Στις μέρες μας, η ανάγκη για ανακυκλώσιμες και επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες γίνεται όλο και πιο εμφανής. Τα τελευταία χρόνια, η Coca-Cola Japan προσπαθεί να κάνει τα προϊόντα της πιο φιλικά προς το περιβάλλον, με τρόπους όπως η αφαίρεση της πλαστικής επισήμανσης από τα ποτά και η μείωση της ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται για τη λειτουργία των μηχανημάτων αυτόματης πώλησης.
Η τελευταία τους εκστρατεία έρχεται από μια ανακοίνωση που έκανε η Coca-Cola Co για να καταστήσει το 25% των συσκευασιών της παγκοσμίως επαναχρησιμοποιήσιμη μέχρι το 2030. Η επαναχρησιμοποιήσιμη συσκευασία περιλαμβάνει επαναχρησιμοποιήσιμες γυάλινες φιάλες, επαναγεμιζόμενες φιάλες PET ή προϊόντα πώλησης μέσω παραδοσιακών ψυκτών ή αυτόματων πωλητών Coca-Cola.
Προκειμένου να συμβάλει στην επίτευξη αυτού του στόχου, η Coca Cola Japan εργάζεται σε ένα έργο που ονομάζεται Bon Aqua Water Bar. Το Bon Aqua Water Bar είναι ένας αυτοεξυπηρέτούμενος διανομέας νερού που προσφέρει στους χρήστες πέντε διαφορετικά είδη νερού – κρύο νερό, νερό θερμοκρασίας δωματίου, ζεστό νερό και ανθρακούχο νερό (ισχυρό και αδύναμο).
Το Water Bar ενθαρρύνει τους ανθρώπους να χρησιμοποιούν τα δικά τους δοχεία, όπως μπουκάλια από ποτά.
Οι χρήστες μπορούν να γεμίσουν οποιοδήποτε μπουκάλι με καθαρό νερό από το μηχάνημα για 60 γιεν (0.47€) τη φορά. Για όσους δεν έχουν ένα μπουκάλι μαζί τους, τα χάρτινα κύπελλα είναι διαθέσιμα για 70 γιεν (0,55€) και υπάρχουν σε δύο μεγέθη, μεσαία (240 ml) ή μεγάλα (430 ml).
Είναι επίσης διαθέσιμα εξειδικευμένα μπουκάλια ποτών Bon Aqua των 380 ml για 260 γιεν (1,61€, το οποίο περιλαμβάνει το νερό) και είναι τα μόνα μπουκάλια που χρησιμοποιούνται αν θέλετε να πάρετε ανθρακούχο νερό από το μηχάνημα.
Η εταιρεία Coca-Cola ελπίζει ότι το Bon Aqua Water Bar θα καταστήσει το πόσιμο καθαρό νερό προσιτό χωρίς οι καταναλωτές να χρειάζεται να ανησυχούν για τη ρύπανση από πλαστικά. Το Water Bar δοκιμάστηκε πιλοτικά τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους στα Universal Studios Japan και δοκιμάζεται επί του παρόντος στην Tiger Corporation στην Οσάκα.