Δημοσιεύτηκε ένας νέος οδηγός για να βοηθήσει τους εργοδότες και τους εργαζόμενους πρώτης γραμμής καθώς αναρρώνουν από Covid-19.
Η αναταραχή από την πανδημία απείλησε την ασφάλεια των επιχειρήσεων και της απασχόλησης και άσκησε νέες πιέσεις σε διευθυντικά στελέχη και υπαλλήλους, καθώς και επιδείνωσε παλιές ανισότητες – παράγοντες που επηρεάζουν τόσο την ευημερία όσο και την απόδοση των εργαζομένων σε όλα τα επίπεδα.
Σε απάντηση, το Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Αγγλίας (UEA) και η Επιτροπή Καλής Οικονομίας του Norwich, ξεκίνησαν το «The Good Jobs Project» για να βρουν τρόπους υποστήριξης διευθυντικών στελεχών και εργαζομένων για την ομαλή και αποτελεσματική ένταξη στην εργασία μετά την νόσηση.
Το έργο συγκεντρώνει ακαδημαϊκά ευρήματα σχετικά με το τι υποστηρίζει την ευημερία και τις επιδόσεις με αφηγήσεις από πρώτο χέρι για τις προκλήσεις και τις επιτυχίες που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί και το προσωπικό τους.
Ειδικότερα, εστιάζει στα ζητήματα για τους εργαζόμενους σε τομείς όπως η περίθαλψη, η φιλοξενία και το λιανικό εμπόριο, που έχουν πληγεί σοβαρά από την πανδημία και αντιμετωπίζουν κρίση προσλήψεων και διατήρησης.
Τα αποτελέσματα τροφοδοτούνται σε μια νέα πηγή για να βοηθήσουν τους διευθυντές και τους υπαλλήλους να ενισχύσουν την ποιότητα της δικής τους δουλειάς αλλά και των άλλων προς το καλύτερο. Περιλαμβάνει ένα infographic, ένα εγχειρίδιο και ένα βίντεο για το «4 Boosts for Frontline Workers», που κυκλοφόρησαν σήμερα από τους ερευνητικούς εταίρους της UEA στο PrOPEL Hub – μια εθνική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της παραγωγικότητας και της ευημερίας, μέσω της υποστήριξης της ανάπτυξης καλύτερων χώρων εργασίας.
Τα υλικά δείχνουν πώς η εστίαση στην ποιότητα της εργασίας μπορεί να επηρεάσει την ευημερία, την ικανοποίηση από την εργασία, την προσέλκυση και τη διατήρηση του προσωπικού, τη μείωση των απουσιών, τη βελτίωση της απόδοσης και την ενθάρρυνση της καινοτομίας και πως η διαδικασία ενίσχυσης της εργασιακής ποιότητας στην πρώτης γραμμής μπορεί να είναι «win-win».
Τα «4 Boosts» είναι:
– Δώστε στους εργαζόμενους πρώτης γραμμής τον χρόνο, την υποστήριξη και την ευελιξία που χρειάζονται για να μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες και να νιώθουν περήφανοι για την εργασία τους.
– Γνωρίστε τους εργαζόμενους και δείξτε φροντίδα για τις ανάγκες και τους στόχους τους, π.χ. σχετικά με τη φροντίδα των παιδιών, τις ώρες εργασίας ή τη μάθηση.
– Διασφαλίστε ότι οι εργαζόμενοι αισθάνονται ασφαλείς και εκπαιδεύονται και υποστηρίζονται για να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις.
– Συμμετοχή των εργαζομένων όπου είναι εφικτό σε αποφάσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη ζωή τους, διασφαλίζοντας ότι οι διευθυντές είναι ανοιχτοί και προσιτοί.
Η Δρ Helen Fitzhugh που ηγήθηκε της ομάδας ερευνητών από το Norwich Business School της UEA που ειδικεύεται στην ευημερία και την παραγωγικότητα στο χώρο εργασίας, είπε πως “Η εργασία σε τομείς όπως το λιανικό εμπόριο, η φιλοξενία και η φροντίδα είχε πάντα τις δύσκολες στιγμές της, αλλά η πανδημία το έκανε ακόμα πιο δύσκολο. Η δουλειά μας στο Good Jobs Project υποδεικνύει πρακτικούς τρόπους με τους οποίους οι εργοδότες και τα στελέχη γραμμής μπορούν να βελτιώσουν την εργασιακή εμπειρία των εργαζομένων. Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας κρίσης πρόσληψης και διατήρησης στην πρώτη γραμμή εργασίας, οι εργοδότες μπορούν πραγματικά να αναδείξουν ελκυστικές προοπτικές στην αγορά εργασίας δίνοντας προσοχή στις ανάγκες και τους στόχους των εργαζομένων”
Έρευνα πριν από την COVID-19 υποδηλώνει ότι οι θέσεις εργασίας σε τομείς όπως η περίθαλψη, η φιλοξενία και το λιανικό εμπόριο είναι συχνά πιο επισφαλείς, πιο πιθανό να περιλαμβάνουν μεταβλητές πρακτικές διαχείρισης και περισσότερο υπόκεινται σε εντατικοποίηση και ταχεία απόλυση. Ως εκ τούτου, το έργο είχε στόχο να κάνει τη διαφορά σε ομάδες που ήδη αντιμετώπιζαν πιο δύσκολες συνθήκες εργασίας.
Ο οδηγός “4 Boosts for Frontline Workers” είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση : https://www.propelhub.org/how-to-improve-frontline-work-4-boosts-for-frontline-workers/