Και η βιομηχανία τροφίμων θύμα του μεγαλύτερου κυβερνοεπεισοδίου στην ιστορία.
Μετά το μπαγκόσμιο μπλακ άουτ σε υπολογιστές εξαιτίας της δυσλειτουργίας του λογισμικού CrowdStrik που παρέχει υπηρεσίες σε δεκάδες εταιρείες παγκοσμίως, πολλές επιχειρήσεις, όπως και κυβερνήσεις, έσπευσαν να επαναφέρουν όλα τα συστήματά τους σε λειτουργία. Περίπου 8,5 εκατομμύρια υπολογιστές σε όλο τον κόσμο τέθηκαν εκτός λειτουργίας από το πρόβλημα λογισμικού που παρουσιάστηκε το πρωί της Παρασκευής, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Microsoft. Η εταιρεία είπε ότι το πρόβλημα προέκυψε όταν ανέπτυξε μια ελαττωματική αναβάθμιση λογισμικού της σε υπολογιστές με Microsoft Windows. Οι αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν χιλιάδες πτήσεις αλλά και η βιομηχανία τροφίμων δεν βγήκε αλώβητη. Το μπλακ άουτ έχει επηρεάσει παντοπωλεία, λιανοπωλητές και γίγαντες γρήγορου φαγητού σε όλο τον κόσμο.
Το σύστημα παραγγελιών μέσω κινητού τηλεφώνου των Starbucks φαίνεται να αντιμετώπισε εκτεταμένα προβλήματα στις ΗΠΑ, με τα καταστήματα να αναφέρουν τη λειτουργία παραγγελίας τους ως «μη διαθέσιμη». Περίπου το 82% των χρηστών ανέφεραν ότι το κύριο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν ήταν η δυνατότητα παραγγελίας μέσω της εφαρμογής της αλυσίδας καφέ. Baristas της πολυεθνικής είπαν ότι δημιουργήθηκε χάος σε πολλά καταστήματα με ουρές και εκνευρισμένους πελάτες.
Η McDonald’s Japan ανακοίνωσε ότι ορισμένα από τα καταστήματά της έκλεισαν προσωρινά ή λειτουργούσαν μόνο περιορισμένες λόγω δυσλειτουργίας των ταμειακών μηχανών τους. Το Bloomberg ανέφερε ότι περίπου το ένα τρίτο των καταστημάτων στην Ιαπωνία έκλεισαν.
Επίσης η αυστραλιανή αλυσίδα παντοπωλείων Woolworths δήλωσε στο BI ότι ορισμένα καταστήματα είχαν επηρεαστεί από το ζήτημα της πληροφορικής, ενώ εκπρόσωπος της βρετανικής αλυσίδας παντοπωλείων Morrisons δήλωσε ότι «αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την πληρωμή σε ορισμένα καταστήματα».