Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
22.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κατηγορίες εναντίον της KFC: “Εντελώς παραπλανητική η εκστρατεία μάρκετινγκ”

ΑρχικήΝέαΚατηγορίες εναντίον της KFC: "Εντελώς παραπλανητική η εκστρατεία μάρκετινγκ"
spot_img

Το αγρόκτημα που γυρίστηκε το διαφημιστικό σποτ για να προβάλει τα υψηλά πρότυπα ευημερίας των κοτόπουλων είναι κάθε άλλο παρά “ονειρικό”

Η μάρκα φυτικών υποκατάστατων τηγανητών κοτόπουλων VFC, αντέδρασε έντονα, στη νέα εκστρατεία μάρκετινγκ της KFC, η οποία μεταξύ άλλων δείχνει υψηλά πρότυπα ευημερίας των κοτόπουλων που ζούνε σε ένα αγρόκτημα ενός εκ των προμηθευτών της αλυσίδας fast-food.

Όπως αναφέρει το vegconomist, ο γνωστός influencer Niko Omilana συμμετείχε στην εκστρατεία των KFC. Το σποτ δείχνει το πάτωμα του υπόστεγου καλυμμένο με φρέσκο άχυρο, κλαδιά και καμπάνες, για να εμπλουτίσουν τη ζωή των κοτόπουλων, καθώς και υγιή πουλιά σε έναν λογικά μεγάλο χώρο.

Όμως η εταιρεία VFC ήταν επιφυλακτική, και κατάφερε να εντοπίσει το αγρόκτημα που χρησιμοποιήθηκε στο σχετικό σποτ και το επισκέφθηκε μαζί με έναν σκηνοθέτη. Μόλις λίγες εβδομάδες μετά την έναρξη της εκστρατείας των KFC, η VFC κατέγραψε πλάνα και φωτογραφίες που φαινόταν να δείχνουν απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης των ζώων.

“Ανειλικρινής” εκστρατεία

Η VFC λέει ότι μέσα στο υπόστεγο δεν βρήκε καθόλου άχυρο, το πάτωμα ήταν γεμάτο περιττώματα, ενώ οι κούρνιες ήταν πολύ ψηλά για να τις φτάσουν τα κοτόπουλα. Η εταιρεία αναφέρει ότι υπήρχαν αρκετά άρρωστα και τραυματισμένα πουλιά, καθώς και κάδοι γεμάτοι σφάγια έξω από τη μονάδα. Υπήρχαν επίσης νεκρά πουλιά σε ένα καροτσάκι και στο πάτωμα του υπόστεγου, το οποίο ήταν πολύ πιο γεμάτο από ό,τι φαίνεται στην ταινία του KFC.

“Αυτή είναι η πιο ανειλικρινής εκστρατεία μάρκετινγκ που έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό”, δήλωσε ο Matthew Glover, συνιδρυτής της VFC. “Αυτή η απεικόνιση της εκτροφής κοτόπουλων είναι εντελώς παραπλανητική και προσπαθεί να καθησυχάσει το κοινό ότι όλα είναι καλά, όταν τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Δεν μας εξέπληξε το γεγονός ότι τα πράγματα ήταν τόσο άσχημα, επειδή αυτή είναι η καθημερινή πραγματικότητα της εντατικής εκτροφής κοτόπουλων. Αλλά αναπάντητο παραμένει το ερώτημα ποιος είπε ψέματα τελικά; Το αγρόκτημα είπε ψέματα στην KFC για τα πρότυπα ευημερίας της, ή η KFC λέει ψέματα στους καταναλωτές;

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο