Σε μια επίσκεψή του στο σουπερμάρκετ Sainsbury’s στο Λονδίνο, τον Μάρτιο, ο Ιan Fenn ενημερώθηκε από την ασφάλεια και το προσωπικό ότι θα έπρεπε να αφήσει τη γάτα έξω καθώς η αλυσίδα επιτρέπει την είσοδο μόνο σε σκύλους.
Ένας άνδρας με αυτισμό, ο Ιan Fenn, μήνυσε την μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ της Μεγάλης Βρετανίας, Sainsbury, επειδή δεν επέτρεψαν την είσοδο στην γάτα βοηθό του, Chloe. O Ian Fenn κινήθηκε νομικά ενάντια στην εταιρεία, καθώς είχε εκπαιδεύσει τη μαύρη γάτα του για να μπορεί να τον υποστηρίζει στις δημόσιες εξόδους του, αποτρέποντας την αισθητηριακή υπερφόρτωση, καθώς ζει με μια αναπηρία που ανήκει στο φάσμα του αυτισμού.
Η Chloe τον βοηθά στο να μπορεί να διεκπεραιώνει καθημερινές καταστάσεις και ασχολίες, ειδικά σε πολυάσχολα περιβάλλοντα, όπως για παράδειγμα σε ένα σουπερμάρκετ και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργικότητάς του. Οι γάτες υποστηρικτές, για όποιον δεν γνωρίζει, επιτελούν παρόμοια λειτουργία με τους σκύλους οδηγούς και πρέπει να αντιμετωπίζονται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, όπως άλλωστε κάθε βοήθημα για την αναπηρία.
Σε μια επίσκεψή του σε κατάστημα Sainsbury’s στο Clapham, στο νότιο Λονδίνο, τον Μάρτιο, ο Fenn ενημερώθηκε από την ασφάλεια και το προσωπικό ότι θα έπρεπε να αφήσει τη γάτα έξω και όταν παραπονέθηκε, η Sainsbury’s του είπε ότι επιτρέπει μόνο σκύλους βοήθειας στα καταστήματά της.
Ο συνήγορος Chris Fry ο οποίος ειδικεύεται σε ενέργειες διάκρισης αναπηρίας και ασκεί την αγωγή εκ μέρους του Fenn, βάσει του νόμου για την ισότητα, είπε, σύμφωνα με τον Guardian πως υπάρχουν πολλές υποθέσεις σχετικά με τους σκύλους-οδηγούς στους οποίους απαγορεύεται η πρόσβαση σε μέρη ή υπηρεσίες. Ωστόσο, στην πραγματικότητα δεν έχει γίνει καμία δικαστική διερεύνηση για το τι σημαίνει ζώο βοήθειας γενικά, παρά μόνο για τους σκύλους. Μέχρι στιγμής η είσοδος στον Fenn και τη γάτα βοήθειας έχει επιτραπεί σε νοσοκομεία, καταστήματα και αλυσίδες ξενοδοχείων, ακόμα και στα ραντεβού για αιμοδοσία, με τη μαύρη γάτα να φορά ένα φωσφορίζον κίτρινο φορμάκι με την επισήμανση «service cat».
Η Sainsbury’s είπε ότι συνεργάζεται με μια ομάδα περιβαλλοντικής υγείας για να δει εάν υπήρχε τρόπος για τον Fenn και τη γάτα του να μπορούν να επισκέπτονται τα καταστήματα με ασφάλεια, φροντίζοντας παράλληλα για τη διατήρηση της τάξης και της υγιεινής στα καταστήματα. Η εταιρεία υποστήριξε ότι, παρόλο που η Chloe μπορεί να έχει καλούς τρόπους, αν άλλαζε την πολιτική της, τότε και άλλες γάτες μπορεί να προκαλέσουν καταστροφές σε προϊόντα και πως δεν θα υπήρχε τρόπος να ελεγχθεί το επίπεδο εκπαίδευσης ενός ζώου.