Γιατί… πολύ απλά κανείς δεν διαβάζει την πολιτική απορρήτου των site!
Μια προσφορά δωρεάν κρασιού που κρυβόταν στα ψιλά γράμματα της πολιτικής απορρήτου μιας εταιρίας, ανακάλυψε ένας άνδρας 3 μήνες μετά, σύμφωνα με τη TheDrinkBusiness. Το στοίχημα της εταιρίας ήταν για να ελέγξει αν κάποιος τη διαβάζει πραγματικά. Πρόκειται για την Tax Policy Associates, η οποία τον περασμένο Φεβρουάριο αποφάσισε να κρύψει την προσφορά ενός δωρεάν μπουκαλιού κρασιού Pomerol μέσα στα ψιλά γράμματα της πολιτικής απορρήτου στον ιστότοπό της. Τρεις μήνες αργότερα, κάποιος εντόπισε επιτέλους την αναφορά και έλαβε την προσφορά του οργανισμού. «Γνωρίζουμε ότι κανείς δεν το διαβάζει αυτό, γιατί το προσθέσαμε τον Φεβρουάριο ότι θα στέλναμε ένα μπουκάλι καλό κρασί στο πρώτο άτομο που θα επικοινωνούσε μαζί μας και μόλις τον Μάιο πήραμε απάντηση», αναφέρει η εταιρεία.
Το εν λόγω κρασί ήταν ένα μπουκάλι Château de Sales 2013/2014. Επί του παρόντος διαθέσιμο για 34,99 £ μέσω του Majestic, το κυρίαρχο μείγμα Merlot είναι το Grand Vin του μεγαλύτερου οινικού κτήματος στο Pomerol και έχει περάσει 18 μήνες παλαίωσης σε γαλλική βελανιδιά.
Ο Dan Neidle, επικεφαλής της Ένωσης Φορολογικής Πολιτικής είπε ότι το πείραμα με μικρά γράμματα ήταν μια «παιδική διαμαρτυρία» ενάντια σε όλες τις επιχειρήσεις που έπρεπε να δημοσιεύουν μια πολιτική απορρήτου στον ιστότοπό τους, παρά το γεγονός ότι λίγοι άνθρωποι τη διαβάζουν.
Όσο για το άτομο που διεκδίκησε το μπουκάλι του κρασιού, o Neidle λέει ότι τους «εξαπάτησε» καθώς δεν διάβασε την πολιτική απορρήτου για να ενημερωθεί αλλά, βρισκόταν στη διαδικασία σύνταξης της δικής του πολιτικής απορρήτου και έψαχνε στο διαδίκτυο αναζητώντας παραδείγματα. Σύμφωνα με τη Neidle, ο νικητής έστειλε email στον οργανισμό λέγοντας ότι υπέθεσε ότι το μπουκάλι του κρασιού είχε ήδη δοθεί, αλλά στην πραγματικότητα ήταν οι πρώτοι που εντόπισαν την αναφορά.
Ο Niedle αποκάλυψε ότι η ιδέα για το δώρο που αναφέρεται στα μικρά γράμματα ήταν εμπνευσμένη από τους μουσικούς Van Halen, οι οποίοι ζητούσαν από τους διοργανωτές των συναυλιών τους να αφαιρεθούν όλα τα καφέ M&M από ένα μπολ με γλυκά. Οι Van Halen το χρησιμοποιούσαν ως τεστ για να ελέγξουν αν οι διοργανωτές του σόου διάβαζαν τις πιο σημαντικές τεχνικές απαιτήσεις που χρειαζόταν η μπάντα για την εμφάνισή της. Στο βιβλίο του, Crazy From the Heat , ο frontman David Lee Roth εξηγεί ότι το αίτημα ήταν στην πραγματικότητα μια γρήγορη αξιολόγηση ασφάλειας. Με τα σκηνικά τον εξοπλισμό, τα ηλεκτρονικά υψηλής ισχύος, τα πυροτεχνήματα και μεγάλο πλήθος, το ταπεινό καφέ M&M ήταν ένα προειδοποιητικό σήμα για να δούμε αν οι σκηνοθέτες έδιναν προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια της γραπτής σύμβασης για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια του συγκροτήματος, των τεχνικών και του κοινού…”