Τετάρτη, 26 Μαρτίου, 2025
16.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Βρετανία: Σοκολάτες αντί για παιχνίδια, τα δώρα του Αι Βασίλη στα παιδιά

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΒρετανία: Σοκολάτες αντί για παιχνίδια, τα δώρα του Αι Βασίλη στα παιδιά
spot_img

Σοκολατοβιομηχανίες και κολοσσοί ζαχαροπλαστικής κάνουν “χρυσές δουλειές”.

Σε πιο προσιτά δώρα Χριστουγέννων έχουν στραφεί οι αγοραστές του Ηνωμένου Βασίλειου, όπως τα είδη ζαχαροπλαστικής και οι σοκολάτες, που σύμφωνα με το Reuters, έχουν αντικαταστήσει τα παιχνίδια και τα gadgets, λόγω έλειψης χρημάτων. Έτσι, κολοσσοί όπως η Nestle, η κατασκευάστρια της Quality Street, και η Mondelez, η ιδιοκτήτρια της Cadbury, βιώνουν αυξημένες πωλήσεις ζαχαροπλαστικής αυτή την εορταστική περίοδο.

- Advertisement -

Παρά τις αυξήσεις των τιμών, η σοκολάτα παραμένει σχετικά φθηνή σε σύγκριση με άλλες επιλογές δώρων, σύμφωνα με την έκθεση. Αυτή η αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών οδηγεί τη ζήτηση για προϊόντα ζαχαροπλαστικής, ωφελώντας εταιρείες όπως οι παραπάνω. Όταν ένα μέσο παιχνίδι στην Ευρώπη, κοστίζει γύρω στα 15 ευρώ, κουτιά με σοκολατάκια μπορεί κάποιος να προμηθευτεί και με το 1/3 των χρημάτων.

Για να ενθαρρύνουν περαιτέρω την αγορά προϊόντων ζαχαροπλαστικής, αλυσίδες σουπερμάρκετ όπως η Sainsbury’s και η Tesco προσφέρουν εκπτώσεις σε δημοφιλείς μάρκες σοκολάτας με κάρτες επιβράβευσης, αναφέρει η έκθεση. Εκτός από τις προσιτές επιλογές, οι κατασκευαστές εισάγουν επίσης περισσότερα προϊόντα σοκολάτας υψηλής ποιότητας για να καλύψουν τους καταναλωτές που επιθυμούν να ξοδέψουν περισσότερα,. Αυτά τα προϊόντα με υψηλότερες τιμές συμβάλλουν στον μετριασμό των επιπτώσεων της αύξησης των τιμών του κακάο, οι οποίες έχουν φτάσει σε υψηλά 46 ετών φέτος.

Παρά τις προκλήσεις που θέτει το αυξανόμενο κόστος του κακάο, η σοκολάτα παραμένει πιο ανθεκτική από άλλες αγορές, σύμφωνα με την έκθεση, ενώ οι καταναλωτές συχνά επανεξετάζουν τα έξοδα τους σε δύσκολες περιόδους και είναι λιγότερο πιθανό να μειώσουν τις δαπάνες τους για δώρο ζαχαροπλαστικής.

Η απόφαση να “φορτώσει” κάποιος σοκολάτα και γλυκά είναι σε μεγάλο βαθμό μια παρόρμηση αγοράς, είπε ο Abhishek Ahluwalia, διευθυντής παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου στη Mondelez, στην Karen Webster της PYMNTS σε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε τον Νοέμβριο. Για τη Mondelez, η οποία βλέπει τους καταναλωτές να αγοράζουν αυτά τα αγαθά τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα, «η πρόκληση είναι πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε μια εικονική «καυτή ζώνη»» που θα κρατά την εταιρεία στη θέση της ως πρωταθλήτρια κατηγορίας ενώ παράλληλα οδηγεί τα έσοδα για τους λιανοπωλητές, είπε ο Ahluwalia.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Σόγια και προϊόντα σόγιας : Επίσημη προειδοποίηση για σοβαρό κίνδυνο – Σύσταση να μην προσφέρεται και χρησιμοποιείται σε εστιατόρια!

Οι υγειονομικές αρχές της Γαλλίας συνιστούν την αποφυγή προϊόντων σόγιας από τη μαζική εστίαση

Εσείς γνωρίζετε πόσα γλυκαντικά καταναλώνετε; Τα απογοητευτικά αλλά και αποκαλυπτικά ευρήματα μελέτης

Το κόλπο της βιομηχανίας τροφίμων για να μην φαίνεται ότι ξεπερνά το νομοθετημένα όρια για την παρουσία γλυκαντικών, αλλά και να επιτυγχάνει ένα βέλτιστο γευστικό προφίλ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα