Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
21.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος επιβραβεύεται για τις «πράσινες» δράσεις της;

Με τρεις διακρίσεις στα φετινά SupplyChainAwardsκαι στα PackagingAwards

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠώς η ΑΒ Βασιλόπουλος επιβραβεύεται για τις «πράσινες» δράσεις της;
spot_img

Με τρεις διακρίσεις στα φετινά SupplyChainAwardsκαι στα PackagingAwards

Μείωση πλαστικού για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας. «Πράσινος στόλος» για «πράσινες» μεταφορές προϊόντων. Ένα καινοτόμο μοντέλο διαχείρισης κενών μέσων διακίνησης για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Όλα αυτά -κι ακόμη περισσότερα- αποτελούν την «απάντηση» της ΑΒ Βασιλόπουλος για την αειφόρο ανάπτυξη και τη φροντίδα του περιβάλλοντος. Για αυτή τη δέσμευση και αυτή τη στρατηγική της επιλογή αναγνωρίστηκε στα Supply Chain Awards 2022 και στα Packaging Awards 2022.

Πιο συγκεκριμένα, στα Supply Chain Awards 2022 έλαβε:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στη μεταφορά – διανομή» για το Green Truck: Το πρωτοποριακό πράσινο φορτηγό της ΑΒ Βασιλόπουλος. Το πρώτο πράσινο φορτηγό για τις καθημερινές μεταφορές των προϊόντων της αλυσίδας σουπερμάρκετ ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες που το μετατρέπουν στην πιο πράσινη λύση για διανομές στην πόλη, καθώς δεν κινείται με πετρέλαιο, αλλά με φυσικό αέριο. Επιπλέον, ο θάλαμος μεταφοράς των προϊόντων ψύχεται με ψυκτικό μηχάνημα που χρησιμοποιεί το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) ως ψυκτικό μέσο. Το πράσινο φορτηγό της ΑΒ αποτελεί τομή για τα ελληνικά δεδομένα και συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2 και άλλων αερίων που παράγονται κατά τη λειτουργία ενός κλασικού πετρελαιοκινητήρα.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Green Logistics & ΕΚΕ» για το Green Sustainability: Επαναχρησιμοποιούμενα τελάρα στην εφοδιαστική αλυσίδα της ΑΒ. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό έργο, που αλλάζει τα δεδομένα στο δίκτυο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Το καινοτόμο μοντέλο διαχείρισης κενών μέσων διακίνησης αφορά στη χρήση των επαναχρησιμοποιούμενων τελάρων και φιλοδοξεί να μειώσει αισθητά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Και με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα εφοδιαστικής αλυσίδας της ΑΒ γίνεται μέρος της αλυσίδας αειφορίας.

ΣταPackaging Awards 2022, έλαβε:

  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Circular Economy» για το ΑΒ Νερό επιτραπέζιο από 30% ανακυκλωμένο πλαστικό.  Πιστή στη δέσμευσή της για μείωση του πλαστικού, η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πρώτη εταιρεία λιανικής τροφίμων που προχώρησε στην αλλαγή συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία του νερού. Πώς; Με πιο βιώσιμες συσκευασίες, με τη χρήση ανακυκλωμένου PET (r-PET), αλλά και με τη μείωση του βάρους του πλαστικού της φιάλης, της ετικέτας και του φιλμ συρρίκνωσης. Επιπλέον, ολόκληρος ο σχεδιασμός της φιάλης έχει γίνει με γνώμονα και την εξοικονόμηση ενέργειας κατά την παραγωγή της.

Οι πρωτοβουλίες και οι λύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος, σε κάθε στάδιο της λειτουργίας της, υπογραμμίζουν την περιβαλλοντική της ευαισθησία και συμπληρώνουν την ολιστική της στρατηγική για αειφορική ανάπτυξη. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΒ κάνει τη διαφορά και φέρνει θετική αλλαγή για τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ξεπερνάει τα 600 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Για επικοινωνία με την εταιρεία: Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, τηλ. 210 6608483, amachera@ab.gr & Κατερίνα Χάλκου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας, τηλ. 210 6608775, kchalkou@ab.gr

Σχετικά με τα Supply Chain Awards 2022

Στόχος των Supply Chain Awards τα οποία οργανώνονται από την BOUSSIAS είναι να: Αναδείξουν τα πρωτοποριακά έργα στον κλάδο, να αναγνωρίσουν καινοτομία και αριστεία στην εφοδιαστική αλυσίδα, να προβάλλουν τους νικητές των βραβείων, αξιοποιήσουν ως εξαιρετικά παραδείγματα τις προσπάθειες και τα έργα των νικητών, να γνωστοποιήσουν τις διαθέσιμες υπηρεσίες, λύσεις και τεχνολογίες που συμβάλλουν στη βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων και δημιουργούν προστιθέμενη αξία προς τον πελάτη, να τιμήσουν τις ομάδες και τους managers, οι προσπάθειες των οποίων εξελίσσουν τον κλάδο συνολικά.

Σχετικά με τα Packaging Awards 2022

Τα Packaging Awardsγια 6 συνεχόμενα χρόνια προβάλουν και επιβραβεύσουν όλες αυτές τις εταιρείες που συνεχίζουν να καινοτομούν τεχνολογικά και σχεδιαστικά, αλλά και που υιοθετούν καλές πρακτικές για την προστασία του περιβάλλοντος στο πλαίσιο της «Βιωσιμότητας» στον τομέα της συσκευασίας. Αντίστοιχα αναδεικνύονται το επιτυχημένο R&D και marketing καθώς και η γρήγορη προσαρμογή των εταιρειών μεταφοράς σε μια εποχή που το e-shopping αναπτύσσεται ραγδαία.​
Στόχος των Packaging Awards 2022 τα οποία οργανώνονται από την BOUSSIAS είναι: Η προβολή των νικητών και η προώθησή τους στην ελληνική και διεθνή αγορά, η αναγνώριση  της πραγματικής αξίας και σημασίας της συσκευασίας στο branding των προϊόντων, η ανάδειξη των προσφερόμενων λύσεων & τεχνολογιών στο τομέα της συσκευασίας και η σημασία αυτών, η ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση των εταιρειών, στον ευρύτερο τομέα της συσκευασίας, ως προς τη βελτίωση των δεικτών ESG μέσω του παραδειγματισμού από τις καλές πρακτικές που ακολουθούν οι νικητές.




Supply Chain & Packaging Awards (1): Από αριστερά προς τα δεξιά: Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager, Δημήτρης Καραγιάννης, Own Brands & Category Activation Associate, Μαρίνα Πρίνου, Brands & Categories Activation Manager
• Supply Chain & Packaging Awards (2): Από αριστερά προς τα δεξιά: Κυριάκος Ξενάκης, KAO Warehouse Manager ΑΒ Βασιλόπουλος, Μίμης Κουμαντάνος, CEO ΑΚΤΕΝΑ Environmental Packaging



Supply Chain & Packaging Awards (3): Από αριστερά προς τα δεξιά: Νίκος Δραγκιώτης, Διευθυντής Πωλήσεων Skytrack, Μπάμπης Χατζόγλου, Transportation Manager ΑΒ Βασιλόπουλος 

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο