Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου, 2024
24.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η M&M’s μεταξύ των πιο αξιόπιστων εμπορικών σημάτων του 2024

ΑρχικήΝέαΗ M&M’s μεταξύ των πιο αξιόπιστων εμπορικών σημάτων του 2024
spot_img

Άφησε πίσω μάρκες όπως η Cheerios και η Heinz.

   Η M&M’s, μάρκα σοκολάτας από την Mars, Inc. εξακολουθούσε να είναι η μάρκα τροφίμων με την υψηλότερη κατάταξη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ξεπερνώντας τις Cheerios, Campbell Soup, Heinz Ketchup και Reese’s, παρά την κατάταξη στο Νο. 17 της λίστας συνολικά. Η Morning Consult κατατάσσει τις επωνυμίες με βάση τη μέση καθαρή αξιολόγηση εμπιστοσύνης τους, την οποία η εταιρεία επιχειρηματικής ευφυΐας ποσοτικοποιεί ως τον αριθμό των καταναλωτών που εμπιστεύονται μια συγκεκριμένη επωνυμία μείον τον αριθμό των καταναλωτών που δεν εμπιστεύονται την ίδια επωνυμία.

  Σύμφωνα με το FoodBusinessNews, για τη λίστα των ΗΠΑ, η M&M’s συγκέντρωσε καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 51,1. Όσον αφορά τις άλλες μάρκες τροφίμων σε αυτήν τη λίστα, η Cheerios έλαβε βαθμολογία 50,6, η Campbell Soup έλαβε βαθμολογία 50,3, η Heinz Ketchup έλαβε βαθμολογία 50,1 και η Reese’s έλαβε βαθμολογία 49,7. «Τα είδη που θα βρείτε στο ράφι του παντοπωλείου, συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων, των οικιακών και προσωπικών προϊόντων, αποτελούν 13 από τις 25 πιο αξιόπιστες μάρκες κατάταξης», δήλωσε η Morning Consult. «Αυτά είναι τα δοκιμασμένα και αληθινά βασικά προϊόντα των αμερικανικών νοικοκυριών, από το Cheerios μέχρι το Clorox».

   Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης λίστες με τις 15 κορυφαίες επωνυμίες με βάση την καθαρή τους εμπιστοσύνη μεταξύ πολλών βασικών δημογραφικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων των ενηλίκων Gen Z, millennials, Gen X, baby boomers, ανδρών και γυναικών. Αν και δεν εμφανίστηκαν επωνυμίες τροφίμων στη λίστα ενηλίκων Gen Z, τόσο η Doritos όσο και η M&M’s ισοφάρισαν στο Νο. 14 στις λίστες των millennials, σημειώνοντας καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης 46,9. Το Campbell Soup κατέλαβε το Νο. 3 στη λίστα Gen X με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 59,7. Η λίστα των baby boomers, από την άλλη πλευρά, περιλαμβάνει πέντε επωνυμίες τροφίμων στη λίστα με τις πιο αξιόπιστες μάρκες: Campbell Soup στο Νο. 5 με καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης 68,4, Betty Crocker στο Νο. 11 με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 63,4, Philadelphia Cream Cheese στο Νο. 12 με καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης 63,1 (ισοπαλία με το απολυμαντικό μάρκας Lysol) και το Heinz Ketchup στο Νο. 14 με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 62,9 (ισοπαλία με το εμπορικό σήμα φαρμάκων Tylenol).

Για τις έμφυλες λίστες, η M&M’s έλαβε το Νο. 15 με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 49,4 (ισοπαλία με την αλυσίδα φαρμακείων Walgreens) μεταξύ των ανδρών, ενώ η Campbell Soup, η Cheerios και η M&M’s ισοβαθμούν στο Νο. 14 με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 53 (μαζί με την επωνυμία της κάρτας πληρωμής Visa) μεταξύ των γυναικών.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ασφάλεια τροφίμων στο σπίτι: Τα σημαντικότερα βήματα για τη πρόληψη τροφικών λοιμώξεων

Οι ανανεωμένες οδηγίες οικιακής ασφάλειας τροφίμων από το Ινστιτούτο Αξιολόγησης Κινδύνων της Γερμανίας.

Μπλε γάντι σε πίτα από σουβλάκι στον Πειραιά – Η απίθανη αντίδραση του σουβλατζίδικου

Νέα καταγγελία στο Cibum για ξένο σώμα σε τρόφιμα, αυτή τη φορά στον Πειραιά.

Το ντοκιμαντέρ ασφάλειας τροφίμων “Poisoned” κέρδισε βραβείο ΕΜΜΥ

Το βραβείο επιβεβαιώνει πως το θέμα ασφάλειας τροφίμων έχει παγκόσμιο αντίκτυπο.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο