Μετάβαση στο περιεχόμενο
Παρασκευή, 21 Μαρτίου, 2025
6.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κατηγορίες εναντίον της KFC: “Εντελώς παραπλανητική η εκστρατεία μάρκετινγκ”

ΑρχικήΝέαΚατηγορίες εναντίον της KFC: "Εντελώς παραπλανητική η εκστρατεία μάρκετινγκ"
spot_img

Το αγρόκτημα που γυρίστηκε το διαφημιστικό σποτ για να προβάλει τα υψηλά πρότυπα ευημερίας των κοτόπουλων είναι κάθε άλλο παρά “ονειρικό”

Η μάρκα φυτικών υποκατάστατων τηγανητών κοτόπουλων VFC, αντέδρασε έντονα, στη νέα εκστρατεία μάρκετινγκ της KFC, η οποία μεταξύ άλλων δείχνει υψηλά πρότυπα ευημερίας των κοτόπουλων που ζούνε σε ένα αγρόκτημα ενός εκ των προμηθευτών της αλυσίδας fast-food.

- Advertisement -

Όπως αναφέρει το vegconomist, ο γνωστός influencer Niko Omilana συμμετείχε στην εκστρατεία των KFC. Το σποτ δείχνει το πάτωμα του υπόστεγου καλυμμένο με φρέσκο άχυρο, κλαδιά και καμπάνες, για να εμπλουτίσουν τη ζωή των κοτόπουλων, καθώς και υγιή πουλιά σε έναν λογικά μεγάλο χώρο.

Όμως η εταιρεία VFC ήταν επιφυλακτική, και κατάφερε να εντοπίσει το αγρόκτημα που χρησιμοποιήθηκε στο σχετικό σποτ και το επισκέφθηκε μαζί με έναν σκηνοθέτη. Μόλις λίγες εβδομάδες μετά την έναρξη της εκστρατείας των KFC, η VFC κατέγραψε πλάνα και φωτογραφίες που φαινόταν να δείχνουν απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης των ζώων.

“Ανειλικρινής” εκστρατεία

Η VFC λέει ότι μέσα στο υπόστεγο δεν βρήκε καθόλου άχυρο, το πάτωμα ήταν γεμάτο περιττώματα, ενώ οι κούρνιες ήταν πολύ ψηλά για να τις φτάσουν τα κοτόπουλα. Η εταιρεία αναφέρει ότι υπήρχαν αρκετά άρρωστα και τραυματισμένα πουλιά, καθώς και κάδοι γεμάτοι σφάγια έξω από τη μονάδα. Υπήρχαν επίσης νεκρά πουλιά σε ένα καροτσάκι και στο πάτωμα του υπόστεγου, το οποίο ήταν πολύ πιο γεμάτο από ό,τι φαίνεται στην ταινία του KFC.

“Αυτή είναι η πιο ανειλικρινής εκστρατεία μάρκετινγκ που έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό”, δήλωσε ο Matthew Glover, συνιδρυτής της VFC. “Αυτή η απεικόνιση της εκτροφής κοτόπουλων είναι εντελώς παραπλανητική και προσπαθεί να καθησυχάσει το κοινό ότι όλα είναι καλά, όταν τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Δεν μας εξέπληξε το γεγονός ότι τα πράγματα ήταν τόσο άσχημα, επειδή αυτή είναι η καθημερινή πραγματικότητα της εντατικής εκτροφής κοτόπουλων. Αλλά αναπάντητο παραμένει το ερώτημα ποιος είπε ψέματα τελικά; Το αγρόκτημα είπε ψέματα στην KFC για τα πρότυπα ευημερίας της, ή η KFC λέει ψέματα στους καταναλωτές;

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πώς η Ουγγαρία μείωσε τις τιμές των τροφίμων κατά 50% σε μία νύχτα!

Η πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν εν μία νυκτί μείωσε τις τιμές των τροφίμων - Η μείωση μερικά δημοφιλή τρόφιμα φτάνει και το 50%

Νέα προειδοποίηση για τη Σοκολάτα Dubai – Καρκινογόνα συστατικά, απομίμηση σοκολάτας και επικίνδυνες χρωστικές

Νέες εργαστηριακές αναλύσεις προϊόντων σοκολάτας Dubai, επιβεβαιώνουν ότι πολλοί παραγωγοί, χρησιμοποιούν επικίνδυνες και κακής ποιότητας πρώτες ύλες και προσπαθούν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές

Εντομοφαγία: Οι ξεκαρδιστικές απαντήσεις Ελλήνων καταναλωτών σε έρευνα 4 Πανεπιστημίων

Σύντομα θα δούμε στα ράφια και των ελληνικών σουπερμάρκετ βρώσιμα έντομα ή τρόφιμα που περιέχουν σκόνη εντόμων. Πόσο έτοιμοι είναι όμως οι Έλληνες καταναλωτές; Διαβάστε τις απαντήσεις που έδωσαν, σε έρευνα 4 Ελληνικών Πανεπιστημίων.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα