Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
10.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το νέο μεγάλο Deal στα τρόφιμα – Στρατηγική συνεργασία της εταιρείας ΣΑΜΟΥΡΗ με τη Switz Group

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΤο νέο μεγάλο Deal στα τρόφιμα - Στρατηγική συνεργασία της εταιρείας ΣΑΜΟΥΡΗ με τη Switz Group
spot_img

Της Ελένης Τσαγκά

Μετά την Olympic Foods, την CSM Hellas Bakery Solution, την Κρητών Άρτος και πρόσφατα τους «Κουλουράδες», ο Ινδός επιχειρηματίας  της Switz Group, προσέγγισε και έκανε «μέλος» της οικογένειάς του την εταιρεία ΣΑΜΟΥΡΗ, συμπληρώνοντας ένα ακόμη κομμάτι των επενδύσεων του στην Ελλάδα. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία Σαμούρη, ενισχύει την θέση της στην αγορά οικιακής ζαχαροπλαστικής, με νέες εγκαταστάσεις, εξοπλισμό, εργατικό δυναμικό, νέα προϊόντα, νέα σημεία διανομής και προοπτική εξαγωγών.

Ο Ινδός δισεκατομμυριούχος μεγαλοεπενδυτής Taizoon Khorakiwala του Switz Group, που μπήκε στην ελληνική αγορά το 2017 με σκοπό να ταράξει τα νερά στον κλάδο της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων και να επενδύσει 100 εκατ. ευρώ, δεν σταματά την αναζήτηση αξιόλογων εταιρειών στην αγορά τροφίμων. Στόχος του είναι οι εταιρείες που επιλέγει να αποκτήσουν ηγετική θέση στους τομείς δραστηριοποίησής τους. Η τελευταία του επιτυχία, είναι η στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία της Αριάννας και της Έλενας Σαμούρη.

Σε δήλωσή της στο Cibum, η CEO της εταιρείας Αριάννα Σαμούρη επιβεβαίωσε την είδηση:

«Δεν είμαστε πια μόνες μας. Είναι μία στρατηγική συνεργασία η οποία δίνει νέα πνοή στην αγορά οικιακής ζαχαροπλαστικής και θα «λύσει τα χέρια» στις Ελληνίδες νοικοκυρές καθώς λανσάρουμε πλέον πολλά νέα προϊόντα. Τώρα η νοικοκυρά, που μας εμπιστεύεται τα τελευταία 40 χρόνια, δεν θα παίρνει από εμάς μόνο τα είδη διακόσμησης. Πλέον θα μπορεί να δημιουργεί γλυκά από την αρχή μέχρι το τέλος με τα προϊόντα Σαμούρη…»

Τα νέα προϊόντα πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμα στα ράφια των ελληνικών σούπερ μάρκετ.

«Κάνουμε νέα αρχή και νέα δυναμική είσοδο και σε άλλα κομμάτια της οικιακής ζαχαροπλαστικής» λέει με ενθουσιασμό η Αριάννα Σαμούρη και συνεχίζει «Τα προϊόντα μας βρίσκονται στα ράφια μεγάλων super market τα τελευταία 40 χρόνια. Είμαστε υπερήφανες που καταφέραμε να μάθουμε στην Ελληνίδα, την τέχνη της διακόσμησης. Γι αυτό και μας έχει εμπιστευτεί και εμείς με τη σειρά μας, δεν την έχουμε διαψεύσει. Τώρα ανοίγουν νέοι ορίζοντες. Αυτή η συνεργασία θα δημιουργήσει μία άλλη, πιο μεγάλη αλλά και πιο στενή σχέση με τον καταναλωτή. Όσοι αγαπούν τα υλικά ΣΑΜΟΥΡΗ να είναι σίγουροι πως, όχι μόνο δεν θα αλλάξουμε προφίλ, παραμένοντας πιστοί στην παράδοση και στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας, αλλά θα τους δώσουμε την δυνατότητα περισσότερων επιλογών… τώρα τα προϊόντα μας είναι μία πρόκληση, για να εξερευνήσουν όρια και δυνατότητες  και βέβαια να τα ξεπεράσουν!»

Έλενα Σαμούρη

C: Πόσο εύκολη ήταν αυτή η απόφαση για εσάς;

«Ήταν για εμάς πολύ μεγάλο βήμα, αλλά τέτοιου είδους συνέργειες είναι απαραίτητες στο σύγχρονο επιχειρείν γι’ αυτό και συμφωνήσαμε. H Switz Group είναι μία πολυεθνική εταιρεία που ξέρει πολύ καλά το χώρο των τροφίμων και θα μας ανοίξει το δρόμο να μπούμε δυναμικά και σε άλλες αγορές. Αυτή η κίνηση θα μας δώσει την ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη. Θέλουμε να γίνουμε ακόμα πιο «δυνατοί παίχτες». Θέλουμε να επεκταθούμε σε εξοπλισμό και σε νέες εγκαταστάσεις. Οι νέοι συνεργάτες μας είναι επαγγελματίες που γνωρίζουν το αντικείμενο και την ελληνική αγορά, μας εμπνέουν εμπιστοσύνη και το βασικότερο, υπάρχει άψογη συνεννόηση».

Την εταιρεία με τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής με την ίδρυση μονάδας συσκευασίας προϊόντων σοκολάτας και ζαχαρωδών στα Πετράλωνα, δημιούργησε από το μηδέν ο Τάσος Σαμούρης το 1974, ο οποίος δεν είναι πια κοντά στα κορίτσια του, αλλά όπως λένε οι ίδιες, είναι πάντα παρών.

C: Τι θα έλεγε ο Τάσος Σαμούρης για αυτή την εξέλιξη;

Η Αριάννα Σαμούρη συγκινείται « Νομίζω θα ήταν υπερήφανος όχι μόνο με την τωρινή συνεργασία αλλά με όλη την πορεία μας. Με αυτό που ο ίδιος  ξεκίνησε, μία μικρή οικογενειακή επιχείρηση που πλέον έχει μπει σε όλα τα ελληνικά σπίτια».

C: Οι ευθύνες με την νέα συνεργασία αυξάνονται;

«Nαι, αλλά είμαστε έτοιμες για όλα» απαντά γελώντας η κ. Σαμούρη και συνεχίζει: «Ποτέ δεν μας τρόμαξε η δουλειά, ούτε εμένα ούτε την Έλενα»

C: Πως σας φαίνεται που θα έχετε και άλλους συνεργάτες , εκτός από η μια την άλλη;

«Όντως είναι κάτι καινούργιο αλλά και πολύ ενδιαφέρον. Τονίζω και πάλι ότι ο ρόλος μας δεν έχει αλλάξει. Παραμένουμε κυρίαρχοι στην εταιρεία μας και μην ξεχνάτε πως και για μένα και για την Έλενα,  η διοίκηση είναι κάτι που γνωρίζουμε πολύ καλά. Οι ευθύνες είναι μεγαλύτερες, η πρόκληση είναι όμως ακαταμάχητη».

Όπως επαναλαμβάνει η Αριάννα Σαμούρη ήταν μία δύσκολη απόφαση και για την ίδια αλλά και για την Έλενα αλλά τώρα πια είναι σίγουρες και αυτό αποδεικνύεται από την νέα συνεργασία της εταιρείας με την διαφημιστική JN Leoussis+.

Η πρώτη διαφημιστική καμπάνια βγήκε ήδη στον «αέρα» και παρουσιάζει την γκάμα των προϊόντων σε όλα τα μέσα, με τέσσερα διαφημιστικά σποτ, χαρούμενα, χρωματιστά  και «τι γλυκαααά…!»

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πόσο επικίνδυνα είναι τα γαριδάκια – Εργαστηριακή ανάλυση

Γαριδάκια και σνακ καλαμποκιού: Τα μισά περιέχουν τοξικές και καρκινογόνες ουσίες.

Τα φακελάκια τσαγιού απελευθερώνουν εκατομμύρια μικροπλαστικά στο τσάι σας – Νέα επιστημονικά ευρήματα

Τα εμπορικά φακελάκια τσαγιού απελευθερώνουν δισεκατομμύρια μικροπλαστικά, που εισέρχονται στα ανθρώπινα εντερικά κύτταρα.

Η φωτεινή πλευρά του κουρκουμά

Ώρα να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα του υποτιμημένου αυτού μπαχαρικού.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο