Ο γίγαντας τροφίμων Mondelez προσαρμόζεται στον ρυθμό της εποχής και “χτυπάει” εταιρείες με υγιεινά προϊόντα
Η Mondelez, η εταιρεία πίσω από τις επωνυμίες Oreo και Cadbury, έχει διατηρήσει την παρουσία της στο χώρο με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων και εξαγορών άλλων εταιρειών, αλλά και απόκτηση πλειοψηφικού μεριδίου άλλων.
Στις τελευταίες προσαρτήσεις του ομίλου περιλαμβάνονται και επωνυμίες με προσανατολισμό προς την υγιεινή διατροφή, όπως για παράδειγμα η απόκτηση του πλειοψηφικού μεριδίου της Perfect Snacks , εταιρείας παραγωγής βιολογικών, μη ΓΤΟ μπαρών και μπουκιών πρωτεΐνης με βάση το βούτυρο ξηρών καρπών.
Η στροφή της εταιρείας σε πιο καλής ποιότητας σνακ και τρόφιμα δεν είναι τυχαία. Αντίθετα συμμορφώνεται με την αυξανόμενη καταναλωτική τάση για επιλογή τροφίμων με οφέλη για την διατροφή και την υγεία, η οποία και κλιμακώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Έτσι, η πιο πρόσφατη εξαγορά της Mondelez πρόκειται να τη βοηθήσει να προσαρμοστεί σε αυτή τη νέα διατροφική «μόδα» λίγο περισσότερο. Δεν είναι άλλη από την Hu Master Holdings, έναν κατασκευαστή premium σνακ και σοκολατών. Μάλιστα, η σοκολάτα της Hu είναι βιολογική, vegan και δεν περιέχει γλουτένη, καθώς παράγεται από φοινικέλαιο και ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο. Πρόσφατα, η Hu προσέθεσε στη γκάμα της και κράκερ χωρίς δημητριακά. Μέσω της Mondelez, η Hu μπορεί να γίνει και πιο ανταγωνιστική και να διευρυνθεί και σε άλλες χώρες.
Να σημειωθεί πως, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα Food Dive, η Mondelez έχει κατά μέσο όρο περίπου μία εξαγορά το χρόνο από τα τέλη του 2017. Τα στατιστικά αυτά , λοιπόν, δεν αποκλείουν περαιτέρω συνεργασίες, επενδύσεις μειοψηφίας ή οριστικές αγορές να λάβουν χώρα ακόμα και στο άμεσο μέλλον και αυτό είναι κάτι που επιβεβαιώνει και η ίδια η εταιρεία.