Άφησε πίσω μάρκες όπως η Cheerios και η Heinz.
Η M&M’s, μάρκα σοκολάτας από την Mars, Inc. εξακολουθούσε να είναι η μάρκα τροφίμων με την υψηλότερη κατάταξη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ξεπερνώντας τις Cheerios, Campbell Soup, Heinz Ketchup και Reese’s, παρά την κατάταξη στο Νο. 17 της λίστας συνολικά. Η Morning Consult κατατάσσει τις επωνυμίες με βάση τη μέση καθαρή αξιολόγηση εμπιστοσύνης τους, την οποία η εταιρεία επιχειρηματικής ευφυΐας ποσοτικοποιεί ως τον αριθμό των καταναλωτών που εμπιστεύονται μια συγκεκριμένη επωνυμία μείον τον αριθμό των καταναλωτών που δεν εμπιστεύονται την ίδια επωνυμία.
Σύμφωνα με το FoodBusinessNews, για τη λίστα των ΗΠΑ, η M&M’s συγκέντρωσε καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 51,1. Όσον αφορά τις άλλες μάρκες τροφίμων σε αυτήν τη λίστα, η Cheerios έλαβε βαθμολογία 50,6, η Campbell Soup έλαβε βαθμολογία 50,3, η Heinz Ketchup έλαβε βαθμολογία 50,1 και η Reese’s έλαβε βαθμολογία 49,7. «Τα είδη που θα βρείτε στο ράφι του παντοπωλείου, συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων, των οικιακών και προσωπικών προϊόντων, αποτελούν 13 από τις 25 πιο αξιόπιστες μάρκες κατάταξης», δήλωσε η Morning Consult. «Αυτά είναι τα δοκιμασμένα και αληθινά βασικά προϊόντα των αμερικανικών νοικοκυριών, από το Cheerios μέχρι το Clorox».
Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης λίστες με τις 15 κορυφαίες επωνυμίες με βάση την καθαρή τους εμπιστοσύνη μεταξύ πολλών βασικών δημογραφικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων των ενηλίκων Gen Z, millennials, Gen X, baby boomers, ανδρών και γυναικών. Αν και δεν εμφανίστηκαν επωνυμίες τροφίμων στη λίστα ενηλίκων Gen Z, τόσο η Doritos όσο και η M&M’s ισοφάρισαν στο Νο. 14 στις λίστες των millennials, σημειώνοντας καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης 46,9. Το Campbell Soup κατέλαβε το Νο. 3 στη λίστα Gen X με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 59,7. Η λίστα των baby boomers, από την άλλη πλευρά, περιλαμβάνει πέντε επωνυμίες τροφίμων στη λίστα με τις πιο αξιόπιστες μάρκες: Campbell Soup στο Νο. 5 με καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης 68,4, Betty Crocker στο Νο. 11 με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 63,4, Philadelphia Cream Cheese στο Νο. 12 με καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης 63,1 (ισοπαλία με το απολυμαντικό μάρκας Lysol) και το Heinz Ketchup στο Νο. 14 με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 62,9 (ισοπαλία με το εμπορικό σήμα φαρμάκων Tylenol).
Για τις έμφυλες λίστες, η M&M’s έλαβε το Νο. 15 με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 49,4 (ισοπαλία με την αλυσίδα φαρμακείων Walgreens) μεταξύ των ανδρών, ενώ η Campbell Soup, η Cheerios και η M&M’s ισοβαθμούν στο Νο. 14 με καθαρό σκορ εμπιστοσύνης 53 (μαζί με την επωνυμία της κάρτας πληρωμής Visa) μεταξύ των γυναικών.