Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
15.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Starbucks: Φτάνει το όνομα για να αντέξει στο ράφι των σούπερ μάρκετ;

ΑρχικήTop quality 4uΒιομηχανία / ΠαραγωγήStarbucks: Φτάνει το όνομα για να αντέξει στο ράφι των σούπερ μάρκετ;
spot_img

Τα Starbucks προσφέρουν πλέον μια μεγάλη γκάμα premium επιλογών καφέ για τους καταναλωτές που ψωνίζουν σε παντοπωλεία​ και σούπερ μάρκετ

Η παρουσία της Starbucks στα σούπερ μάρκετ, ιδίως με τον έτοιμο προς κατανάλωση (RTD) καφέ και τα συσκευασμένα προϊόντα, συνεχίζει να αυξάνεται σταθερά ως μέρος της διαφοροποιημένης επιχειρηματικής στρατηγικής της. Η παγκόσμια αγορά καφέ RTD, η οποία περιλαμβάνει τα προϊόντα της Starbucks, αναμένεται να φτάσει τα 43,78 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2033, υπογραμμίζοντας την έντονη ζήτηση σε αυτό το τμήμα. Τα Starbucks επωφελήθηκαν από την τάση προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα βολικών, premium επιλογών καφέ για τους καταναλωτές που ψωνίζουν σε παντοπωλεία​ και σούπερ μάρκετ.

​Παρά την επιτυχία της σειράς ΕΤΑ, η συνολική αύξηση των εσόδων της Starbucks αντιμετωπίζει προκλήσεις. Στην έκθεσή της για το οικονομικό έτος 2024, η εταιρεία σημείωσε μια ελαφρά αύξηση στα ενοποιημένα καθαρά έσοδα (1%), αλλά οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων παγκοσμίως μειώθηκαν κατά 2%. Αυτό δείχνει ότι, ενώ τα προϊόντα Starbucks είναι δημοφιλή, η επωνυμία πρέπει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό και τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, τόσο στα καταστήματα όσο και πέρα ​​από αυτά.

Τα προϊόντα των Starbucks στα σούπερ μάρκετ επωφελούνται από την ισχυρή φήμη της μάρκας και την αφοσίωση των πελατών. Ωστόσο, οι προκλήσεις όπως ο ανταγωνισμός από βιοτεχνικούς και ανεξάρτητους παραγωγούς καφέ και η εξάρτηση από τις εποχιακές προσφορές παραμένουν εμπόδια. Επιπλέον, καθώς περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν πιο υγιεινές επιλογές, η Starbucks μπορεί να χρειαστεί να καινοτομήσει περαιτέρω τόσο στις σειρές των καταστημάτων όσο και στις σειρές σούπερ μάρκετ για να διατηρήσει την ανάπτυξη.

Συνοπτικά, η παρουσία των σούπερ μάρκετ της Starbucks παραμένει ένα φωτεινό σημείο στη συνολική στρατηγική της, συμβάλλοντας στον μετριασμό των προκλήσεων στις λειτουργίες των καφέ της. Ωστόσο, η εταιρεία πρέπει να προσαρμοστεί στις εξελισσόμενες τάσεις για να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

πηγή: internationalsupermarketnews.com

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο