Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
1.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μελέτη: Περιορισμένη πληροφόρηση στις ηλεκτρονικές αγορές αλκοόλ

ΑρχικήΕπιστήμηΜελέτη: Περιορισμένη πληροφόρηση στις ηλεκτρονικές αγορές αλκοόλ
spot_img

Μελέτη για τις διαδικτυακές πωλήσεις αλκοόλ αποκάλυψε σοβαρές ανεπάρκειες στη διαθεσιμότητα υποχρεωτικών πληροφοριών για την υγεία και προειδοποιήσεων για το αλκοόλ.

Είναι επαρκείς οι πληροφορίες που βλέπει ο καταναλωτής για τις επιπτώσεις του αλκοόλ στην υγεία; Σύμφωνα με με τα αποτελέσματα μελέτης του Πανεπιστημίου του Όκλαντ, όχι και τόσο πολύ.

Η μελέτη εξέτασε την παρουσία, τον τύπο και τη θέση των υποχρεωτικών και εθελοντικών πληροφοριών υγείας και προειδοποιήσεων στις οποίες εκτίθενται οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν αλκοόλ στο διαδίκτυο, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Aotearoa Νέας Ζηλανδίας. Εξετάστηκαν συνολικά 1407 τυχαία αλκοολούχα ποτά από 14 ιστοσελίδες διαδικτυακής πώλησης αλκοόλ (επτά ανά χώρα).

Σύμφωνα με έναν από τους συγγραφείς της μελέτης, Bodo Lang, εντοπίστηκαν πολλές ανεπάρκειες σχετικά με την προβολή υποχρεωτικών πληροφοριών για την υγεία του αλκοόλ στα διαδικτυακά περιβάλλοντα λιανικής, καθώς και εμφανής απουσία εθελοντικών προειδοποιήσεων για την υγεία για τα αλκοολούχα ποτά.

Παρόλο που ορισμένες πληροφορίες για τα ποτά και οι προειδοποιήσεις για την υγεία δεν είναι υποχρεωτικές στο Ηνωμένο Βασίλειο, λέει ο Lang, οι καταναλωτές εκεί έχουν πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να εκτεθούν σε πληροφορίες για την υγεία από ό,τι στη Νέα Ζηλανδία, όπου αυτές οι πληροφορίες είναι υποχρεωτικές.

Για παράδειγμα, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των μερίδων ανά μπουκάλι είναι υποχρεωτικό να εμφανίζεται στις διαδικτυακές πωλήσεις αλκοόλ στην Aotearoa, η μελέτη διαπίστωσε ότι μόνο το 5% των ποτών που εξετάστηκαν είχαν τον αριθμό των ποτών ανά μπουκάλι, είτε στη σελίδα του προϊόντος είτε στις εικόνες. 

Επιπλέον, οι πληροφορίες ποσοστού αλκοόλ ήταν ορατές στη σελίδα του προϊόντος για το 92% των αλκοολούχων ποτών που πωλούνται στο διαδίκτυο στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε σύγκριση με το 31% στην Νέα Ζηλανδία. Ακόμη, οι πληροφορίες εμφανίζονταν στις εικόνες του προϊόντος του 38% των 705 ποτών της Νέας Ζηλανδίας που εξετάστηκαν και του 43% των 702 ποτών του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ωστόσο,  το 69% των αλκοολούχων ποτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα της Νέας Ζηλανδίας δεν εμφάνιζαν καθόλου ποσοστό όγκου αλκοόλ, σε σύγκριση με το 8% του δείγματος του Ηνωμένου Βασιλείου.

Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν κάνουν κλικ στις εικόνες των προϊόντων και, ως εκ τούτου, περιορίζονται στις πληροφορίες που παρέχονται στη σελίδα του προϊόντος. Για αυτό το λόγο, η έλλειψη ορατών πληροφοριών στο διαδίκτυο επηρεάζει την ικανότητα των καταναλωτών να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς.

Ακολουθήστε μας στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πόσα φυτοφάρμακα έχει το Ελληνικό μέλι; Επιστημονική μελέτη του Μπενάκειου Φυτοπαθολογικού Ινστιτούτου 

Τι έδειξε μελέτη Ελλήνων επιστημόνων για την παρουσία φυτοφαρμάκων σε δείγματα ελληνικού μελιού και για το πόσο επικίνδυνα είναι για την υγεία των καταναλωτών.

Kinder: Ο ισχυρισμός υγείας «βοηθά στην ανάπτυξη» που απέρριψε η EFSA

Η Ferrero προσπάθησε να εξασφαλίσει ισχυρισμό υγείας για τα παιδιά, με μελέτες που δεν είχαν σχέση με την ανάπτυξη των παιδιών!

Κλειστά αύριο καταστήματα και απαγόρευση ντελίβερι σε βόρεια και βορειοανατολική Αττική- Σημερινές εικόνες διανομέων στο χιόνι κάνουν το γύρο του διαδικτύου

Κλειστά αύριο τα καταστήματα στην βόρεια και βορειοανατολική Αττική και απαγορεύονται μετά τις 18.00 οι υπηρεσίες delivery ή courier στις ίδιες περιοχές. Συνεχίζουν σήμερα τις παραδόσεις φαγητού πολλές επιχειρήσεις, ακόμα και σε περιοχές με πολύ χιόνι.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα