Έξι finalist αντιμετώπισαν ένα secret challenge και δημιούργησαν μοναδικά Schweppes highball cocktail εμπνευσμένα από διαφορετικές κουλτούρες.
Μετά από τρεις μήνες σκληρής προετοιμασίας, ο διαγωνισμός Schweppes Bar Masters έφτασε στο τέλος του και ανέδειξε τον νέο Schweppes Bar Master για το 2024. Έξι κορυφαίοι bartender, κατάφεραν να περάσουν όλα τα στάδια του διαγωνισμού και αναμετρήθηκαν στον μεγάλο τελικό που πραγματοποιήθηκε στις 24 Οκτωβρίου.
Σε μία αξέχαστη βραδιά, γεμάτη έμπνευση, προκλήσεις και φυσικά πολύ Schweppes, οι finalist ήρθαν αντιμέτωποι με ένα ξεχωριστό secret challenge με mystery box. Δημιούργησαν αυθεντικά Schweppes highball cocktail, εμπνευσμένα από τη Μεσόγειο, τη Λατινική Αμερική και την Ιαπωνία. Οι τρεις πιο δημιουργικοί bartender του διαγωνισμού κέρδισαν μοναδικά δώρα από το Schweppes, ενώ οι δύο πρώτοι έλαβαν και το εισιτήριο για τον πανευρωπαϊκό τελικό που θα διεξαχθεί στο Athens Bar Show στις 6 Νοεμβρίου.
Η ιδέα για τον διαγωνισμό Schweppes Bar Masters, δημιουργήθηκε από την ανάγκη του Schweppes να στηρίξει ακόμα περισσότερο τον κλάδο του bartending και να αναδείξει νέα ταλέντα στον χώρο. Οι αιτήσεις για τον διαγωνισμό ήταν πολλές και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Στον πρώτο γύρο, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν, με ένα σύντομο βίντεο, το δικό τους Schweppes highball cocktail. Οι 40 καλύτεροι προκρίθηκαν στα bootcamp της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια οι 6 με τα πιο δημιουργικά cocktails πέρασαν στον μεγάλο τελικό. Εκεί, είχαν στη διάθεσή τους 3 ώρες και ένα ειδικά διαμορφωμένο lab για να δημιουργήσουν ένα νέο highball cocktail με βάση συγκεκριμένα υλικά, τα οποία ήταν εμπνευσμένα από 3 διαφορετικές κουλτούρες (Λατινική Αμερική, Μεσόγειος και Ιαπωνία). Μαζί με αυτά, κάθε διαγωνιζόμενος λάμβανε, μέσω κλήρωσης, και μία χώρα την οποία έπρεπε να εκπροσωπήσει μέσα από το cocktail του.
Σε όλο αυτό το δημιουργικό ταξίδι, καθοριστικό ρόλο είχε η κριτική επιτροπή. Οι αγαπημένοι, Βασίλης Κυρίτσης, Schweppes Lead Activation Strategist EU, Μαίρη Ταλαιπώρου, Head Brand Ambassador Schweppes, και οι Brand Activator Schweppes, Πέτρος Μυτιληναίος και Γιάννης Οικονόμου, ήταν παρόντες σε κάθε στάδιο του διαγωνισμού, καθοδηγώντας τους συμμετέχοντες. Τη βραδιά του τελικού, την κριτική επιτροπή πλαισίωσε και ο καταξιωμένος bartender, Θοδωρής Αναγνώστου, ως guest κριτής. Παρουσιαστής του τελικού ήταν ο Μιχάλης Παπαζήσης που ανέλαβε να μεταδώσει τον παλμό της βραδιάς.
Οι 3 νικητές του διαγωνισμού ήταν ο Αποστολής Αναγνώστου (χρυσό βραβείο), ο Παναγιώτης Μουταρέλος (αργυρό βραβείο) και ο Μπάμπης Μπαλντούμης (χάλκινο βραβείο). Οι νικητές έλαβαν πλούσια δώρα και μοναδικές εμπειρίες. Συγκεκριμένα, ο 1ος κέρδισε ένα ταξίδι στο Λονδίνο, 3 mentoring prep shift, 2 evening guest shift και 1.000€ μετρητά. Ο 2ος έλαβε ετήσια συνδρομή στο online bartender course, TAOS, ενώ ο 3ος νικητής θα έχει όλα τα έξοδα πληρωμένα για τα δίδακτρα και τις εξετάσεις στα WSET in Spirits.