Η αλυσίδα έχει μακρά ιστορία στο μάρκετινγκ αρωμάτων, όπως αντηλιακό με άρωμα τηγανητού κοτόπουλου.
Η KFC συνεργάστηκε με την Homesick Candles για να λανσάρει δύο κεριά για την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων διακοπών – ένα κερί Bucket of Chicken και ένα κερί Buttery Biscuit. Το αποσμητικό αυτοκινήτου Bucket of Chicken είναι επίσης τώρα διαθέσιμο όσο διαρκούν τα αποθέματα στο Homesick.com και στο KFCShop.com.
Το κερί Bucket of Chicken Candle είναι εμπνευσμένο από την αυθεντική συνταγή της KFC, με νότες κοτόπουλου και καβουρδισμένου αλευριού σε συνδυασμό με πιπέρι και σέλινο και μια βάση από ρίγανη, φασκόμηλο και σκόρδο. Το Buttery Biscuit Candle διαθέτει νότες μελιού και ψημένου αλευριού με νότες καραμέλας, βουτύρου και αλατιού, καθώς και βουτυρόγαλα και φρυγανισμένη βανίλια.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η KFC αγκαλιάζει το μάρκετινγκ αρωμάτων. Η αλυσίδα λάνσαρε αντηλιακό με άρωμα τηγανητού κοτόπουλου το 2016, για να προωθήσει το Extra Crispy Chicken, και εισήγαγε ξύλα φωτιάς με άρωμα τηγανητού κοτόπουλου για την περίοδο των διακοπών το 2018.
Στις αρχές του 2020, η KFC συνεργάστηκε με την Crocs για να παρουσιάσει παπούτσια με θέμα τον διάσημο κουβά της, καθώς και διακοσμητικά Jibbitz που μύριζαν τηγανητό κοτόπουλο. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία δήλωσε ότι τέτοια προϊόντα όχι μόνο δημιουργούν “θόρυβο” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
Η KFC εισήγαγε επίσης μια ψηφιακή αποκλειστικότητα Festive Feast εγκαίρως για τις διακοπές της Ημέρας των Ευχαριστιών, που περιλαμβάνει έξι κομμάτια τηγανητού κοτόπουλου Original Recipe, έξι από τα νέα Original Recipe Tenders της KFC, δύο μεγάλα συνοδευτικά και τρεις σάλτσες της επιλογής του πελάτη, όλα για 25,99 δολάρια.