H λίστα της Brand Finance με τις 10 πιο επικερδείς επωνυμίες μπύρας στον κόσμο για το 2022.
Η Brand Finance, μια εταιρεία που, μεταξύ άλλων, αποτιμά οικονομικά δεδομένα για διάφορες επωνυμίες, συνέταξε μια λίστα με τις 50 πιο πολύτιμες μάρκες μπύρας στον κόσμο για το 2022, χρησιμοποιώντας τη δική της μεθοδολογία. Ποιες είναι, λοιπόν, οι κορυφαίες και πιο «πολύτιμες» μπύρες στον κόσμο;
Η Corona κατακτά την πρωτιά
Στην πρώτη θέση βρίσκεται η μπύρα Corona, με αύξηση της αξίας της μάρκας κατά 21% περίπου στα 7,0 δις ευρώ για το 2022. «Παρά την πανδημία που προκάλεσε το κλείσιμο πολλών μπαρ και εστιατορίων και τους πιο πρόσφατους περιορισμούς στην αλυσίδα εφοδιασμού, η μάρκα παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα μπύρας στον κόσμο», αναφέρει η έκθεση.
Στη δεύτερη θέση, αλλά όχι με μεγάλη διαφορά από την Corona, κατατάσσεται η Heineken, «με 23% αύξηση της αξίας της επωνυμίας φέτος», όπως αναφέρει η Brand Finance. Η επωνυμία της Heineken αποτιμάται τώρα στα 6,8 δις ευρώ περίπου, «με μια ανάκαμψη στην αξία της επωνυμίας της Heineken πολύ στενά συσχετισμένη με την ανάκαμψη των επί τόπου πωλήσεων σε μπαρ, παμπ, εκδηλώσεις και άλλους κοινωνικούς χώρους», λέει η έκθεση. Επιπλέον, η νέα στρατηγική επωνυμίας «EverGreen» της Heineken επιδιώκει να κάνει τη μπύρα πράσινη όχι μόνο στο χρώμα, αλλά και στη βιωσιμότητα.
Αξιοσημείωτη είναι, επίσης, και η τεράστια ανοδική πορεία της μπύρας Desperados. Παρόλο που δεν κατάφερε να μπει στη δεκάδα, σημείωσε μια θεαματική άνοδο στα κέρδη της της τάξεως του 57%.
Ακολουθεί όλη η δεκάδα με τη σειρά
- Corona (7 δις ευρώ)
- Heineken (6,8 δις ευρώ)
- Budweiser (5,5 δις)
- Bud Light (4,4 δις)
- Modelo (3,8 δις)
- Snow (3,5 δις)
- Kirin Brewery (3,1 δις)
- Miller Lite (2,8 δις)
- Coors Light (2,8 δις, ελάχιστα πιο κάτω από τη Miller Lite)
- Asahi (2,4 δις)
Διαβάστε όλη την έκθεση εδώ. Εν τω μεταξύ, το 2022 σηματοδοτεί μια γενικότερα ευνοϊκή πορεία για το μέλλον της μπύρας, καθώς και μια έκθεση της Research&Markets κάνει πρόβλεψη για 8% αύξηση και στη βιοτεχνική (craft) μπύρα.