Η Heineken πραγματοποίησε πωλήσεις μπύρας το πρώτο τρίμηνο πάνω από τις προσδοκίες, καθώς ο κόσμος επέστρεψε στα μπαρ και τα εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη μετα τα Lockodown. Οι όγκοι μπύρας αυξήθηκαν 5,2 τοις εκατό. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 4,6%.
Ωστόσο, ο κολοσσός της ζυθοποιίας έχει προειδοποιήσει για αύξηση των τιμών της μπύρας. Ο διευθύνων σύμβουλος Dolf van den Brink προειδοποίησε για «περισσότερη μακροοικονομική αβεβαιότητα» και «σημαντικούς πρόσθετους πληθωριστικούς αντίθετους ανέμους» τους επόμενους μήνες και ανέφερε ότι η εταιρεία ενδέχεται να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 24,9% στα 5,8 δισ. ευρώ, με αποτέλεσμα τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο των 417 εκατ. ευρώ, υπερδιπλάσια σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Οι μετοχές της Heineken σημείωσαν άνοδο 3,2%
Η αύξηση στην Ευρώπη ήταν 11,5%, λόγω της σταθερής χαλάρωσης των περιορισμών για τον κορωνοϊό, με τις πωλήσεις μπύρας της Heineken σε μπαρ και εστιατόρια σχεδόν να τριπλασιάζονται.
Ο όμιλος είπε ότι τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 24,9% στα 5,7 δισεκατομμύρια ευρώ (4,7 δισεκατομμύρια £) για τους τρεις μήνες έως τον Μάρτιο, καθώς ενισχύθηκαν από τις υψηλότερες τιμές.
Η εταιρεία είπε ότι τα έσοδα επωφελήθηκαν επίσης από την αύξηση του όγκου κατά 5,7%.
Ο κ. Van den Brink πρόσθεσε: «Είχαμε ένα σταθερό ξεκίνημα της χρονιάς, σύμφωνα με τις προσδοκίες μας, κυρίως επωφελούμενοι από το ισχυρό μείγμα καναλιών από τη μερική ανάκαμψη στο εμπόριο της Ευρώπης και τη δυναμική τιμολόγηση σε όλες τις περιοχές». Ταυτόχρονα όμως αναμένεται απομείωση 400 εκατ. ευρώ μετά την αποχώρησή της από τη Ρωσία εν μέσω του πολέμου στην Ουκρανία.
Η ζυθοποιία τον Φεβρουάριο επισήμανε ότι αντιμετώπιζε τον χειρότερο πληθωρισμό της τελευταίας δεκαετίας.