Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
9.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καταδικάστηκε γνωστή εταιρεία που διαφημίζει επικίνδυνα συμπληρώματα διατροφής στο διαδίκτυο

ΑρχικήΝέαΤεχνολογία ΤροφίμωνΚαταδικάστηκε γνωστή εταιρεία που διαφημίζει επικίνδυνα συμπληρώματα διατροφής στο διαδίκτυο
spot_img

Υποσχόταν από απώλεια βάρους έως και αύξηση της γονιμότητας!

H Foodwatch κέρδισε το ποινικό δικαστήριο που έλαβε χώρα στο Περιφερειακό δικαστήριο Itzehoe της Γερμανίας, μετά από μήνυση που κατέθεσε στον παρασκευαστή συμπληρωμάτων διατροφής More Nutrition, λόγω παραπλανητικών ισχυρισμών σε διαφημιστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Οργάνωση που εστιάζει στην προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών όσον αφορά την ποιότητα των τροφίμων, κινήθηκε κατά της εταιρείας που κερδίζει εκατομμύρια πουλώντας επικίνδυνα, όπως έκρινε και το δικαστήριο, προϊόντα σε Instagram και Tiktok που ισχυριζόταν ότι είχε την φόρμουλα για να είναι κάποιος αδύνατος και σε φόρμα, ακόμη και για να είναι περισσότερο γόνιμος!!!

Από τις καταθέσεις μαρτύρων διαπιστώθηκε ότι στην περίπτωση απώλειας βάρους ο άνθρωπος στην διαφήμιση όντως είχε χάσει κάποια κιλά αλλά όχι από τη χρήση του σκευάσματος, ενώ όσο αφορά τη γονιμότητα η γυναίκα που εξετάστηκε από το δικαστήριο ισχυρίστηκε ότι έκανε χρήση των προϊόντων More Nutrition έως ότου προέκυψαν σοβαρές παρενέργειες. Όταν πήγε στο γυναικολόγο της εκείνος όχι μόνο δε βρήκε κάποια ωφέλεια του σκευάσματος αλλά επιπλέον διέγνωσε έλλειψη οιστρογόνων!

Η εταιρεία πουλά μέσω διαδικτύου τα προϊόντα Chunky Flavour, Zerup, Total Protein, Cycle Balance, More Protein και More Clear Protein.

Την υπόθεση για την Οργάνωση foodwatch ανέλαβε η δικηγόρος Dr. Καρολάιν Μπόργουικ.

Δυστυχώς, η υπόθεση της More Nutrition δεν είναι μια μεμονωμένη περίπτωση. Ωστόσο, η δικαστική απόφαση στέλνει ένα μήνυμα σε ολόκληρο τον κλάδο: οι απαιτήσεις προστασίας των καταναλωτών από τα ψέματα για την υγεία ισχύουν για όλους τους κατασκευαστές και για όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ένα άλλο παράδειγμα δείχνει πόσο αποτελεσματικές μπορεί να είναι τέτοιου είδους αγωγές: Για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι κατασκευαστές τροφίμων διαφημίζονταν με παραπλανητική διαφήμιση «ότι δεν επιβαρύνουν το κλίμα». Μετά από αρκετές επιτυχημένες αγωγές από το foodwatch και άλλες οργανώσεις, αυτά τα διαφημιστικά ψέματα έχουν πλέον εξαφανιστεί σχεδόν εντελώς από τα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο