Εκπρόσωπος της εταιρίας κάνει λόγο για παρεξήγηση.
Σε διακοπή της χορηγίας του στην ποδοσφαιρική ομάδα Paris Saint-Germain (PSG), προχώρησε ο γίγαντας αλκοολούχων ποτών Pernod Ricard μετά τις διαδικτυακές απειλές για μποϊκοτάζ των προϊόντων του. Σύμφωνα με δημοσίευμα της TheDrinkBusiness, η Pernod Ricard επρόκειτο να γίνει ο μοναδικός πάροχος σαμπάνιας και οινοπνευματωδών ποτών στον σύλλογο, καλύπτοντας τις ανδρικές και γυναικείες ομάδες ποδοσφαίρου της PSG ως επίσημο συνεργάτη και το χάντμπολ ως επίσημο πάροχο. Ωστόσο λόγω της αυστηρής απαγόρευσης από τη Γαλλία της διαφήμισης αλκοόλ ή της άμεσης χορηγίας του αθλήματος, η τετραετής σχέση δεν θα έβλεπε τον Pernod Ricard να γίνει χορηγός φανέλας για την ομάδα.
Η Pernod Ricard είναι ένας από τους σημαντικότερους παραγωγούς απεριτίφ με γεύση γλυκάνισου, ένα ποτό συνώνυμο με την πόλη της Μασσαλίας. Στο μεταξύ οι οπαδοί της Olympique de Marseille, του ποδοσφαιρικού συλλόγου της Ligue 1 της πόλης, εξοργίστηκαν όταν άκουσαν για μια συνεργασία μεταξύ του μεγαλύτερου αντιπάλου τους, της PSG, και της εταιρείας ποτών. Αυτό καθώς αρκετοί κάτοικοι της Μασσαλίας βλέπουν το απεριτίφ ως βασικό μέρος της ταυτότητας τους.
Αυτό οδήγησε και αρκετούς να σπεύσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να εκφράσουν την οργή τους. Ο ένας ονόμασε την εταιρεία “bande de traître” [συγκρότημα προδοτών] στο X, παλαιότερα γνωστό ως Twitter. Άλλοι απείλησαν να ρίξουν μπουκάλια Ricard Pastis στο Παλιό Λιμάνι της Μασσαλίας. Οι κάτοικοι άρχισαν ακόμη και να δημοσιεύουν φωτογραφίες από μπουκάλια που παράγονται από αντίπαλες εταιρείες, απειλώντας να αλλάξουν μάρκες.
Έτσι ο παραγωγός ποτών, μόλις λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της συνεργασία του με την ομάδα, διέκοψε τη συμφωνία για να τιμήσει τις ρίζες του. Ο Alexandre Ricard, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σε δήλωση που είδε το db: «Πήρα αυτή την απόφαση για τον Όμιλο και αφού άκουσα τους ανθρώπους που έκαναν το ποτό επιτυχημένο, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων μας στη Γαλλία, των πελατών μας, τους μετόχους μας και πάνω απ’ όλα την οικογένειά μου. Για περισσότερα από 90 χρόνια, η ιστορία του Ricard είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη Μασσαλία, όπου γεννήθηκε. Αυτές οι ρίζες είναι δυνατές και είναι βαθιές, επομένως η απόφαση που παίρνω σήμερα προέρχεται από την καρδιά. «Είμαι σίγουρος ότι όλοι όσοι έχουν εργαστεί σε αυτό το έργο θα καταλάβουν την επιλογή μου. Η Pernod Ricard θα συνεχίσει να διεκδικεί περήφανα την προέλευσή της και την ειλικρίνεια των δεσμών που ενώνουν τις μάρκες μας με τις κοινότητές τους».
Στο μεταξύ, πιο πρόσφατα ένας εκπρόσωπος της Pernod Ricard είπε στη TheDrinkBusiness ότι η διαμάχη γύρω από τη χορηγία της PSG προκλήθηκε από «παρεξήγηση». «Η συνεργασία που ανακοινώσαμε δεν αφορά τη μάρκα Ricard. Έχουμε πάνω από 200 brands και η ιδέα ήταν να προωθήσουμε ένα ή δύο brands στις διεθνείς αγορές», είπαν. Λόγω της αυστηρής απαγόρευσης της διαφήμισης αλκοόλ στη Γαλλία, η συνεργασία σχεδιάστηκε μόνο για διεθνείς αγορές και θα επικεντρωνόταν στις μάρκες σαμπάνιας και ουίσκι του γίγαντα ποτών. «Η επωνυμία Ricard δεν θα ήταν ποτέ μέρος της συνεργασίας», είπε ο εκπρόσωπος, προσθέτοντας ότι αυτό είναι κάτι που η εταιρεία «δεν θα το σκεφτόταν ποτέ».