Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024
22.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Στην κορυφή Βρετανίας και Ιρλανδίας ελληνικό σουβλατζίδικο – Ο μετανάστης, Γ. Σταμόπουλος μιλά για το τι οδήγησε την “Yeeros” στην κορυφή

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΣτην κορυφή Βρετανίας και Ιρλανδίας ελληνικό σουβλατζίδικο - Ο μετανάστης, Γ. Σταμόπουλος μιλά για το τι οδήγησε την "Yeeros" στην κορυφή
spot_img

“Ήθελα να μαγειρέψω αυτό που θα σέρβιρα στα παιδιά μου”.

   Πριν λίγες μέρες το ελληνικό εστιατόριο Yeeros στο Δουβλίνο, κέρδισε το βραβείο Independent Restaurant of the Year των Deliveroo Restaurant Awards 2024, βραβεύοντας τα καλύτερα και πιο αγαπημένα ανεξάρτητα εστιατόρια στην Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Το Yeeros συναγωνίστηκε με τους νικητές του βρετανικού Regional Restaurant Award White Men Can’t Jerk in Peckham, στο Λονδίνο, Luxford Burgers στο Εδιμβούργο, Dhamaka  στο Μπρίστολ και Slap & Pickle στο Σέφιλντ.

    Ο Γιώργος Σταμόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Yeeros, μίλησε πρόσφατα στο Hospitality Ireland για την ελληνική του κληρονομιά και την αξιοσημείωτη ανάπτυξη του Yeeros από τότε που άνοιξε για πρώτη φορά. Ο ίδιος, αναφέρθηκε τόσο στην γενέτειρά του, την Ελλάδα, όσο και στην πορεία που τον οδήγησε στο χώρο της εστίασης. “Τελείωσα το σχολείο στην Ελλάδα και μετά πήγα στη Γερμανία για σπουδές, αλλά δεν μπορούσα να αντέξω οικονομικά το κολέγιο… Τον Νοέμβριο του 2013 άρχισα να εργάζομαι σε μεγάλες εταιρείες του κλάδου. Δούλεψα αρχικά σε εταιρεία τυχερών παιχνιδιών και μετά σε εταιρεία πληροφορικής. Τον Σεπτέμβριο του 2018, αποφάσισα να δοκιμάσω τη βιομηχανία εστιατορίων. Είχα δουλέψει στο παρελθόν στην κουζίνα στο The Gresham Hotel. Βρήκα εγκαταστάσεις στο Glasnevin και αποφάσισα να σερβίρω σωστό ελληνικό street food”, είπε ο κ. Σταμόπουλος.

   Μάλιστα η τελευταία φράση φαίνεται να τα λέει όλα για τον τρόπο με τον οποίο προσέγγισε την επιχείρηση, καθώς σύμφωνα με τα όσα λέει, η αγάπη και το πάθος για καλό φαγητό οδήγησε την Yeeros στην κορυφή, παρά το γεγονός πως δεν την είχε (την κορυφή) γνώμονα εξ αρχής. Ο μοναδικός γνώμονας για τον ελληνικής καταγωγής, επιχειρηματία, ήταν να δημιουργήσει ένα φαγητό αυθεντικό, και να κάνει περιφανούς τους ομογενείς. “Μας αρέσει να μοιραζόμαστε φαγητό… Είναι μέρος της κουλτούρας μας… Ήθελα να κάνω κάτι που θα ήταν αυθεντικό, πραγματικά αυθεντικό… Αποφάσισα να μαγειρέψω αυτό που θα ήθελα να μαγειρέψω, αυτό που θα σέρβιρα στα παιδιά μου. Σκέφτηκα ότι δεν με νοιάζει αν θα αρέσει ή όχι στον κόσμο, θα το κάνω με τον αυθεντικό τρόπο, με τον ίδιο τρόπο που το κάνουμε στην Ελλάδα… Ήθελα ο κόσμος να είναι περήφανος για το φαγητό που προσφέρουμε, τουλάχιστον οι Έλληνες”, είπε χαρακτηριστικά.

   Παρά το γεγονός πως όταν δημιουργήθηκε η επιχείρηση δεν υπήρχε ανταγωνισμός, και η σπανιότητα ήταν αυτή που σύστησε την Yeeros στο ευρύ Ιρλανδικό κοινό, ωστόσο με το πέρασμα των χρόνων η συνέπεια και η μοναδικότητα, ήταν τα κριτήρια που οδήγησαν την εταιρία στο δρόμο με τις διακρίσεις. “Όταν ανοίξαμε πρώτα, ξέραμε ότι είχαμε ένα μοναδικό προϊόν. Πριν από χρόνια δεν υπήρχαν πολλά ελληνικά εστιατόρια στο Δουβλίνο. Τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει περισσότερα, ειδικότερα σε πακέτο. Αλλά το φαγητό δεν είναι το ίδιο… Είμαστε συνεπείς, αλλά ταυτόχρονα προσφέρουμε κάτι μοναδικό, κάτι διαφορετικό. Αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους έχουμε πετύχει”, τονίζει.

   Ο ίδιος κλείνει αναφερόμενος στις δυσκολίες που αφορούν μεταξύ άλλων το κόστος του φαγητού, που τον επηρεάζουν, ωστόσο δηλώνει έτοιμος να διευρύνει την επιχείρηση ανοίγοντας στο μέλλον και αλλά εστιατόρια. “Όλα είναι τόσο ακριβά, και δεν σταματά. Λαμβάνουμε συνεχώς αυξήσεις τιμών στις προμήθειες μας, μεταφορικά, όλα γίνονται πιο ακριβά. Δεύτερον, η αύξηση των μισθών… Πολλοί πελάτες μαγειρεύουν στο σπίτι πιο συχνά γιατί δεν έχουν λεφτά για εστιατόριο… Οι άνθρωποι πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς όταν βγαίνουν για ένα γεύμα ή ένα ποτό… Νομίζω ότι όταν υπάρχει κρίση, πολλά εστιατόρια θα κοιτάξουν την ανάγκη να φέρουν κάτι νέο και μοναδικό στην αγορά… Μάλλον θα ανοίξουμε περισσότερα εστιατόρια. Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να οργανώσουμε την επιχείρηση. Αποφασίσαμε να επεκταθούμε. Θέλουμε ίσως να κάνουμε franchise ή να επεκταθούμε γενικά”, καταλήγει.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Διορθωτικό στην ανακοίνωση της Επιτροπής για την επισήμανση αλκοολούχων ποτών

 Διορθώσεις στα ενδεικτικά παραδείγματα των κατευθυντήριων γραμμών για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/787.

ΕΒΕΠ: Οι οκτώ βασικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων

Τα συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας «State of Grocery Europe» η οποία εξετάζει τις πιο διαδεδομένες τάσεις που θα επηρεάσουν τον κλάδο των καταστημάτων και αλυσίδων τροφίμων από το 2024 και μετά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα