Οι αγορές μέσω της πλατφόρμας αυξάνονται από γενιά σε γενιά.
Ενώ το Tik- Tok εισχωρεί όλο και περισσόερο στο χώρο των πωλήσεων, νέα έρευνα της εταιρείας πληροφοριών NIQ, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το TikTok, έδειξε ότι το κατάστημα TikTok προσελκύει νεότερους καταναλωτές Gen Z και Millennial, καθώς και ώριμες κοόρτες στις γενιές Gen X και Boomer.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι προβολές βίντεο με το hashtag «#TikTokMadeMeBuyIt» έχουν φτάσει τα 8 εκατομμύρια. Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 62% των ερωτηθέντων είναι εξοικειωμένοι με την εμπειρία του TikTok Shop, το 68% είναι ανοιχτό να κάνει μια αγορά σε αυτό το κανάλι και το 48% των χρηστών είναι πιο πιθανό να ανακαλύψουν και να αγοράσουν αμέσως νέα προϊόντα από τους χρήστες άλλων κοινωνικών πλατφορμών.
Οι μάρκες και τα παντοπωλεία μπορούν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα για να τροφοδοτήσουν τη δική τους ανάπτυξη. Η έκθεση NIQ επιβεβαιώνει ότι η επιρροή της εφαρμογής παραμένει, καθώς το 71% των χρηστών του TikTok δήλωσε ότι είναι πιθανό να εξερευνήσει περαιτέρω μια επωνυμία ή ένα προϊόν όταν είναι εκτός πλατφόρμας. Επιπλέον, δύο στους πέντε ερωτηθέντες που βρίσκουν ένα προϊόν στο TikTok επιλέγουν να επισκεφτούν φυσικά καταστήματα για να κάνουν αγορές.
“Στο TikTok, είδαμε μια αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών όπου η ψυχαγωγία, η εξατομικευμένη ανακάλυψη και οι αυθεντικές φωνές συγκλίνουν απρόσκοπτα για να εμπνεύσουν μια κοινότητα έτοιμη να ψωνίσει. Η έρευνά μας δείχνει ότι αυτή η οργανική συμπεριφορά οδηγεί σε πρωτοφανή δέσμευση και εμπόριο παντού”, δήλωσε η Rachael Ryan , επικεφαλής της έρευνας και των γνώσεων στο TikTok.
“Ο συνδυασμός της δημιουργικότητας και της αφοσίωσης του TikTok με γνώσεις βάσει δεδομένων από την NIQ αλλάζει το παιχνίδι για τις επωνυμίες. Η κατανόηση και η μέτρηση της απόδοσης στο TikTok Shop δεν αφορά μόνο την παρακολούθηση αριθμών. Πρόκειται για την απελευθέρωση της δύναμης της συμπεριφοράς των καταναλωτών σε πραγματικό χρόνο. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στις επωνυμίες να συνδέονται με το κοινό τους στρατηγικά, οδηγώντας σε ουσιαστικά αποτελέσματα και παραμένοντας μπροστά στη σημερινή δυναμική αγορά”, προσθέτει η Jacqueline Flam, SVP, ειδικός στις πωλήσεις για το NIQ.
Αν και η αναφορά NIQ/TikTok δείχνει ότι η υγεία και η ομορφιά και η ένδυση είναι οι πιο καυτές κατηγορίες στο κατάστημα TikTok, οι εφαρμογές στα παντοπωλεία επεκτείνονται. Στα τέλη του 2023, ο Mike Westgate της TikTok, επικεφαλής του τμήματος κατοικίας, διαμονής και λιανικής του TikTok Shop U.S., δήλωσε ότι η πλατφόρμα διερευνά συνεργασίες που θα της επιτρέψουν να διανέμει και ευπαθή είδη παντοπωλείου.
https://progressivegrocer.com/why-tiktok-another-retail-competitor