Διατροφή και Υγεία

ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και Υγεία

Ελλάδα: Σχεδόν 3 στις 10 χορεύτριες σύγχρονου χορού εμφανίζουν αυξημένο κίνδυνο διατροφικών διαταραχών

Μελέτη του ΕΚΠΑ που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrients συνδέει τις πιέσεις για εμφάνιση και καλλιτεχνική απόδοση με αυξημένα συμπτώματα διαταραγμένης διατροφής στις επαγγελματίες χορεύτριες σύγχρονου χορού

Γλυκόζη vs Φρουκτόζη: Ποιο από τα δύο μας χορταίνει περισσότερο

Νέα έρευνα δείχνει ότι, παρότι έχουν τις ίδιες θερμίδες, τα δύο βασικά σάκχαρα ενεργοποιούν διαφορετικά «κυκλώματα» πείνας στον εγκέφαλο και δεν προκαλούν την ίδια αίσθηση κορεσμού

Τα καλύτερα δημητριακά πρωινού σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Οι σωστές επιλογές μπορούν να προσφέρουν ενέργεια με μεγαλύτερη διάρκεια, αποφεύγοντας τις απότομες αυξομειώσεις της γλυκόζης

Δυτική διατροφή: Νέα μελέτη συνδέει βλάβες με μηχανισμό εξάρτησης από τον σίδηρο

Ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι διατροφή πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά μπορεί να προκαλέσει εκφυλιστικές αλλοιώσεις στα νευρικά κύτταρα του εντέρου

Τα αναψυκτικά με ζάχαρη αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του ήπατος – Νέα Μελέτη

Νέα μεγάλη μελέτη φέρνει στο φως ανησυχητικές συσχετίσεις ανάμεσα σε δημοφιλή ροφήματα και σοβαρή μορφή καρκίνου, προκαλώντας ερωτήματα για τις καθημερινές μας επιλογές.

Ποια είναι η καλύτερη πηγή πρωτεΐνών για όσους έχουν αυτοάνοσα;

Δεν έχουν όλες οι πρωτεΐνες την ίδια βιολογική αξία, κυρίως για ασθενείς με αυτοάνοσα νοσήματα

Smoothie και σάκχαρο – Πότε βοηθά και πότε προκαλεί απότομες αυξήσεις στη γλυκόζη

Η επίδραση ενός smoothie στο σάκχαρο εξαρτάται λιγότερο από το αν περιέχει φρούτα και περισσότερο από τον τρόπο με τον οποίο έχει παρασκευαστεί

Νέα Σειρά HIGH PROTEIN από τη γαλακτομική κυπριακή εταιρεία ALAMBRA!

Πουτίγκες και Λευκό Τυρί Υψηλής Πρωτεΐνης!

Γιατί το συμπλήρωμα βιταμίνης D που παίρνετε κάθε μέρα μπορεί να μην απορροφάται σωστά

Η βιταμίνη D είναι λιποδιαλυτή και χρειάζεται λίπος για να φτάσει εκεί που πρέπει. Τι τρώτε μαζί της έχει πραγματική σημασία

Ο κουρκουμάς μπορεί να προστατεύει την όραση – Αλλά μόνο αν τον καταναλώνετε με αυτόν τον τρόπο

Οι αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες του κουρκουμά προσελκύουν το ενδιαφέρον των επιστημόνων, ωστόσο τα διαθέσιμα στοιχεία για την προστασία της όρασης στους ανθρώπους παραμένουν περιορισμένα

Τα πέντε τρόφιμα που σαμποτάρουν την αρτηριακή πίεση χωρίς να το ξέρετε

Το αλάτι δεν κρύβεται μόνο στην αλατιέρα. Κρύβεται σε τρόφιμα που θεωρούνται υγιεινά

Γιατί το στομάχι μας γίνεται πιο ευαίσθητο καθώς μεγαλώνουμε; Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση;

Τι αλλάζει στην πέψη όσο μεγαλώνουμε και τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό

Δίαιτες υψηλής πρωτεΐνης: Τι υπόσχεται η βιομηχανία τροφίμων και τι λέει η επιστήμη

Οι σύγχρονες αντιλήψεις για τις πρωτεΐνες βασίζονται αποκλειστικά σε επιστημονικές αποδείξεις ή επηρεάζονται και από τις τάσεις της αγοράς και τη διαφημιστική προβολή συγκεκριμένων προϊόντων;

Δεν φταίνε μόνο τα συστατικά – Νέα μελέτη εξετάζει αν η επεξεργασία των τροφίμων επηρεάζει από μόνη της την υγεία

Νέα επιστημονικά δεδομένα ενισχύουν τη συζήτηση γύρω από τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα

Γιατί τα «πέντε φρούτα και λαχανικά» που τρώτε μπορεί να μην κάνουν τίποτα για την καρδιά σας

Νέα μελέτη σε 30.000 ανθρώπους αποδεικνύει ότι η επιλογή φρούτων έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από την ποσότητα

Τα αμύγδαλα που είναι πιο θρεπτικά αποκαλύπτει νέα πειραματική μελέτη Ισπανών επιστημόνων

Επιστήμονες συνέκριναν ωμά, ξεφλουδισμένα και καβουρδισμένα αμύγδαλα και κατέγραψαν σημαντικές διαφορές σε θρεπτικά και βιοδραστικά συστατικά

Οι επιστήμονες αποφάσισαν: Αυτό είναι το πιο θρεπτικό λαχανικό στον κόσμο

Επιστήμονες του CDC κατέταξαν 41 φρούτα και λαχανικά με βάση την πυκνότητα θρεπτικών συστατικών. Μόνο ένα πήρε βαθμολογία 100

Καρπούζι, κεράσια, ροδάκινα, βερίκοκα, σύκα – Τα ελληνικά φρούτα του καλοκαιριού και γιατί αξίζει να τα τρώτε στην εποχή τους

Τα φρούτα εποχής δεν είναι απλώς πιο νόστιμα, έχουν και σημαντικά υψηλότερη θρεπτική αξία από τα εισαγόμενα που συγκομίζονται πριν ωριμάσουν πλήρως

Ποια λαχανικά και φρούτα δεν πρέπει να βάζετε στο ψυγείο – Και ποια χαλάνε αν τα αφήσετε έξω

Η λανθασμένη αποθήκευση χαλάει τη γεύση, τη θρεπτική αξία και επιταχύνει τη σήψη

Ποιο παγωτό από σούπερ μάρκετ είναι πραγματικά υγιεινό

Τα περισσότερα παγωτά σούπερ μάρκετ είναι υπέρ-επεξεργασμένα τρόφιμα. Μερικά όμως είναι πολύ καλύτερα από τα υπόλοιπα

Η επαναδημοσίευση άρθρων και ειδήσεων από άλλους ιστοτόπους διέπεται από την αρχή της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Ποιο θέμα ασφάλειας τροφίμων και διατροφής σας απασχολεί;

Must read

Επιστρέφει το Food Safety Culture Advanced Training Course μετά το έντονο ενδιαφέρον των επαγγελματιών του κλάδου

Food Safety Culture Advanced Training Course από την TÜV NORD HELLAS σε συνεργασία με το Cibum.gr

Γλυκόζη vs Φρουκτόζη: Ποιο από τα δύο μας χορταίνει περισσότερο

Νέα έρευνα δείχνει ότι, παρότι έχουν τις ίδιες θερμίδες, τα δύο βασικά σάκχαρα ενεργοποιούν διαφορετικά «κυκλώματα» πείνας στον εγκέφαλο και δεν προκαλούν την ίδια αίσθηση κορεσμού

Ανάκληση φέτας ΠΟΠ ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας από μεγάλο σουπερμάρκετ (μάρκα και φωτογραφία)

Τα σούπερ μάρκετ Basko στην Ιταλία ανακοίνωσαν την απόσυρση συγκεκριμένης παρτίδας φέτας ΠΟΠ έπειτα από διαπίστωση παρουσίας εντόμου

Ροή Ενημέρωσης