Η Kraft Heinz προσπαθεί να φτάσει ολοένα και πιο κοντά στην υλοποίηση των δεσμεύσεων για βιωσιμότητα και λιγότερο πλαστικό.
Νέο, πιο ενισχυμένο ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει η εταιρεία Kraft Heinz ως προς τη χρήση ανακυκλωμένου PET, ξεκινώντας την αλλαγή στις συσκευασίες της στα προϊόντα Kraft Real Mayo και Miracle Whip.
Για αρχή, τα δύο προϊόντα, θα κυκλοφορούν σε συσκευασίες με 100% ανακυκλωμένο περιεχόμενο το επόμενο έτος, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, πολιτική που προς το παρόν θα ισχύσει στις ΗΠΑ.
Η Kraft Heinz, όνομα πίσω από μια πληθώρα σνακ, σαλτσών και τροφίμων που υπάρχουν στα ντουλάπια πολλών νοικοκυριών παγκοσμίως, πρόκειται να μειώσει επίσης τη χρήση του παρθένου πλαστικού κατά 20% έως το 2030, εισάγοντας σε αυτές περισσότερες εναλλακτικές στο πλαστικό και πολλές ανακυκλωμένες πρώτες ύλες.
Υπενθυμίζεται ότι η Heinz έχει δεσμευτεί να προσπαθήσει να μετατρέψει όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της σε ανακυκλώσιμες, επαναχρησιμοποιήσιμες ή κομποστοποιήσιμες έως το 2025. Σύμφωνα με το Food Dive, ο στόχος αυτός είχε επιτευχθεί κατά 84% έως το 2021.
Επιπλέον, στις ΗΠΑ το 15% του χαρτοφυλακίου άκαμπτων πλαστικών συσκευασιών PET θα αντικατασταθεί με ανακυκλωμένο περιεχόμενο έως το 2025, αναφέρει το ίδιο ειδησεογραφικό μέσο.
Όπως είναι αναμενόμενο, σε κάθε χώρα οι στόχοι και οι πρωτοβουλίες διαφέρουν, αφού η πολυεθνική φέρεται να έχει ήδη μετακινηθεί στο 30% ανακυκλωμένο περιεχόμενο στα περισσότερα από τα μπουκάλια της στη Βραζιλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την υπόλοιπη Ευρώπη, γεγονός που σύμφωνα με την εταιρεία εξαρτάται από τις ανάγκες της κάθε τοπικής αγοράς.