Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024

Διατριβές

Πώς ο εσπρέσο αποτρέπει το Αλτσχάιμερ

Ο καφές εσπρέσο μετριάζει τη συσσώρευση και τη συμπύκνωση της πρωτεΐνης Tau που σχετίζεται με το Αλτσχάιμερ.

Μπορεί ο καφές με γάλα να καταπολεμήσει τις φλεγμονές;

Ο καφές με γάλα είναι μια απλή, καθημερινή συνήθεια για πολλούς ανθρώπους, αλλά οι επιστήμονες επισημαίνουν πως μπορεί να διαθέτει και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Ποια πρότυπα υγιεινής διατροφής αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής

Νέα μελέτη συμπέρανε πως το να ακολουθεί κανείς τουλάχιστον ένα από τα πρότυπα υγιεινής διατροφής ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Η κινόα ως εναλλακτική στη γλουτένη

Γευστικές δοκιμές στα πλαίσια μελέτης έδειξαν ότι οι άνθρωποι προτιμούσαν μπισκότα από 10% αλεύρι κινόα από αυτά με αλεύρι ολικής αλέσεως. Αισιόδοξα τα αποτελέσματα για καταναλωτές με δυσανεξία στη γλουτένη.

“Απανωτά τα χτυπήματα” για τα οφέλη της πατάτας: Νέα μελέτη δείχνει πως για όλα φταίει ο τρόπος μαγειρέματος

Νέα πανεπιστημιακή μελέτη αναφέρει πως η πατάτα παρουσιάζει αρνητικές επιδράσεις στην ανάπτυξη του διαβήτη τύπου 2, μόνο όταν μαγειρεύεται με λάθος τρόπο.

Επιστήμονες ανακαλύπτουν μέθοδο ανακύκλωσης του μέχρι πρότινος μη ανακυκλώσιμου PVC

Ερευνητές ανακάλυψαν έναν τρόπο χημικής ανακύκλωσης του PVC σε χρησιμοποιήσιμο υλικό, χρησιμοποιώντας, παράλληλα, τις φθαλικές ενώσεις στους πλαστικοποιητές ως μεσολαβητή για τη χημική αντίδραση.

Πρωτεΐνες, τσάι και καφές μειώνουν τον κίνδυνο κατάγματος ισχίου στις γυναίκες

Η αύξηση της πρόσληψης πρωτεΐνης και η τακτική κατανάλωση φλιτζανιών τσαγιού ή καφέ θα μπορούσαν να μειώσουν τον κίνδυνο κατάγματος ισχίου στις γυναίκες, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Μελέτη: Περιορισμένη πληροφόρηση στις ηλεκτρονικές αγορές αλκοόλ

Μελέτη για τις διαδικτυακές πωλήσεις αλκοόλ αποκάλυψε σοβαρές ανεπάρκειες στη διαθεσιμότητα υποχρεωτικών πληροφοριών για την υγεία και προειδοποιήσεων για το αλκοόλ.

Η επικίνδυνη σχέση των επεξεργασμένων δημητριακών με την πρόωρη στεφανιαία νόσο

Μελέτη διαπίστωσε ότι η κατανάλωση επεξεργασμένων δημητριακών συσχετίστηκε με αυξημένο κίνδυνο πρόωρης καρδιακής νόσου, ενώ η κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως με μειωμένο κίνδυνο.

Νίκη γένους θηλυκού: Οι γυναίκες παγκοσμίως τρώνε πιο υγιεινά από τους άνδρες

Επιστήμονες, αναλύοντας 1100 μελέτες, ανέλυσαν την παγκόσμια διατροφική ποιότητα σε βάθος χρόνου 30 ετών.

Γιατί το βραδινό γεύμα παχαίνει περισσότερο από τα υπόλοιπα – Νέα έρευνα

Η κατανάλωση γευμάτων αργά το βράδυ μπορεί να συντελέσει σε διάφορους παράγοντες ενίσχυσης της παχυσαρκίας, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ετικέτα PACE: Η καινοτόμα επισήμανση με τον χρόνο άσκησης που απαιτείται για να καούν οι θερμίδες του τροφίμου!

Η αναγραφή στην ετικέτα του είδους και του χρόνου άσκησης που απαιτείται για την καύση των θερμίδων που περιέχονται στο τρόφιμα, μπορεί να οδηγήσει και σε μείωση τη ημερήσιας πρόσληψης κατά 100 θερμίδες!

Εφηβεία: Η κατανάλωση ωμέγα-3 αυξάνει την ικανότητα για εστίαση και προσοχή

Έρευνα δημοσιευμένη στο περιοδικό European Child and Adolescent Psychiatry συσχετίζει την υψηλή κατανάλωση σε ωμέγα-3 με την ικανότητα προσοχής σε εφήβους.

Δύο ποτά τη μέρα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο άνοιας

Δύο μπίρες κάθε μέρα μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου άνοιας περισσότερο από το ένα τρίτο, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Λιγότερες πρωτεΐνες σημαίνουν καλύτερο έλεγχο του μεταβολικού συνδρόμου

Η μείωση της πρόσληψης πρωτεΐνης μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της παχυσαρκίας, του διαβήτη και της υπέρτασης, βασικά συμπτώματα του μεταβολικού συνδρόμου.

Επιστημονική μελέτη αμφισβητεί τη σχέση μεταξύ COVID και διαβήτη

Σκωτσέζικη μελέτη σε πάνω από 1,8 εκατομμύρια ανθρώπους υποδηλώνει ότι ο αυξημένος βραχυπρόθεσμος κίνδυνος διαβήτη τύπου 1 μετά τη μόλυνση από τον COVID-19 είναι απίθανο να οφείλεται στην ίδια τη λοίμωξη.

Μελέτες συνοψίζουν το “κλειδί” για την πρόληψη και αποφυγή του διαβήτη

Δύο πρόσφατες μελέτες από την Ιταλία και τη Γερμανία συνοψίζουν τα διατροφικά μυστικά πρόληψης του διαβήτη.

Όταν η εντατική σκέψη φέρνει τον εγκέφαλο στα “όριά του”

Γιατί ο εγκέφαλός μας φτάνει σε τέλμα, μετά από μια ψυχικά έντονη μέρα και πολύωρη εντατική σκέψη; Πλέον, υπάρχει και επιστημονική απάντηση.

Τα εμβόλια Covid-19 είναι ασφαλή για τους ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια και μειώνουν τον κίνδυνο θανάτου αναφέρει δανική μελέτη

Μειωμένος ο κίνδυνος για καρδιακή ανεπάρκεια από τα εμβόλια mRNA κατά του κορονοϊού, σύμφωνα με νέα δανική επιστημονική έρευνα.

Νέο χρωμόσωμα ζυμομύκητα ανακαλύφθηκε από Αυστραλούς επιστήμονες- Η αρχή για πολλές μελλοντικές καινοτομίες

Αυστραλοί επιστήμονες δημιούργησαν ένα νέο χρωμόσωμα ζυμομύκητα που θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε μια σειρά βιομηχανικών σκοπών.

Την ευθύνη για τα επιστημονικά δεδομένα και συμπεράσματα που υπάρχουν στις αναρτήσεις στην βιβλιοθήκη του cibum.gr φέρουν οι συγγραφείς τους.

Προσφέρετε τα δικά σας άρθρα & διατριβές

Προσοχή σε δημοφιλές συμπλήρωμα για την αυπνία – Γιατί οι Αρχές της Δανίας το απαγόρευσαν

Ashwagandha: μαγικό βότανο της Αγιουρβέδα ή απορρυθμιστής ορμονών και αιτία αποβολών;

Απάτη Τροφίμων: Πως και γιατί νοθεύουν δημοφιλή συμπληρώματα διατροφής

Η νοθεία συμπληρωμάτων διατροφής κατά της κατάθλιψης και της αϋπνίας είναι ο νέος "πονοκέφαλος" για τις αρχές, αλλά και τους καταναλωτές.