Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024
27.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η ιστορία του Grand Marnier – Όταν οι τολμηρές ιδέες γίνονται μεγάλα επιτεύγματα

ΑρχικήΝέαΙστορία ΤροφίμωνΗ ιστορία του Grand Marnier - Όταν οι τολμηρές ιδέες γίνονται μεγάλα επιτεύγματα
spot_img

Η επιτυχία του ξεκίνησε όταν το κονιάκ συνδυάστηκε με μια σπάνια ποικιλία πορτοκαλιών από την Καραϊβική.

Το λικέρ με γεύση πορτοκαλιού Grand Marnier είναι το αποτέλεσμα μιας μοναδικής αλχημείας που δημιουργήθηκε συνδυάζοντας την ευγενή γεύση του κονιάκ με τον εξωτισμό των πικρών πορτοκαλιών. Είναι ένα μοναδικό μείγμα από εκλεκτό γαλλικό κονιάκ με εσπεριδοειδή bigaradia, η συνταγή του οποίου δεν έχει αλλάξει από τη δημιουργία του.

Η καταγωγή του Grand Marnier ξεκίνησε σχεδόν πριν από δύο αιώνες, το 1827 όταν ο Jean Baptiste Lapostolle έχτισε ένα αποστακτήριο υψηλής ποιότητας λικέρ φρούτων στο Neauphle-le-Château, μια μικρή πόλη έξω από το Παρίσι. Γρήγορα το αρχικό του αποστακτήριο απέκτησε εξαιρετική φήμη. Το 1876 η Τζούλια, εγγονή του Jean Baptiste Lapostolle, παντρεύτηκε τον Louis-Alexandre Marnier. Η οικογένεια Marnier ήταν έμποροι κρασιού που διένειμαν τα προϊόντα της Lapostolle. Με την ένωση της Julia και του Louis-Alexandre, των οποίων η ιστορία αγάπης εκτυλίχθηκε μόλις δεκαπέντε μίλια ανατολικά του Παρισιού, γεννήθηκε το La Maison Marnier Lapostolle.

Ο Louis-Alexandre Marnier Lapostolle το 1880, είχε την τολμηρή ιδέα να συνδυάσει το κονιάκ με μια σπάνια ποικιλία πορτοκαλιών από την Καραϊβική. Η ιδέα της ανάμειξής τους ήταν απλώς πρωτοποριακή. Αυτή ήταν η αρχή του λικέρ πορτοκαλιού και κονιάκ Grand Marnier, του οποίου η συνταγή παραμένει αναλλοίωτη από τότε.

Όταν ο Louis-Alexandre δημιούργησε τη συνταγή του, την ονόμασε Curaçao Marnier. Ο César Ritz, ο πιστός του φίλος και θρυλικός ιδρυτής του ξενοδοχείου Ritz, πρότεινε ένα νέο όνομα. Εκείνη την εποχή, η μόδα στο Παρίσι ήταν τα πάντα να είναι «μικρά». Έτσι σκέφτηκε το όνομα “Grand Marnier”: “Ένα μεγάλο όνομα για ένα μεγάλο λικέρ!

Ο Louis-Alexandre το 1892 δηιούργησε ένα νέο εμβληματικό σχήμα μπουκαλιού, εμπνευσμένο από τη σιλουέτα ενός παραδοσιακού αποστακτηρίου κονιάκ και σχεδιασμένο από τους ειδικούς κρυστάλλων στο Baccarat, τον καλύτερο κατασκευαστή κρυστάλλινων γυαλικών στη Γαλλία. Αλλά υιοθέτησε επίσης την κερί σφραγίδα και την κορδέλα, πρώτα σε κίτρινο και μετά στο εμβληματικό κόκκινο. Αυτά τα στοιχεία έγιναν η υπογραφή του Cordon Rouge, που χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα. Η γαλλική πινελιά είναι και στην εμφάνιση.

Στα τέλη του 19ου αιώνα, το Παρίσι βρισκόταν στην καρδιά αυτού που ονομαζόταν «la Belle Epoque»: μέσα σε τρεις δεκαετίες χτίστηκαν ο Πύργος του Άιφελ, το Μετρό και η Όπερα. Και έγινε η πρώτη δημόσια προβολή κινηματογραφικής ταινίας. Σε αυτές τις υπέροχες στιγμές, το Grand Marnier έγινε με το μοναδικό του μείγμα ένας απόλυτος πρωταγωνιστής

Για τον εορτασμό της 100ης επετείου του Οίκου Marnier-Lapostolle, το 1927 δημιουργήθηκε ένα ειδικό cuvée σε πολύ περιορισμένες ποσότητες: το Grand Marnier Cuvée du Centenaire, που αποτελείται εξαιρετικά από πολύ παλιά κονιάκ από τα καλύτερα crus. Για την περίσταση μερικοί από τους καλύτερους καλλιτέχνες δημιούργησαν πρωτότυπα σχέδια για το διάσημο μπουκάλι. Αυτά ήταν τα πρώτα μπουκάλια περιορισμένης έκδοσης.

ο 1969, ο Joe Gilmore, ο διάσημος επικεφαλής των μπάρμαν στο American Bar στο The Savoy του Λονδίνου, δημιούργησε το κοκτέιλ Moonwalk χρησιμοποιώντας το Grand Marnier για να γιορτάσει τα πρώτα βήματα στο φεγγάρι. Αυτή ήταν μόνο η αρχή. Η εταιρεία ξεκίνησε μεγάλες εξαγωγές το 1970, κυρίως στις ΗΠΑ και το Grand Margarita έγινε μεγάλη επιτυχία τη δεκαετία του 1980. Μια νέα εποχή για τα κοκτέιλ είχε σίγουρα ξεκινήσει.

Πηγή: Grand Marnier

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Food crime: Τι έδειξε νέα έκθεση για τους τύπους εγκλήματος στα τρόφιμα

Στρατηγική αξιολόγηση του εγκλήματος κατά των τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Α. Ζαμπέλας (ΕΦΕΤ) για τις ετικέτες τροφίμων: “Η γνώση είναι δύναμη”

Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου του ΕΦΕΤ, Αντώνη Ζαμπέλα για την εκστρατεία «Safe2Eat» που στόχο έχει την προστασία των καταναλωτών από λάθος επιλογές.

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: «Ναι» στη χρήση των όρων μπιφτέκι και μπριζόλα στα προϊόντα φυτικής προέλευσης

Οι όροι που παραδοσιακά συνδέονται με το κρέας δεν μπορούν να αποκλειστούν από την περιγραφή των vegan προϊόντων, έκρινε το δικαστήριο
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο