“Περίμενα την μάρκα να επικοινωνήσει μαζί μου, κάτι που δεν έγινε ποτέ”, είπε η influencer Dylan Mulvaney, σπάζοντας τη σιωπή της για τη συνεργασία της με την Bud Light.
Σπάει τη σιωπή της η η τρανς influencer Dylan Mulvaney, της οποίας η σύντομη διαφημιστική καμπάνια με την μπύρα Bud Light οδήγησε σε εκκλήσεις για μποϊκοτάζ.
Σε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής της, η Mulvaney προχτές έσπασε τη σιωπή της για το θέμα, λέγοντας ότι εξαιτίας της συνεργασίας της αντιμετώπισε μεγάλο κύμα τρανσφοβίας και μίσους, ενώ δεν έλαβε καμία υποστήριξη από την Anheuser-Busch, ιδιοκτήτρια εταιρεία της Bud Light.
Υπενθυμίζεται ότι οι εκκλήσεις για μποϊκοτάζ απέναντι στη Bud Light και άλλες μάρκες της εταιρείας υποκινήθηκαν από συντηρητικές πληθυσμιακές ομάδες εξαιτίας της συνεργασίας της επωνυμίας με την Mulvaney τον Απρίλιο και τη διαφημιστική καμπάνια που έκανε στα social media της.
Οι πωλήσεις της Bud Light μειώθηκαν απότομα από τότε, πέφτοντας περισσότερο από 20%, ενώ οι μετοχές της AB InBev σημείωσαν πτώση 0,6% την Τετάρτη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Anheuser-Busch αργότερα εξέδωσε μια δήλωση λέγοντας το εξής: «Ποτέ δεν είχαμε σκοπό να γίνουμε μέρος μιας συζήτησης που διχάζει τους ανθρώπους». Με τη δήλωση ουσιαστικά αποκήρυξε τη συμφωνία, ενώ δεν παρείχε καμία στήριξη στην influencer, η οποία δέχτηκε πολλές επιθέσεις μίσους και τρανσφοβίας.
Σε αναρτήσεις στο TikTok και στο Instagram, η Mulvaney είπε ότι φοβόταν να φύγει από το σπίτι της για μήνες, ότι την ακολουθούσαν και τη χλεύαζαν δημόσια, ενώ παράλληλα επέκρινε την Bud Light που καθόλου δεν την υποστήριξε σε όλο αυτό. “Θα έπρεπε να είχα κάνει αυτό το βίντεο πριν από μήνες, αλλά δεν το έκανα. Τρόμαξα. Φοβόμουν τις περισσότερες αντιδράσεις και ένιωθα προσωπικά ένοχη για αυτό που συνέβη, οπότε περίμενα υπομονετικά να βελτιωθούν τα πράγματα. Αλλά τίποτα από αυτά δεν συνέβη. Περίμενα την μάρκα να επικοινωνήσει μαζί μου, κάτι που δεν έγινε ποτέ”, είπε η influencer.
Πρόσθεσε πως όταν μια εταιρεία προσλαμβάνει για μια συνεργασία ένα τρανς άτομο και μετά δεν το υποστηρίζει είναι χειρότερο από το να μην το προσλαμβάνει, καθώς δίνει στους καταναλωτές την εικόνα ότι μπορούν να είναι τρανσφοβικοί χωρίς συνέπειες.
Εκπρόσωπος της Anhesuer-Busch δήλωσε με τη σειρά του ότι η εταιρεία “παραμένει αφοσιωμένη” σε προγράμματα και συνεργασίες με οργανισμούς σε διάφορες κοινότητες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της LGBTQ+ κοινότητας. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η εντύπωση που φέρει η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, η οποία μποϊκόταρε επίσης την μπύρα, επειδή δεν στήριξε τη συνεργασία της με την influencer.