Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
18.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι 10 «χρυσές» μάρκες μπύρας στον κόσμο για το 2022

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΟι 10 «χρυσές» μάρκες μπύρας στον κόσμο για το 2022
spot_img

H λίστα της Brand Finance με τις 10 πιο επικερδείς επωνυμίες μπύρας στον κόσμο για το 2022.

Η Brand Finance, μια εταιρεία που, μεταξύ άλλων, αποτιμά οικονομικά δεδομένα για διάφορες επωνυμίες, συνέταξε μια λίστα με τις 50 πιο πολύτιμες μάρκες μπύρας στον κόσμο για το 2022, χρησιμοποιώντας τη δική της μεθοδολογία. Ποιες είναι, λοιπόν, οι κορυφαίες και πιο «πολύτιμες» μπύρες στον κόσμο;

Η Corona κατακτά την πρωτιά

Στην πρώτη θέση βρίσκεται η μπύρα Corona, με αύξηση της αξίας της μάρκας κατά 21% περίπου στα 7,0 δις ευρώ για το 2022. «Παρά την πανδημία που προκάλεσε το κλείσιμο πολλών μπαρ και εστιατορίων και τους πιο πρόσφατους περιορισμούς στην αλυσίδα εφοδιασμού, η μάρκα παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα μπύρας στον κόσμο», αναφέρει η έκθεση.

Πηγή: Brands finance

Στη δεύτερη θέση, αλλά όχι με μεγάλη διαφορά από την Corona, κατατάσσεται η  Heineken, «με 23% αύξηση της αξίας της επωνυμίας φέτος», όπως αναφέρει η Brand Finance. Η επωνυμία της Heineken αποτιμάται τώρα στα 6,8 δις ευρώ περίπου, «με μια ανάκαμψη στην αξία της επωνυμίας της Heineken πολύ στενά συσχετισμένη με την ανάκαμψη των επί τόπου πωλήσεων σε μπαρ, παμπ, εκδηλώσεις και άλλους κοινωνικούς χώρους», λέει η έκθεση. Επιπλέον, η νέα στρατηγική επωνυμίας «EverGreen» της Heineken επιδιώκει να κάνει τη μπύρα πράσινη όχι μόνο στο χρώμα, αλλά και στη βιωσιμότητα.

Αξιοσημείωτη είναι, επίσης, και η τεράστια ανοδική πορεία της μπύρας Desperados. Παρόλο που δεν κατάφερε να μπει στη δεκάδα, σημείωσε μια θεαματική άνοδο στα κέρδη της της τάξεως του 57%.

Ακολουθεί όλη η δεκάδα με τη σειρά

  1. Corona (7 δις ευρώ)
  2. Heineken (6,8 δις ευρώ)
  3. Budweiser (5,5 δις)
  4. Bud Light (4,4 δις)
  5. Modelo (3,8 δις)
  6. Snow (3,5 δις)
  7. Kirin Brewery (3,1 δις)
  8. Miller Lite (2,8 δις)
  9. Coors Light (2,8 δις, ελάχιστα πιο κάτω από τη Miller Lite)
  10. Asahi (2,4 δις)

Διαβάστε όλη την έκθεση εδώ. Εν τω μεταξύ, το 2022 σηματοδοτεί μια γενικότερα ευνοϊκή πορεία για το μέλλον της μπύρας, καθώς και μια έκθεση της Research&Markets κάνει πρόβλεψη για 8% αύξηση και στη βιοτεχνική (craft) μπύρα.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τους κινδύνους για την υγεία από δημοφιλές γλυκαντικό που υπάρχει σε κέικ, τσίχλες και παγωτά

Μια κοινή τεχνητή γλυκαντική ουσία που βρίσκεται σε ανθρακούχα ποτά, τσίχλες και παγωτά μπορεί να βλάψει το έντερο, όπως έδειξε έρευνα.

Αυτό το ξέρετε; Ποιο λογότυπο δημοφιλούς τροφίμου έχει φιλοτεχνήσει ο Σαλβαντόρ Νταλί

Οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι πίσω από το λογότυπο ενός θρυλικού και παγκόσμιου προϊόντος κρύβεται μια μεγάλη μορφή της ζωγραφικής.

Καρκινογόνες ουσίες σε λαδόκολλα ψησίματος – Ευρήματα νέας μελέτης

Επιβραδυντικά φλόγας και καρκινογόνες ουσίες πάνω από τα ρυθμιστικά όρια σε ορισμένα «οικολογικά» χαρτιά ψησίματος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα