Η χρήση φυσικών χρωμάτων σε λανσαρίσματα τροφίμων και ποτών αυξάνεται παγκοσμίως, παρουσιάζοντας αύξηση +1% από έτος σε έτος σε σύγκριση με τα λανσαρίσματα του 2019 και του 2020. Το 2020, οι κορυφαίες κατηγορίες παγκόσμιων προϊόντων που εμπλουτίζονται με φυσικά χρώματα είναι στα αρτοποιεία (15%), τα ζαχαροπλαστεία (14%) και τα σνακ (12%).
Το 2020, το χρώμα καραμέλας είναι το κορυφαίο συστατικό μεταξύ των παγκόσμιων λανσαρισμάτων τροφίμων και ποτών που εμπλουτίζονται με φυσικά χρώματα.
Οι κορυφαίες θέσεις των παγκόσμιων νέων προϊόντων που εμπεριέχουν φυσικά χρώματα το 2020 είναι χωρίς πρόσθετα/συντηρητικά (12%), χωρίς γλουτένη (10%) και χορτοφαγικά (8%).
ΤΟΠ 3 ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- Γλυκά μπισκότα/μπισκότα
- Τούρτες – Αρτοσκευάσματα & Γλυκά
- Instant Noodle
Αντίθετα η χρήση ενζύμων σε ρόφιμα και ποτά μειώνεται παγκοσμίως, παρουσιάζοντας μείωση -3% από έτος σε έτος σε σύγκριση με το 2019 και το 2020. Το 2020, η κορυφαία κατηγορία παγκόσμιων λανσαρισμών προϊόντων στα οποία προστίθενται ένζυμα είναι τα γαλακτοκομικά και τα εναλλακτικά γαλακτοκομικά προϊόντα (42%). Το 2020, η πυτιά είναι το κορυφαίο συστατικό μεταξύ των ενζύμων που παρακολουθούνται. Οι κορυφαίες θέσεις των προϊόντων που εμπλουτίστηκαν με ένζυμα το 2020 είναι προϊόντα με υψηλή/πηγή πρωτεΐνης (16%), χωρίς πρόσθετα/συντηρητικά (13%) και χωρίς γλουτένη (12%).
Πηγή: Innova Market Insights