Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς κρασιού μελιού (το γνωστό υδρόμελι το οποίο είναι το πρώτο αλκοολούχο ποτό που παρασκεύασε ο άνθρωπος και προέρχεται από την ζύμωση νερού με μέλι) αναμένεται να φτάσει τα 1.054,21 εκατομμύρια δολάρια (929,81 εκατ. ευρώ) μέχρι το 2028 με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 10,5%, σύμφωνα με νέα μελέτη της Polaris Market Research σχετικά με την τρέχουσα δυναμική της αγοράς και τη μελλοντική ανάλυση της ανάπτυξης της αγοράς.
Η «Έκθεση Ανάλυσης Κρασιού από μέλι Μέγεθος, Τάσεις, Ανάλυση Βιομηχανίας» παρέχει πληροφορίες σχετικά με τους σημαντικούς κύριους παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αγοράς. Αυτοί περιλαμβάνουν την κλιμακούμενη βάση των καταναλωτών για την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη κουλτούρα του clubbing και των κοινωνικών συγκεντρώσεων. Επιπλέον, αναφέρει ότι η αύξηση των κατά κεφαλήν δαπανών με τα αστικά δημογραφικά στοιχεία μπορεί να οδηγήσει σε προσοδοφόρα ανάπτυξη της αγοράς.
Με βάση το προϊόν, τα αλκοολούχα ποτά από φρούτα είναι το κορυφαίο τμήμα της παγκόσμιας βιομηχανίας λόγω της διαθεσιμότητας διαφόρων γεύσεων και των οφελών του για την υγεία. Το κομμάτι των ποτών με μπαχαρικά αναμένεται να αυξηθεί με γρήγορο CAGR, λόγω της αυξανόμενης προόδου στην παραγωγή αλκοόλ.
Με την αύξηση του αστικού πληθυσμού κατά την τελευταία δεκαετία, η ζήτηση για αλκοόλ μελιού παρατηρεί σημαντική αύξηση με αυξανόμενο αριθμό lounges και μπαρ σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με τα οφέλη για την υγεία, όπως η αύξηση της ροής του αίματος και η μείωση της χοληστερόλης.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών και Κοινωνικών Υποθέσεων των Ηνωμένων Εθνών, το 2018 εκτιμήθηκε ότι περίπου το 55% του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού ζει σε αστική περιοχή και είναι πιθανό να αυξηθεί στο 68% έως το 2050.
Επίσης, προβλέπεται ότι η πιο αστικοποιημένη περιοχή περιλαμβάνει τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, την Καραϊβική και την Ωκεανία. Με το αυξανόμενο ποσοστό αστικοποίησης, οι καταναλωτές μετατοπίζουν το ενδιαφέρον τους προς υγιή προϊόντα που μπορούν να προωθήσουν τα οφέλη για την υγεία και την ευημερία μεταξύ των καταναλωτών. Με αυτόν τον τρόπο, η υιοθέτηση του αλκοόλ αυξάνεται παγκοσμίως.
Μερικοί από τους βασικούς παράγοντες της παγκόσμιας βιομηχανίας περιλαμβάνουν εταιρείες όπως η BeeCraft Mead Company, B. Nektar Meadery, Brothers Drake Meadery, Humble Bee Wines; Etowah Meadery; Kuhnhenn Brewing Co LLC; Moonshine Meadery; Schramm’s Mead, Martin Brothers Winery, Real Beer Media, Inc, Rosewood Estates Winery, Redstone Meadery, και η Wild Blossom Meadery and Winery.
Οι πολιτικές μάρκετινγκ ανάπτυξης από τους υπάρχοντες παράγοντες του κλάδου μπορούν να συμβάλουν περαιτέρω στην ανάπτυξη της αγοράς. Τον Ιούνιο του 2021, το Antelope Ridge Mead παρουσίασε τα νέα του ξηρά και γλυκά κρασιά μελιού. Έχουν λανσάρει αρκετές γεύσεις όπως φραγκοστάφυλο, πορτοκαλί μούρο, βατόμουρο και σμέουρο.
Όπως αναφέρει το Food Mag, τον Απρίλιο του 2021 η τοπική start-up επιχείρηση στο υδρόμελι, Buzz Club, είναι πρόθυμη να αποδείξει ότι το ντόπιο μέλι της Νέας Ζηλανδίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διακριτούς τρόπους και συνήθως περιέχει χαμηλή ζάχαρη, είναι ανθρακούχο και περιλαμβάνει 5,5% αλκοόλ.