Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
14.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΑΒ Climate Hub: Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος προετοιμάζει την εφοδιαστική αλυσίδα κατά της κλιματικής κρίσης

ΑρχικήΝέαΔελτία ΤύπουΑΒ Climate Hub: Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος προετοιμάζει την εφοδιαστική αλυσίδα κατά της κλιματικής κρίσης
spot_img

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΑΒ Βασιλόπουλος πρωτοπορεί στην προστασία του κλίματος, θέτοντας τις βάσεις για πιο ανθεκτικές επιχειρήσεις και φροντίζοντας το περιβάλλον για όλους εμάς και τις επόμενες γενιές

Με γνώμονα τον περιορισμό των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου και την προστασία του περιβάλλοντος, η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιούργησε το ΑΒ Climate Hub, έναν ιστότοπο της εταιρείας, με στόχο να αφυπνίσει, να ενημερώσει και να προετοιμάσει την εφοδιαστική αλυσίδα για τη διαδικασία παρακολούθησης, στοχοθέτησης και δημιουργίας αναφοράς σχετικά με τη μέτρηση του ανθρακικού αποτυπώματος. Στόχος είναι η μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα της Κατηγορίας 3 (Scope 3) κατά 37% στο σύνολο της εφοδιαστικής της αλυσίδας έως το 2030 και ταυτόχρονα, μηδενικό αποτύπωμα μέχρι το 2050.

Προκειμένου να περιοριστεί η παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας κατά 1,5 βαθμό Κελσίου – όριο που η Διακυβερνητική Επιτροπή για την κλιματική αλλαγή κρίνει ως ασφαλές – είναι αναγκαία η επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας έως τα μέσα του 21ου αιώνα. Ο στόχος αυτός περιλαμβάνεται και στη Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα, που υπεγράφη από 195 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ). Η βιομηχανία τροφίμων είναι υπεύθυνη για ένα σημαντικό ποσοστό των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου. Αυτή είναι μια μεγάλη ευθύνη, αλλά ταυτόχρονα και μια ευκαιρία βελτίωσης και συνεργασίας των μερών της εφοδιαστικής αλυσίδας προς όφελος του περιβάλλοντος.

Η δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος για μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα κατά 37% στο σύνολο της εφοδιαστικής της αλυσίδας έως το 2030, αλλά και να έχει καταφέρει μηδενικό αποτύπωμα μέχρι το 2050, αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Science Based Target (SBTi). Το SBTi, μια πρωτοβουλία των CDP, UN Global Compact, WWF και World Resources Institute, προτρέπει τους οργανισμούς και τις εταιρείες να θέτουν στόχους μείωσης των εκπομπών αερίων με επιστημονική προσέγγιση. Οι οργανισμοί μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο SBTi για να επικυρωθούν και να εγκριθούν οι περιβαλλοντικοί τους στόχοι.

Σε αυτήν την προσπάθεια, η ΑΒ Βασιλόπουλος καλεί όλους τους συνεργάτες και προμηθευτές της να θέσουν στόχους για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, παρακολουθώντας την πρόοδό τους σε ετήσια

βάση. Στο πλαίσιο αυτό, ο ιστότοπος AB Climate Hub παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, που συνεργάζονται με την ΑΒ Βασιλόπουλος, προκειμένου να μετρούν τις εκπομπές αερίων σε όλο το φάσμα των λειτουργιών τους και να λάβουν μέτρα για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. Σε αυτήν την κατεύθυνση, η εταιρεία πραγματοποίησε μία ενημέρωση προς τους συνεργάτες της, αναφορικά με τη δέσμευσή της, αλλά και τη βοήθεια που μπορεί να παρέχει το AB Climate Hub στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Το ΑΒ Climate Hub αποτελεί καθοριστικό βήμα για τις προσπάθειες και τις δεσμεύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος προς έναν βιώσιμο πλανήτη και σε αυτό το ταξίδι για την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσής του, επιθυμεί οι προμηθευτές της να είναι συνοδοιπόροι.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ΑΒ Climate Hub, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τον ιστότοπο εδώ.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού στην Ελλάδα, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ανέρχεται περίπου στα 600 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.

Πόσο επικίνδυνα είναι τα γαριδάκια – Εργαστηριακή ανάλυση

Γαριδάκια και σνακ καλαμποκιού: Τα μισά περιέχουν τοξικές και καρκινογόνες ουσίες.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο