Την οργή της Ένωσης Καθολικών Τηλεθεατών στην Ιταλία προκάλεσε διαφήμιση, στην οποία μοναχές εμφανίζονται να τρώνε πατατάκια ως όστια κατά τη διάρκεια της Θείας Μετάληψης.
Έμπειρη ομάδα εκπαιδευμένων αξιολογητών, δοκιμάζει τα προϊόντα στις ειδικά σχεδιασμένες εγκαταστάσεις, κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες και με απόλυτη αμεροληψία.
Τεράστια η έκθεση των παιδιών σε μάρκετινγκ ανθυγιεινών τροφίμων, που επηρεάζει αρνητικά τις στάσεις, τις προτιμήσεις και τις διατροφικές τους συνήθειες.