποικιλίες ρεβιθιών με χαμηλά λιπαρά

Η εταιρία εμπλουτίζει την ποικιλία διατηρώντας την ποιότητα.

Ποιο ήταν το αρχικό όνομα της Pepsi

Το αρχικό όνομα της Pepsi θυμίζει ροκ άλμπουμ της δεκαετίας του ’90, σύμφωνα με ορισμένους.

Η “σοκολάτα που αδυνατίζει”… δεν αδυνατίζει – Καταγγελία για παραπλανητική διαφήμιση

Η foodwatch προειδοποίησε το εμπορικό σήμα "Offset Nutrition" για παραπλανητική διαφήμιση για την υγεία.

Γιατί η Nestlé αφαιρεί δημοφιλείς σοκολάτες από το χαρτοφυλάκιό της;

Οι λόγοι που η Nestle απέσυρε πρόσφατα αρκετά προϊόντα από το χαρτοφυλάκιο της.

Συσκευασία τροφίμων: Η σημασία της εικόνας φόντου

 Ο αντίκτυπος παραστάσεων φύσης στη στάση απέναντι στο προϊόν και στο μάρκετινγκ τροφίμων.

McDonald’s: Αποτυχία για το φυτικό μπιφτέκι McPlant – Φεύγει άρον άρον από το μενού – Δεν κέρδισε ποτέ τους καταναλωτές

Η McDonald's δήλωσε ότι το πείραμά της με τα μπιφτέκια φυτικής προέλευσης ήταν μια αποτυχία.

Αγωγή 5 εκατ. κατά δημοφιλούς αναψυκτικού: Γιατί οι υποψιασμένοι καταναλωτές αμφισβητούν τη βιομηχανία “υγιεινών” ποτών;

Η Poppi αντιμετωπίζει ομαδική αγωγή για ψευδείς ισχυρισμούς και βιομηχανία πρεβιοτικών ποτών γενική αμφισβήτηση.

Έλεγχος αγοράς: Ψευδείς οι επισημάνσεις για τα παιδικά σνακ με φρούτα “χωρίς ζάχαρη”

Ανάγκη προστασίας των παιδιών με περιορισμό της διαφήμισης τροφίμων με υπερβολική ζάχαρη.

Σουπερμάρκετ: Γιατί τα γαλακτοκομικά προϊόντα βρίσκονται συνήθως στο πίσω μέρος;

Όλα σχετίζονται με την ψυχολογία και τον ανθρώπινο εγκέφαλο.

Δεν έχει προηγούμενο! Ενεργειακό ποτό σε σκόνη που… σνιφάρεται και θυμίζει κοκαΐνη

Η Δρ. Μαρίνα Τσιάβου μιλάει στο cibum για την "ενεργειακή" σκόνη που θυμίζει κοκαΐνη

Στροφή “ζωής” για τη Danone με νέα στρατηγική και εστίαση στην υγεία

Μεταβάλει το σκηνικό σε κατηγορίες πρωτεϊνών και υγείας του εντέρου.

Η επαναδημοσίευση άρθρων και ειδήσεων από άλλους ιστοτόπους διέπεται από την αρχή της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Στείλτε μας τα δικά σας Δελτία Τύπου και Ανακοινώσεις

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τέρμα στο “κρυφτούλι” – Επετράπη η πώληση αποψυγμένων αλιευτικών προϊόντων στη λιανική

Αντικατάσταση του άρθρου 35 των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ σχετικά με τους όρους διάθεσης αποψυγμένων αλιευτικών προϊόντων στο λιανικό εμπόριο.

ΥΠΕΝ: Από τον Οκτώβρη ξεκινούν οι έλεγχοι στην αγορά για τα μη αποσπώμενα καπάκια στους περιέκτες ποτών

Νέα διευκρινιστική εγκύκλιος για τον έλεγχο της συμμόρφωσης για τα μη αποσπώμενα καπάκια.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης