Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου, 2024
12 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τα M&Ms αποκτούν χαρακτήρα και εγκαινιάζουν ένα παγκόσμιο πρόγραμμα κοινωνικής ένταξης

ΑρχικήΝέαΤα M&Ms αποκτούν χαρακτήρα και εγκαινιάζουν ένα παγκόσμιο πρόγραμμα κοινωνικής ένταξης
spot_img

Το εμβληματικό εμπορικό σήμα M&Ms της Mars Wrigley έχει ξεκινήσει ένα σημαντικό πρόγραμμα κοινωνικής ένταξης για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι ανήκουν σε μια κοινότητα.

Όπως σημείωσε η εταιρεία, η τελευταία της κίνηση βασίζεται σε 80 χρόνια προσέγγισης των ανθρώπων με τα πολύχρωμα κουφέτα της και γεύσεις σε μέγεθος μπουκίτσας, με την τελευταία στρατηγική της να στοχεύει στην προσέγγιση εκατομμυρίων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.

“Η M&S έχει δεσμευτεί εδώ και πολύ καιρό να δημιουργήσει μια πολύχρωμη διασκέδαση για όλους, και αυτός ο σκοπός χρησιμεύει ως μια πιο συγκεκριμένη δέσμευση σε αυτό που πάντα πιστεύαμε ως εμπορικό σήμα: ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να απολαμβάνει στιγμές ευτυχίας και η διασκέδαση είναι ο πιο ισχυρός τρόπος για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι ανήκουν κάπου”, δήλωσε η Cathryn Sleight, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Marw Wringley.

“Ως μία από τις πιο εμβληματικές μάρκες γλυκών στον κόσμο, ποιος είναι καλύτερος να δεσμευτεί σε έναν κόσμο με περισσότερες στιγμές διασκέδασης αυξάνοντας την αίσθηση ότι ανήκει σε όλο τον κόσμο από ότι M&Ms;”

Όπως μετέδωσε η εταιρεία, μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι η επιθυμία μας να ανήκουμε κάπου είναι τόσο ισχυρή όσο η επιθυμία μας να μας αγαπούν, και αυτή η επιθυμία είναι κοινή για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από τον πολιτισμό, τη φυλή, την εθνικότητα, τη γεωγραφία ή την τοποθεσία.

Η M&M χρησιμοποίησε αυτή τη διορατικότητα για να δημιουργήσει το M&M’S FUNd για να παρακολουθεί τον αντίκτυπο της μάρκας στην αποστολή αυτή, η οποία θα προσφέρει πόρους, καθοδήγηση, ευκαιρίες και οικονομική υποστήριξη στον χώρο των τεχνών και της ψυχαγωγίας για να βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε εμπειρίες όπου όλοι αισθάνονται ότι ανήκουν κάπου.

Φέτος, οι οπαδοί της εμβληματικής μάρκας M&M θα δουν επίσης αλλαγές στην εμφάνιση και την αίσθηση της μάρκας ως μέρος της εξέλιξής της, καθένα από τα οποία προορίζεται να αντικατοπτρίζει τη νέα του δέσμευση:

Μια φρέσκια, μοντέρνα ματιά στους αγαπημένους χαρακτήρες και πιο έντονες προσωπικότητες για να υπογραμμίσει τη σημασία της αυτοέκφρασης και της δύναμης της κοινότητας μέσω της αφήγησης. Αυτό περιλαμβάνει μια βελτιωμένη εστίαση στην εικονική παλέτα χρωμάτων της μάρκας και τη χρήση διαφορετικών σχημάτων και μεγεθών στα κουφετάκια M&M για να αποδείξουν ότι όλοι μαζί, είμαστε πιο διασκεδαστικοί.

Υπάρχει επίσης μια πρόσθετη έμφαση στο εμπορικό σήμα – ένα χαρακτηριστικό στοιχείο στο λογότυπο της M&M που χρησιμεύει για τη σύνδεση των δύο M – για να δείξει πώς η μάρκα στοχεύει να φέρει τους ανθρώπους κοντά. Ένας ενημερωμένος τόνος φωνής που είναι πιο περιεκτικός, φιλόξενος και ενωτικός, παραμένοντας ριζωμένος στο χαρακτηριστικό του χιούμορ.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που αποκαλύπτουμε τη νέα εμφάνιση και αίσθηση της μάρκας M&M, την οποία οι θαυμαστές θα δουν να ζωντανεύει σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε η Jane Hwang, Αντιπρόεδρος Παγκόσμιου Μάρκετινγκ της Mars Wrigley.

Η νέα παγκόσμια δέσμευση της M&M’s είναι μόνο μία από τις πολλές δράσεις που γίνονται στην Mars, που ενσωματώνονται για να δημιουργήσουν έναν κόσμο όπου η κοινωνία υπάρχει χωρίς αποκλεισμούς.

Αυτές περιλαμβάνουν τη δέσμευση για ηγετικές ομάδες με  ισορροπίες ως προς το φύλο, τη διενέργεια ανεξάρτητου ετήσιου ελέγχου της ποικιλομορφίας της διαφήμισής της (που διευθύνεται από το Ινστιτούτο Geena Davis για το φύλο στα μέσα ενημέρωσης) και τον ρόλο της ως αντιπροέδρου της Unstereotype Alliance, μέρος των Γυναικών του ΟΗΕ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο