Τετάρτη, 26 Μαρτίου, 2025
16.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

marketing

Ο κίνδυνος που κρύβεται πίσω από την εντυπωσιακή διαφήμιση των ενεργειακών ποτών

Το foodwatch ζητά απαγόρευση πώλησης σε ανηλίκους στη Γερμανία.

Πρωτεϊνούχα σνακ: Χάσμα μεταξύ των αναγκών των καταναλωτών και της καινοτομίας

Νέα έρευνα αποκαλύπτει τη μεγάλη ζήτηση που δεν έχει καλυφθεί στην αγορά σνακ.

Νέα Υόρκη: Φρένο στο παραπλανητικό μάρκετινγκ τροφίμων σε παιδιά

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τις κρυφές διαφημίσεις influencers και ενισχύει την ανάγκη για αυστηρότερους κανόνες.

Απαγόρευση διαφημίσεων πρόχειρου φαγητού που απευθύνονται σε παιδιά και στην Ολλανδία

Περιορισμοί στην τηλεόραση, αλλά ανεξέλεγκτη η ψηφιακή διαφήμιση.

Ο γίγαντας τροφίμων που έχει περισσότερα υποκαταστήματα fast food και από τα McDonald’s

H αλυσίδα που είναι σχετικά άγνωστη στη Δύση.

Βιολογικές συσκευασίες: Είναι πραγματικά φιλικές προς το περιβάλλον ή «πατούν» στην ευαισθησία των καταναλωτών;

Μήπως μιλάμε για μια ακόμη περίπτωση Greenwashing σε υλικά που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα;

“Μούφα” η σοκολάτα που αδυνατίζει – Η απόφαση του δικαστηρίου 

Η μάρκα δεν επιτρέπεται πλέον να διαφημίζεται με παραπλανητικούς ισχυρισμούς υγείας

Το φαγητό μέσα από τα μάτια 14χρονων εφήβων

Πώς και από τι επηρεάζονται οι επιλογές διατροφής παιδιών 14 ετών - Ευρήματα δημοσκόπησης

Οσμή σε ετικέτες: Νέα στρατηγική μάρκετινγκ

Μελέτη δείχνει τη δυνατότητα χρήσης οσμών για την προώθηση αποφάσεων για υγιεινά τρόφιμα

“Kallimanius Thalassius Nostimus” – Σαρακοστή με τα Θαλασσινά ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ

ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Τα θαλασσινά με τ’ όνομα!

Οργανοληπτική Δοκιμή Τροφίμων: Το υπερόπλο που δίνει Στρατηγικό Πλεονέκτημα

Τα sensory tests τροφίμων και ποτών, είναι ένα σύγχρονο εργαλείο αξιολόγησης των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος μέσω των αισθήσεων, όπως η γεύση, η όσφρηση, η όραση, η αφή και η ακοή.

Ποιος είναι ο δίδυμος αδελφός του Ντέιβιντ Μπέκαμ

Όταν ο David Beckham βρίσκει το χαμένο δίδυμο αδελφό του...

Έτοιμα γεύματα για ενήλικες άνω των 60: Το “μυστικό” της επιτυχίας και εργαλείο μάρκετινγκ για τη βιομηχανία

 Νέα μελέτη βοηθά τη βιομηχανία τροφίμων στην παραγωγή έτοιμων γευμάτων για ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας.

Γιατί η Nestle διακόπτει την παραγωγή της KitKat V

Δεν κατάφερε να κερδίσει τους Ευρωπαίους καταναλωτές

Καταγγελία για γνωστή αλυσίδα που διαφήμιζε έκπτωση σε σκορδόψωμο χωρίς… να έχει σκορδόψωμο!

Το κατάστημα καταδικάστηκε από τις αρχές για παραπλανητικό μάρκετινγκ

Δεν πάει το μυαλό σας γιατί βάζουν τα πορτοκάλια σε κόκκινο δίχτυ!

Εσείς γνωρίζετε για την «ψευδαίσθηση κομφετί»; Όλα έχουν επιστημονική εξήγηση!

Η EURIMAC λανσάρει την πρωτοποριακή σειρά της ΜΑΚΒΕΛ “Ζυμαρικά Χαμηλού Γλυκαιμικού Δείκτη”!

Πιστοποιημένα, με 60% λιγότερα σάκχαρα αλλά χωρίς έκπτωση στη γεύση! Έτοιμα σε 4 λεπτά!

Ο τρόπος που τα σουπερμάρκετ καθορίζουν τις τιμές

Τα σουπερμάρκετ βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο των συζητήσεων για τις στρατηγικές τιμολόγησης, καθώς η διαμόρφωση των τιμών επηρεάζει άμεσα τους καταναλωτές και τις καθημερινές τους αγορές.

Ηλεκτρονικές αγορές: Πως μπορούν να προωθήσουν αποτελεσματικά τις φυτικές επιλογές τροφίμων

Τα ευρήματα που προσφέρουν στρατηγικές για την ενθάρρυνση επιλογών που ωφελούν την υγεία και το περιβάλλον.

Σαμπουάν ευρείας κατανάλωσης: Τα καλύτερα και τα χειρότερα σύμφωνα με test του Que Choisir

Τα περισσότερα από αυτά τα σαμπουάν πωλούνται και στην Ελλάδα.

Η επαναδημοσίευση άρθρων και ειδήσεων από άλλους ιστοτόπους διέπεται από την αρχή της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Στείλτε μας τα δικά σας Δελτία Τύπου και Ανακοινώσεις

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ποιο είναι το τυρί που έχει μεγαλύτερο κίνδυνο μόλυνσης από τον ιό της γρίπης των πτηνών

Τι έδειξαν τα αποτελέσματα της μελέτης του Πανεπιστημίου Cornell

Γάλα σόγιας: Επίσημη προειδοποίηση για σοβαρό κίνδυνο – Σύσταση να μην χρησιμοποιούνται προϊόντα σόγιας σε εστιατόρια!

Οι υγειονομικές αρχές της Γαλλίας συνιστούν την αποφυγή προϊόντων σόγιας από τη μαζική εστίαση
spot_img

Ροή Ενημέρωσης