Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καταναλωτής μηνύει ζυθοποιία γιατί έχει καρτούν στο κουτάκι

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΚαταναλωτής μηνύει ζυθοποιία γιατί έχει καρτούν στο κουτάκι
spot_img

Ο καταναλωτής διατείνεται ότι η μπύρα παραβιάζει βρετανικό κανόνα, ο οποίος απαγορεύει σε εταιρείες να σχεδιάζουν τα προϊόντα τους σε στυλ που θα μπορούσε να φαίνεται ελκυστικό για τα παιδιά.

Η μπύρα μπορεί να είναι ένα δημοφιλές ποτό και οι διαφημίσεις που βλέπουμε από τις ζυθοποιίες για τα προϊόντα τους πολλές, ωστόσο, όπως και με κάθε προϊόν που περιέχει αλκοόλ, οι εταιρείες πρέπει να είναι ιδιαίτερα διαφανείς και προσεκτικές, καθώς μπορούν πολύ εύκολα να στοχοποιηθούν για καταναλωτικές μηνύσεις και αγωγές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αγωγή ενός καταναλωτή στη βρετανική ζυθοποιία Docks Beer για το προϊόν της Carbon Crush, μια μπύρα που στο κουτάκι της περιλαμβάνει έργα τέχνης σε στυλ κόμικ της δεκαετίας του ’80 με έναν υπερήρωα που έχουν δημιουργήσει με το όνομα “Carbon Catcher”. 

Ο καταναλωτής διατείνεται ότι η μπύρα παραβιάζει βρετανικό κανόνα, ο οποίος απαγορεύει σε εταιρείες να σχεδιάζουν τα προϊόντα τους σε στυλ που θα μπορούσε να φαίνεται ελκυστικό για τα παιδιά, όπως ένας χαρακτήρας κινουμένου σχεδίου. Η ίδια η εταιρεία υποστηρίζει ότι “ο χαρακτήρας του υπερήρωα σχεδιάστηκε πολύ σκόπιμα από τον σχεδιαστή μας Kirk Arnold σε ένα διασκεδαστικό στυλ κόμικ για να κάνει τη διαδικασία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα προσιτή και ελκυστική σε ένα ευρύτερο κοινό”, σύμφωνα με δήλωση ενός εκπροσώπου της εταιρείας στο portmangroup.org.uk.

Μια επιπλέον κατηγορία του καταναλωτή ήταν ότι η εταιρεία δεν επεσήμαινε με αρκετή σαφήνεια την περιεκτικότητα του προϊόντος σε αλκοόλ, μιας και η λέξη CRUSH κυριαρχούσε με μεγάλα γράμματα και θα μπορούσε ενδεχομένως να παρεξηγηθεί από κάποιον που ήταν κάτω των 18 ετών ότι θα ήταν κατάλληλο να το καταναλώσει. Η μπύρα, εν τω μεταξύ περιέχει αλκοόλ 5%, το οποίο επισημαίνεται με μικρότερα γράμματα στο κάτω μέρος.

Η Βρετανική Αρχή Προτύπων Διαφήμισης, εξετάζοντας τη συσκευασία της Carbon Crush, κατέληξε στο ότι, αν και πράγματι η λέξη Crush ήταν το κύριο στοιχείο με μεγάλη γραμματοσειρά, υπήρχαν αρκετές σαφείς ενδείξεις ότι πρόκειται για αλκοολούχο προϊόν, όπως η περιεκτικότητα σε μονάδα προϊόντος, ένα λογότυπο προειδοποίησης εγκυμοσύνης και αναφορές σε μπύρα, ζυθοποιία και λυκίσκο. Οπότε, ο ισχυρισμός για παραβίαση του Κανόνα 3.1 του Κώδικα δεν έγινε δεκτή.

Ωστόσο, για τον ισχυρισμό ότι η μπύρα θα μπορούσε να προσελκύσει και άτομα κάτω των 18 ετών εξαιτίας του καρτούν, η Επιτροπή κατέληξε πως, αν και ο απεικονιζόμενος χαρακτήρας έχει μια vintage αισθητική που απευθύνεται κυρίως σε ενήλικες, θα μπορούσε πράγματι να είναι παραπλανητικός για τους ανήλικους καταναλωτές και ως εκ τούτου αποτελεί παράβαση.

Να σημειωθεί, βέβαια, πως το προϊόν ήταν περιορισμένης κυκλοφορίας και δεν διατίθεται πια στην αγορά με την μορφή αυτή.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο