Έρευνα προκαλεί ανησυχίες στους χώρους του κρασιού.
Ανησυχία στην παγκόσμια βιομηχανία κρασιού, προκαλεί το γεγονός πως η Gen Z συνεχιζει να απομακρύνεται από το αλκοόλ, ακόμη περισσότερο από πέρσι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της CGA από την NIQ για τη Βρετανία. Ενώ μεγάλο μέρος της ανησυχίας από όσους εργάζονται σε πιο παραδοσιακές κατηγορίες ποτών προήλθε από την ιδέα ότι τα μέλη της Generation Z (αυτά που γεννήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000) παραγγέλνουν και αγοράζουν εναλλακτικές λύσεις, όπως RTDs και hard seltzers. Τα δεδομένα του OPUS από το CGA της NIQ αποκαλύπτουν ότι η συνολική μετατόπιση είναι εντελώς μακριά από την κατανάλωση αλκοόλ.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, τα δημογραφικά άτομα ηλικίας νόμιμης κατανάλωσης αλκοόλ (LDA) έως την ηλικία των 24 ετών έχουν δει ιδιαίτερη επιτυχία, με ένα εκπληκτικό 30% να ισχυρίζεται ότι πίνει λιγότερο από ό,τι πριν από ένα χρόνο και το 13% εντελώς απέχει από το αλκοόλ. Ο λόγος που πολλοί από αυτήν την κοόρτη αναφέρουν είναι η υγεία, με σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) να λένε ότι στοχεύουν να ακολουθήσουν έναν «υγιεινό» τρόπο ζωής.
Ίσως παραδόξως, παρά τον αριθμό των νεαρών παιδιών που υποτίθεται ότι αυξάνεται, τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι πωλήσεις αναψυκτικών δεν έχουν αυξηθεί, αν και οι 18-24 ετών έχουν 6% περισσότερες πιθανότητες να παραγγείλουν ένα αναψυκτικό στο μπαρ από τον μέσο καταναλωτή. Αναφέρονται επίσης τα φαινόμενα «ζέβρα striping» όπου οι πότες εναλλάσσονται μεταξύ αλκοολούχων και μη αλκοολούχων ποτών κατά τη διάρκεια της βραδιάς. «Καθώς η μετριοπάθεια γίνεται βασική τάση, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων γενιών, η ικανότητα να προσφέρεις ελκυστικά, υψηλής ποιότητας και υγιεινά αναψυκτικά είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία», σχολίασε η διευθύντρια πελατών της CGA, Violetta Njunina. «Οι προμηθευτές που αξιοποιούν αυτές τις ιδέες και ευθυγραμμίζουν τις στρατηγικές τους είναι σε καλύτερη θέση να πρωτοστατήσουν σε αυτή τη νέα εποχή κατανάλωσης ποτών».