Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
7.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Dylan Mulvaney: “Φοβόμουν να βγω από το σπίτι μου για μήνες, εξαιτίας της δημόσιας κατακραυγής”

ΑρχικήΝέαDylan Mulvaney: "Φοβόμουν να βγω από το σπίτι μου για μήνες, εξαιτίας της δημόσιας κατακραυγής"
spot_img

“Περίμενα την μάρκα να επικοινωνήσει μαζί μου, κάτι που δεν έγινε ποτέ”, είπε η influencer Dylan Mulvaney, σπάζοντας τη σιωπή της για τη συνεργασία της με την Bud Light.

Σπάει τη σιωπή της η η τρανς influencer Dylan Mulvaney, της οποίας η σύντομη διαφημιστική καμπάνια με την μπύρα Bud Light οδήγησε σε εκκλήσεις για μποϊκοτάζ.

Σε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής της, η Mulvaney προχτές έσπασε τη σιωπή της για το θέμα, λέγοντας ότι εξαιτίας της συνεργασίας της αντιμετώπισε μεγάλο κύμα τρανσφοβίας και μίσους, ενώ δεν έλαβε καμία υποστήριξη από την Anheuser-Busch, ιδιοκτήτρια εταιρεία της Bud Light.

Υπενθυμίζεται ότι οι εκκλήσεις για μποϊκοτάζ απέναντι στη Bud Light και άλλες μάρκες της εταιρείας υποκινήθηκαν από συντηρητικές πληθυσμιακές ομάδες εξαιτίας της συνεργασίας της επωνυμίας με την Mulvaney τον Απρίλιο και τη διαφημιστική καμπάνια που έκανε στα social media της.

Οι πωλήσεις της Bud Light μειώθηκαν απότομα από τότε, πέφτοντας περισσότερο από 20%, ενώ οι μετοχές της AB InBev σημείωσαν πτώση 0,6% την Τετάρτη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Anheuser-Busch αργότερα εξέδωσε μια δήλωση λέγοντας το εξής: «Ποτέ δεν είχαμε σκοπό να γίνουμε μέρος μιας συζήτησης που διχάζει τους ανθρώπους». Με τη δήλωση ουσιαστικά αποκήρυξε τη συμφωνία, ενώ δεν παρείχε καμία στήριξη στην influencer, η οποία δέχτηκε πολλές επιθέσεις μίσους και τρανσφοβίας.

Σε αναρτήσεις στο TikTok και στο Instagram, η Mulvaney είπε ότι φοβόταν να φύγει από το σπίτι της για μήνες, ότι την ακολουθούσαν και τη χλεύαζαν δημόσια, ενώ παράλληλα επέκρινε την Bud Light που καθόλου δεν την υποστήριξε σε όλο αυτό. “Θα έπρεπε να είχα κάνει αυτό το βίντεο πριν από μήνες, αλλά δεν το έκανα. Τρόμαξα. Φοβόμουν τις περισσότερες αντιδράσεις και ένιωθα προσωπικά ένοχη για αυτό που συνέβη, οπότε περίμενα υπομονετικά να βελτιωθούν τα πράγματα. Αλλά τίποτα από αυτά δεν συνέβη. Περίμενα την μάρκα να επικοινωνήσει μαζί μου, κάτι που δεν έγινε ποτέ”, είπε η influencer.

Πρόσθεσε πως όταν μια εταιρεία προσλαμβάνει για μια συνεργασία ένα τρανς άτομο και μετά δεν το υποστηρίζει είναι χειρότερο από το να μην το προσλαμβάνει, καθώς δίνει στους καταναλωτές την εικόνα ότι μπορούν να είναι τρανσφοβικοί χωρίς συνέπειες.

Εκπρόσωπος της Anhesuer-Busch δήλωσε με τη σειρά του ότι η εταιρεία “παραμένει αφοσιωμένη” σε προγράμματα και συνεργασίες με οργανισμούς σε διάφορες κοινότητες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της LGBTQ+ κοινότητας. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η εντύπωση που φέρει η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, η οποία μποϊκόταρε επίσης την μπύρα, επειδή δεν στήριξε τη συνεργασία της με την influencer.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η “μυστική” και απλή μέθοδος να τρώτε ζυμαρικά και να αδυνατίζετε…

Πολλές μελέτες δικαιώνουν τα ζυμαρικά ως τροφή απώλειας βάρους, μείωσης σακχάρου και προστασίας του εντέρου, υπό μία πολύ απλή και βολική προϋπόθεση.

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο