Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024
10.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μπιμπερό: Γιατί θα αυξηθούν κατακόρυφα οι πωλήσεις τους τα επόμενα χρόνια

ΑρχικήΝέαΜπιμπερό: Γιατί θα αυξηθούν κατακόρυφα οι πωλήσεις τους τα επόμενα χρόνια
spot_img

Αυτοί είναι οι παράγοντες που τροφοδοτούν την ανάπτυξη στην αγορά των μπιμπερό.

Η αγορά των μπιμπερό γνωρίζει πρωτοφανή άνθιση καθώς οι γονείς δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία, την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα. Οι εταιρείες που προσφέρουν καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα είναι σε θέση να κατακτήσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς. Για τους επενδυτές και τους παράγοντες του κλάδου, η επιτυχία θα εξαρτηθεί από τις στρατηγικές συνεργασίες, την καινοτομία και την ισχυρή διαδικτυακή παρουσία.

Η παγκόσμια αγορά μπιμπερό για μωρά αποτιμήθηκε σε πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 και αναμένεται να σημειώσει σταθερή ανάπτυξη με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 4% από το 2022 έως το 2031. Η αγορά αναμένεται να φθάσει τα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2031, τροφοδοτούμενη από την αυξανόμενη ζήτηση από τους εργαζόμενους γονείς, την αυξημένη εστίαση στη φροντίδα του μωρού και την αυξανόμενη προτίμηση για βολικά, έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα διατροφής. Η Ευρώπη είναι μια σημαντική αγορά για τα μπιμπερό, με χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία να παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση για προηγμένα, εργονομικά μπιμπερό που δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια και την ευκολία.

Η αγορά των μπιμπερό έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση τα τελευταία χρόνια, λόγω των αλλαγών στη συμπεριφορά των καταναλωτών, των τεχνολογικών καινοτομιών και της εξέλιξης της οικογενειακής δυναμικής. Καθώς οι εργαζόμενες γυναίκες αντιμετωπίζουν ολοένα και πιο ταραχώδη προγράμματα, η ανάγκη για λύσεις που εξοικονομούν χρόνο και είναι αποτελεσματικές για τη σίτιση έχει κλιμακωθεί, συμβάλλοντας σημαντικά στην επέκταση αυτής της αγοράς.

Ένας από τους πρωταρχικούς παράγοντες που τροφοδοτούν την ανάπτυξη στην αγορά των μπιμπερό είναι η αυξανόμενη προτίμηση για τα έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα βρεφικής διατροφής, όπως το στιγμιαίο γάλα και άλλα προσυσκευασμένα συμπληρώματα διατροφής. Τα προϊόντα αυτά καθίστανται βασικό μέρος της βρεφικής φροντίδας, προσφέροντας ευκολία στους γονείς και τους φροντιστές που απαιτούν αποτελεσματικές, έτοιμες προς χρήση επιλογές για τη σίτιση των βρεφών τους.

Ο αυξανόμενος αριθμός των εργαζόμενων μητέρων, σε συνδυασμό με τον πολυάσχολο τρόπο ζωής τους, έχει συμβάλει στην αυξανόμενη ζήτηση για γρήγορες και εύκολες λύσεις σίτισης, όπως τα μπιμπερό. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η δημοτικότητα των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών συμβάλλει επίσης στην προώθηση της υιοθέτησης των μπιμπερό, καθώς τα παιδιά σε αυτά τα περιβάλλοντα τρέφονται εκτός σπιτιού.

Επιπλέον, η αυξημένη ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της διατροφής και της ασφάλειας των μωρών επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς. Οι γονείς γίνονται πιο απαιτητικοί, προτιμώντας μπιμπερό που κατασκευάζονται από ασφαλή, μη τοξικά υλικά, όπως πλαστικό χωρίς BPA, γυαλί και ανοξείδωτο ατσάλι.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο