Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου, 2024
9.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μεγάλα ερωτήματα για το πρώτο ραντεβού: Ποιος πληρώνει – Που να πάμε – Η σημασία του φαγητού

ΑρχικήΟικιακάΚαταναλωτήςΜεγάλα ερωτήματα για το πρώτο ραντεβού: Ποιος πληρώνει - Που να πάμε - Η σημασία του φαγητού
spot_img

Που θα πάμε; Ποιος θα πληρώσει; Να φάω γρήγορα ή αργά ; Υπάρχουν “πρέπει”;

    Πρώτο ραντεβού. Μια φράση, 100 χρόνια πίσω (αυτό συμβαίνει όταν έχεις μακροχρόνια σχέση), πολλά ακανθώδη ζητήματα. Που θα πάμε; Ποιος θα πληρώσει; Υπάρχουν “πρέπει” όσον αφορά το μέρος ή το λογαριασμό; Τι λένε οι ειδικοί; Μεγάλη η λαχτάρα που συσσωρεύεται, ξεκινώντας από τον εγκέφαλο, και καταλήγει τελικά σε γαστροοισοφαγικό έλκος μαζί με τις πεταλούδες στο στομάχι, τότε που η τουαλέτα φαντάζει ως η μόνη λύση.

  Δεδομένου πως σε ένα πρώτο ραντεβού όλοι προσπαθούμε να εντυπωσιάσουμε, φυσικά με το να είμαστε ο εαυτός μας, και παράλληλα να γνωρίσουμε τον άλλον, υπάρχει τρόπος και δεν είναι μέσω του καφέ. Σύμφωνα με την dating expert, Louanne Ward, αν κανονίσετε πρώτο ραντεβού για καφέ, δεν θα υπάρξει δεύτερο. Τη θέση της αυτή υποστηρίζει λέγοντας πως τα πολυσύχναστα καφέ μπορεί να αποσπάσουν την προσοχή του συνόδου από εσάς, στον κόσμο που περνάει. Επίσης, χωροταξικά ένα καφέ, σύμφωνα με την ίδια, δεν επιτρέπει την κατιδίαν επικοινωνία με ένα τρόπο πιο προσωπικό. Φανταστείτε δηλαδή, στενά όπως είναι τα τραπέζια συνήθως στα καφέ, να συνομιλείτε με τον άνθρωπο που μόλις γνωρίσατε, και ο διπλανός να κρέμεται από τα χείλη σας. Είναι λίγο άβολο. Άλλες πιο τολμηρές πρότασης είναι η έξοδος για παγωτό, όμως αν αποφασίσετε να το προτείνετε στον/στην σύνοδο σας, να λάβετε υπόψην πως για τον τελευταίο αυτό δεν πήγε πολύ καλά. Και έτσι γυρνάμε στην παλιά καλή “έξοδο για φαγητό”.

Ποιος πρέπει να πληρώνει στο πρώτο ραντεβού;

   Το CNBC δημοσίευσε άρθρο που διερευνά ένα άλλο μεγάλο ζήτημα σχετικά με το ποιος πρέπει να πληρώσει το πρώτο ραντεβού, το νόημα πίσω από αυτό και πώς τα ζευγάρια μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις σύγχρονες απαιτήσεις γνωριμιών. Ερευνα του 2019 που διεξήχθη από τον διαδικτυακό ιστότοπο γνωριμιών Elite Singles ζήτησε από 300.000 singles και διαπίστωσε ότι το 63% των ανδρών που συμμετείχαν στην έρευνα πίστευαν ότι οι άνδρες πρέπει να πληρώσουν στο πρώτο ραντεβού, το 46% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα.

Παρόμοιες τάσεις ισχύουν ακόμη και μετά το πρώτο ραντεβού. Σε μια έρευνα του 2008, οι κοινωνιολόγοι διαπίστωσαν ότι παρόλο που η πλειονότητα των ανδρών (74%) και των γυναικών (83%) δήλωσαν ότι και οι δύο συνέβαλαν στα έξοδα ραντεβού μετά από έξι μήνες μαζί, το 84% των ανδρών και το 58% των γυναικών ανέφεραν ότι οι άνδρες κατέληξαν να πληρώνουν περισσότερα μετά το όριο των έξι μηνών. «Υπήρχε ένα πολύ ξεκάθαρο σενάριο για το τι θα έπρεπε να συμβεί στο πρώτο ραντεβού. Και καθώς προχωράμε προς την ισότητα και περισσότερες γυναίκες στον εργασιακό χώρο βγάζουν τα δικά τους εισοδήματα, μερικά από αυτά έχουν αρχίσει να αλλάζουν», λέει ο David Frederick, αναπληρωτής καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Chapman και ένας από τους ερευνητές πίσω από τη μελέτη.

   Στο παρελθόν, υπήρχε η αντίληψη ότι οι άνδρες θα έπρεπε να περιμένουν να πληρώσουν στο ακέραιο για το πρώτο ραντεβού. Ωστόσο, φαίνεται να έχει προκύψει ένας νέος αντίθετος κανόνας: Οι γυναίκες αναμένεται να καταβάλουν έστω μία μικρή προσπάθεια, είτε πιάνοντας το πορτοφόλι τους είτε επικοινωνώντας την επιθυμία να πληρώσουν. Για πολλούς, μπορεί να είναι ασαφές τι θα συμβεί στη συνέχεια. Πρέπει ο άντρας να επιμείνει να πληρώσει ή να την δεχτεί στην προσφορά; Ο Frederick λέει ότι οι άνθρωποι έχουν την τάση να υποχωρούν στα υπάρχοντα πρότυπα φύλου, με τους άνδρες να επιμένουν να πληρώνουν τον λογαριασμό. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για όλους. Η έρευνα του Frederick το 2008 διαπίστωσε επίσης ότι το 44% των ανδρών δήλωσαν ότι θα σταματούσαν να βγαίνουν με μια γυναίκα που δεν προσφέρεται ποτέ να πληρώσει για οποιαδήποτε έξοδα σε ένα ραντεβού.

    Ανεξάρτητα από το αν τα ζευγάρια επιλέγουν να μοιράζουν τα πράγματα ομοιόμορφα ή να βασίζουν την απόφασή τους στα πρότυπα φύλου ή στο εισόδημα, είναι σημαντικό να είστε ανοιχτοί για το τι μπορείτε και τι δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά και το πόσο νιώθετε άνετα να πληρώνει κάποιος άλλος.

Οι “μεγάλες” ακούσιες αποκαλύψεις για τον χαρακτήρα μέσω του τρόπου που τρώμε

   Το να πάτε σε ένα εστιατόριο είναι συχνά μια καλή δοκιμασία για πιθανές σχέσεις. Βλέπεις πώς ο άλλος συμπεριφέρεται στο προσωπικό, τους τρόπους του όσον αφορά την εθιμοτυπία σε ένα τραπέζι, τη στάση του στο λογαριασμό και φυσικά το πως τρώει. Σύμφωνα με την Juliet Boghossian, εμπειρογνώμονα σε θέματα συμπεριφοράς τροφίμων με έδρα το Λος Άντζελες και ιδρύτρια της εταιρείας έρευνας για τη συμπεριφορά τροφίμων Food-ology, μπορούμε ξεκάθαρα να βγάλουμε συμπεράσματα για την προσωπικότητα κάποιου με βάση τις διατροφικές του συνήθειες. «Οι συνήθειες που σχετίζονται με το φαγητό μπορούν στην πραγματικότητα να αποκαλύψουν πτυχές της προσωπικότητας και των τάσεων συμπεριφοράς ενός ατόμου», είπε ο Boghossian στη Huffington Post. «Αυτό που θέλετε να παρατηρήσετε είναι οι «συνεπείς» ή «τυπικές» συνήθειες, ιδιοσυγκρασίες και τελετουργίες που σχετίζονται με το φαγητό».

   Η Boghossian καθώς και η Julia Hormes, ψυχολόγος που ειδικεύεται στις διατροφικές συμπεριφορές στο Κρατικό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης στο Albany, παραθέτουν στη HuffingtonPost μερικά δημοφιλή στυλ διατροφής και τι μπορούν να αποκαλύψουν.

Εκείνος που τρώει αργά

    Όλοι γνωρίζουμε τον τύπο: Αφού όλοι οι άλλοι τελειώσουν το γεύμα τους, θα βρείτε αυτό το άτομο να τσιμπολογάει ακόμα τις τελευταίες μπουκιές του. Όταν κάθεται στο τραπέζι, αυτός που τρώει αργά παίρνει το χρόνο του και είναι πάντα το τελευταίο άτομο που τελειώνει το γεύμα. Σύμφωνα με τη Boghossian, οι αργοφαγικοί είναι συνήθως άνθρωποι που τους αρέσει να έχουν τον έλεγχο και ξέρουν πώς να εκτιμούν τη ζωή. Τείνουν επίσης να έχουν αυτοπεποίθηση και ισορροπία. Οι άνθρωποι που τρώνε αργά μόνο μερικές φορές, ωστόσο, μπορεί να το κάνουν λόγω χαμηλής ενέργειας ή πεσμένης διάθεσης. «Είναι γνωστό ότι η διάθεσή μας επηρεάζει τον ρυθμό διατροφής μας», είπε η Hormes. Ενώ εκείνοι που τρώνε αργά μπορεί να αισθάνονται πιεσμένοι να προλάβουν τους άλλους, η Hormes σημειώνει ότι υπάρχουν μερικά πραγματικά προνόμια για την υγεία του να είσαι “αργοφάγος”. «Η αργή κατανάλωση έχει αποδειχθεί ότι σχετίζεται με μειωμένη πρόσληψη ενέργειας, αυξημένο κορεσμό και υψηλότερα ποσοστά ευχαρίστησης των γευμάτων», είπε.

Αυτός που τρώει γρήγορα

   Φυσικά υπάρχουν εκείνοι που τρώνε λες και τους έχεις δώσει χρονική διορία ή πρέπει να βγουνε πρώτοι σε διαγωνισμό “το πιο γρήγορο πιρούνι”. Το άτομο συνήθως είναι έτοιμο να παραγγείλει επιδόρπιο όταν οι άλλοι δεν έχουν φτάσει ούτε στα μισά του γεύματος. Όσοι τρώνε γρήγορα τείνουν να είναι φιλόδοξοι, προσανατολισμένοι στο στόχο και ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες, αλλά μπορεί επίσης να έχουν την τάση να είναι ανυπόμονοι, σύμφωνα με τον Boghossian. «Η ταχύτητα με την οποία τρως αποκαλύπτει την ταχύτητα με την οποία παίρνεις και απολαμβάνεις τη ζωή», είπε. Δεν υπάρχει τίποτα κακό με το να τρώτε κατά αυτόν το τρόπο, αλλά όσοι τρώνε πολύ γρήγορα θα ήταν φρόνιμο να αναλογιστούν πως αυτό ενέχει ορισμένους κινδύνους για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης βάρους μακροπρόθεσμα.

Ο τυχοδιώκτης

   «Η μοναδική σας προσέγγιση στη ζωή είναι κάτι που δεν πρέπει ποτέ να αλλάξετε», γράφει ο Phil Mutz, ο συγγραφέας της ανάρτησης LittleThings. «Απλώς προσέξτε να μην πιέζετε τους άλλους να είναι τόσο τολμηροί όσο εσείς· δεν είναι όλοι προορισμένοι να γίνουν εξερευνητές».Το να είσαι περιπετειώδης στο φαγητό, σύμφωνα με τη Boghossian, «δείχνει ότι κάποιος είναι ανοιχτός να δοκιμάσει νέα πράγματα πέρα από τη ζώνη ασφάλειας του».

Ο Επιλεκτικός

Αυτό το άτομο μπορεί να μην ξεπέρασε ποτέ τις παιδικές του συμπάθειες και αντιπάθειες ή το να εισέρχεται σε μια άγνωστη κουζίνα. Αυτός ο τύπος μπορεί συχνά να βρεθεί να ρωτά έναν σερβιτόρο εάν το πιάτο μπορεί να σερβιριστεί χωρίς σάλτσα ή με dressing στο πλάι. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα και αυτό το άτομο να είναι λίγο νευρωτικό. «Η έρευνα για τη «τροφική νεοφοβία», την απροθυμία δηλαδή να δοκιμάσουμε νέα τρόφιμα, δείχνει ότι σχετίζεται με ορισμένα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, όπως η αναζήτηση αίσθησης, το άγχος και ο νευρωτισμός», είπε η Hormes. «Τα άτομα με υψηλό αίσθημα νεοφοβίας τροφίμων φαίνεται να συνδέουν πολλά τρόφιμα που αποφεύγονται με μια αίσθηση αηδίας».

Ο Μεθοδικός

Αυτός είναι ένας από τους πιο ασυνήθιστους τύπους, προσεγγίζει το πιάτο μεθοδικά, τρώγοντας ένα τρόφιμο στο σύνολό του πριν προχωρήσει στο επόμενο. «Είστε ένα άτομο προσανατολισμένο στις λεπτομέρειες και είναι βέβαιο ότι θα σκέφτεστε πάντα τα πράγματα αρκετά», γράφει ο Mutz. «Αν και άλλοι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν πάντα τον τρόπο σας, βαθιά μέσα σας ξέρετε ότι υπάρχει μια μέθοδος για τη λεγόμενη τρέλα σας. Είσαι πολύ προσεκτικός άνθρωπος». Η Boghossian συμφωνεί ότι αυτός ο τύπος διατροφικής συμπεριφοράς μπορεί να υποδηλώνει τον τύπο προσωπικότητας ενός ατόμου. «Αυτή η συμπεριφορά μεταφέρει μια προσωπικότητα προσανατολισμένη στην εργασία έναντι ενός ατόμου που κάνει πολλές εργασίες», είπε η Boghossian. «Επίσης, μεταφέρει μια πειθαρχημένη και πεισματική τάση να ολοκληρώνει μια εργασία πριν προχωρήσει σε μια άλλη».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καλά νέα! Στις κορυφαίες θέσεις η Ελλάδα στην υγιεινή των χεριών κατά την προετοιμασία τροφίμων – Του Δ. Μίχου

Οδηγίες υγιεινής προς τις επιχειρήσεις τροφίμων και τους καταναλωτές.

Προσοχή: Και άλλη δημοφιλής και δυνητικά επικίνδυνη σοκολάτα κυκλοφορεί στην Ελλάδα

Ειδοποίηση RASFF σε 9 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα για επικίνδυνη σοκολάτα.

Προσοχή: Ειδοποίηση από την mattilsynet για επικίνδυνο τσάι για έγκυες και όσες θέλουν να κάνουν παιδί

Στην Ελλάδα διαφημίζεται ως χαλαρωτικό και ιδανικό για την αντιμετώπιση του στρες.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα