Η Mondelēz International λάνσαρε μια νέα φυτική έκδοση του brand Philadelphia, η οποία αναπτύχθηκε σε διάστημα δύο ετών και αποτελεί την εναλλακτική λύση για όποιον θέλει να φάει το γνωστό σε όλους τυρί, αλλά χωρίς γάλα.
Παρασκευάζεται με συνδυασμό βρώμης και αμύγδαλου, με την εταιρεία να δηλώνει ότι και το νέο προϊόν διατηρεί την κρεμώδη υφή του αρχικού προϊόντος.
Η φυτική Philadelphia θα είναι διαθέσιμη από αυτήν την εβδομάδα αποκλειστικά σε 699 σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Tesco και μέσω διαδικτύου, με τη συσκευασία των 150 γραμμαρίων να κοστίζει 2,50 λίρες (περίπου 3 ευρώ).
Η Louise Stigant, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Mondelēz International για το Ηνωμένο Βασίλειο, σχολίασε σύμφωνα με το Kam City:
«Με πάνω από μισό εκατομμύριο άτομα να συμμετέχουν στο φετινό Veganuary, η όρεξη για φυτικές εναλλακτικές λύσεις δεν ήταν ποτέ πιο έντονη. Δουλέψαμε σκληρά για να βεβαιωθούμε ότι η νέα φυτική Philadelphia προσφέρει πραγματικά την ίδια υπέροχη γεύση και κρεμώδη υφή που οι άνθρωποι αγαπούν και περιμένουν από την Philadelphia και είμαστε χαρούμενοι που υπάρχει τώρα ένα προϊόν Philadelphia για όλους. Έτσι, ούτε ένα κουλούρι ή μια φέτα φρυγανισμένο ψωμί δε χρειάζεται να μείνει ξανά χωρίς Philadelphia».