Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024
15.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μελέτη: Περισσότερα από ένα στα πέντε χριστουγεννιάτικα πάρτι που θα γίνουν το 2024 δεν θα σερβίρουν αλκοόλ

ΑρχικήΝέαΜελέτη: Περισσότερα από ένα στα πέντε χριστουγεννιάτικα πάρτι που θα γίνουν το 2024 δεν θα σερβίρουν αλκοόλ
spot_img

H Gen Z τροφοδοτεί την τάση των νηφάλιων πάρτι.

Το ετήσιο χριστουγεννιάτικο πάρτι του γραφείου είναι συνήθως μια ευκαιρία όπου οι συνάδελφοι γνωρίζονται καλύτερα μεταξύ τους με τη βοήθεια της μουσικής, του φαγητού και, κυρίως, της μεγάλης ποσότητας αλκοόλ.

Τα φετινά χριστουγεννιάτικα πάρτι γραφείου, ωστόσο, πρόκειται να καταργήσουν το αλκοόλ και αντ’ αυτού να πλημμυρίσουν με mocktails και χειροποίητα αναψυκτικά, καθώς τα αφεντικά αντιδρούν στη νέα τάση των Gen Z υπαλλήλων τους για εγκράτεια.

Η έρευνα της εταιρείας διαχείρισης εκδηλώσεων Togather δείχνει ότι πάνω από το ένα πέμπτο των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων που θα διοργανώσουν φέτος είναι πιθανό να είναι χωρίς αλκοόλ. Το 21% των πάρτι που πρόκειται να γίνουν χωρίς αλκοόλ αυτά τα Χριστούγεννα, παρουσιάζοντας μια αύξηση σε σχέση με το 19% που ήταν πέρυσι.

Η Togather αναφέρει ότι το 74% των Gen Zers έχουν επίγνωση των επιπτώσεων του αλκοόλ στην υγεία, οδηγώντας τους προϋσταμένους τους να τους εξυπηρετήσουν με γιορτές χωρίς αλκοόλ. Αυτό θα αποτελέσει άλλη μια ευλογία για τους προμηθευτές μπύρας, οι οποίοι έχουν αναγνωρίσει τα ποτά χωρίς αλκοόλ ως μια προσοδοφόρα αναπτυσσόμενη αγορά.

«Καθώς κοιτάμε προς τα Χριστούγεννα του 2024, είναι σαφές ότι οι χριστουγεννιάτικες γιορτές εξελίσσονται με τρόπους που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της Gen Z. Από μεγαλύτερες, πιο περιεκτικές εκδηλώσεις μέχρι δημιουργικούς, αξιοποιήσιμους στο Instagramm χώρους, αυτή η εορταστική περίοδος αφορά τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών που αντικατοπτρίζουν τη μοναδική, προοδευτική κουλτούρα του σημερινού εργατικού δυναμικού», δήλωσε η Abigail Gliksman, υπεύθυνη πωλήσεων εκδηλώσεων στην Togather.

«Γι’ αυτούς, δεν πρόκειται απλώς για τον εορτασμό του τέλους του έτους – πρόκειται για το να το κάνουν με στυλ. Είτε πρόκειται για επιλογές χωρίς αλκοόλ, είτε για μοντέρνα θέματα είτε για ψυχαγωγία μεγάλου προϋπολογισμού, τα χριστουγεννιάτικα πάρτι του 2024 θα αφήσουν μόνιμη εντύπωση σε αυτή τη δυναμική γενιά».

Η επιθυμία της Γενιάς Z για εγκράτεια έχει τεκμηριωθεί επαρκώς τα τελευταία χρόνια, με τους νέους εργαζόμενους να αποκλίνουν από τις προτιμήσεις των millennials και άνω. Πράγματι, πολλοί νεότεροι μειώνουν την κατανάλωση αλκοόλ εν μέσω αυξημένης ευαισθητοποίησης για τις αρνητικές επιπτώσεις του αλκοόλ στη σωματική και ψυχική υγεία.

Ωστόσο, υπάρχει κάποια διαφωνία σχετικά με το αν η Gen Z αποφεύγει το ποτό λόγω των σχετικών οφελών για την υγεία ή επειδή απλώς έχει γίνει πολύ ακριβό. Πολλοί πότες στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις ή μένουν εντελώς νηφάλιοι, καθώς ο συνδυασμός του υψηλού πληθωρισμού και των επιτοκίων τους άφησε με λιγότερο διαθέσιμο εισόδημα κάθε μήνα.

Μια έρευνα σε Ευρωπαίους ενήλικες ηλικίας 18-34 ετών διαπίστωσε ότι τα δύο τρίτα είχαν μειώσει τις δαπάνες τους για αλκοόλ σε μπαρ και εστιατόρια το 2023, με τις πιέσεις του κόστους ζωής να αναφέρονται ως ο κύριος λόγος για τη λιτότητά τους.

«Φαίνεται να υπάρχει μια αλλαγή στη στάση των γενεών απέναντι στην κατανάλωση αλκοόλ, την οποία οι αυξήσεις του πληθωρισμού απλώς επιτάχυναν, αντί να δημιουργήσουν», δήλωσε προηγουμένως στο Fortune η Nikki Lavoie, EVP of marketing, brand, and innovation at Savanta.

Δεν μπόρεσαν όλοι να συμβαδίσουν με τις μεταβαλλόμενες τάσεις μιας ολοένα και πιο ισχυρής πελατειακής βάσης Gen Z.

Τον Φεβρουάριο, ο Peter Marks, διευθύνων σύμβουλος του ιδιοκτήτη νυχτερινών κέντρων Rekom στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ότι η κρίση του κόστους ζωής οδηγεί περισσότερους από τους πελάτες του να «προ-πιούν» στο σπίτι, προκειμένου να ξοδέψουν λιγότερα στα κλαμπ του, πράγμα που σημαίνει ότι φτάνουν αργότερα και ξοδεύουν λιγότερα όταν βρίσκονται εκεί.

Στις αρχές του έτους, τρεις στους πέντε Gen Zers δήλωσαν ότι ήθελαν να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ το 2024. Ενώ η οικονομική επιβράδυνση μπορεί να είναι ο πραγματικός λόγος που η Gen Z έρχεται σε ρήξη με τις παλαιότερες γενιές και αγκαλιάζει την εγκράτεια, οι εργοδότες τους δεν τσιμπάνε τις δεκάρες αυτή την εορταστική περίοδο.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η νέα αξιολόγηση της EFSA για την ασφάλεια της ζαχαρίνης

Πολλές μελέτες απαντούν αν η σακχαρίνη είναι ασφαλής για ανθρώπινη κατανάλωση.

«Βράσε το, για 5 λεπτά» – Οι νέες οδηγίες των αρχών για τις έτοιμες σούπες, μετά τον θάνατο γυναίκας από αλλαντίαση

Νέα αξιολόγηση και σύσταση του Υπουργείου Υγείας της Ιταλίας μετά τον θάνατο γυναίκας που έφαγε RTE σούπα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο