Από τα μεγαλύτερα πρακτορεία του Ηνωμένου Βασίλειου.
Με το πρακτορείο δημοσίων σχέσεων Citypress προκειται να συνεργαστεί η Arla Foods και οι δευτερεύουσες μάρκες της, συμπεριλαμβανομένων των Arla Cravendale, Lurpak και Arla Protein. Επικεφαλής της ομάδας Arla Foods στο Citypress θα είναι η Ruth Lee, ανώτερη διευθύντρια δημιουργικών ειδικοτήτων, και ο Rory Fletcher, ανώτερος διευθυντής που είναι υπεύθυνος για τη λίστα πελατών τροφίμων και ποτών του πρακτορείου. Στο μεταξύ η Citypress, είναι η 37η μεγαλύτερη εταιρεία συμβούλων δημοσίων σχέσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία έχει συνεργαστεί με πελάτες όπως η Aldi, η Primark και η Siemens.
Η Lee είπε: «Η Arla δεν φοβάται να είναι τολμηρή όσον αφορά τη δημιουργική της σκέψη και το να της δίνεται η ευκαιρία να παράγει χαρούμενες εκστρατείες που ρίχνουν τα φώτα της δημοσιότητας στο superfood που είναι τα γαλακτοκομικά είναι μια πραγματική απόλαυση. «Η δημιουργική μας εξειδίκευση γίνεται όλο και πιο δυνατή, με την πρόσφατη δέσμευσή μας να επενδύσουμε επιπλέον 1 εκατομμύριο £ στη δημιουργική μας ικανότητα και είμαστε ενθουσιασμένοι που θέτουμε τα σχέδιά μας σε εφαρμογή σε όλο το απίστευτο χαρτοφυλάκιο επωνυμιών της Arla».
Ο Nicola Morgan-Hulme, διευθυντής επικοινωνίας στο Ηνωμένο Βασίλειο στην Arla Foods, δήλωσε: «Το Citypress μας εντυπωσίασε με το στρατηγικό του όραμα και τη γενναία δημιουργική του σκέψη. Η βαθιά εμπειρία τους στον τομέα του φαγητού και του ποτού, η παθιασμένη ομάδα και η φιλοδοξία για δουλειά που καθορίζει την επωνυμία έλαμψε. Ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων του Ηνωμένου Βασιλείου, έχουμε ένα όραμα να ξεφύγουμε από τις συμβάσεις της κατηγορίας και να εμπνεύσουμε τους καταναλωτές να τρώνε καλά. Με την οικοδόμηση της ευαισθητοποίησης στη γενική Arla Masterbrand, στοχεύουμε να τοποθετήσουμε την Arla ως την πιο αξιόπιστη μάρκα γαλακτοκομικών προϊόντων που τροφοδοτεί τους καταναλωτές μας και τους βοηθά να αισθάνονται καλά. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ομάδα του Citypress που θα μας στηρίξει σε αυτό το ταξίδι”.