Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
20.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Burger King: Γιατί δεν μπορεί να αποσυρθεί από τη ρωσική αγορά

ΑρχικήΝέαΔιεθνήBurger King: Γιατί δεν μπορεί να αποσυρθεί από τη ρωσική αγορά
spot_img

Επιμέλεια Νικόλας Εμμανουήλ

Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αρκετές αλυσίδες εστιατορίων σταμάτησαν τις δραστηριότητές τους στην πρώτη, σε μια προσπάθεια να δείξουν την αλληλεγγύη τους στη δεύτερη.

Ωστόσο, μία από τις αλυσίδες της οποίας τα καταστήματα συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά είναι η Burger King και ο David Shear, πρόεδρος της Restaurant Brands International (RBI), στην οποία ανήκει το brand Burger King εξήγησε για ποιο λόγο παρά την επιθυμία του να αποσυρθεί από τη Ρωσία, κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει απο τη μια μέρα στην άλλη.

Η Burger King εισήλθε στη ρωσική αγορά πριν από δέκα χρόνια μέσω κοινοπραξίας που ελέγχεται από τον διευθυντή όλων των εστιατορίων στη χώρα, Alexander Kolobov, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τις καθημερινές λειτουργίες και την επίβλεψή τους, την Investment Capital Ukraine, μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες της Ουκρανίας και τη VTB Capital, θυγατρική μιας από τις μεγαλύτερες τράπεζες της Ρωσίας.

Ο David Shear δήλωσε ότι ενώ έχει ξεκινήσει τη διαδικασία διάθεσης του δικού του μεριδίου ύψους 15% στην επιχείρηση, είναι σαφές ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να επιτευχθεί με βάση τους όρους της κοινοπραξίας, αφού προβλέπονται δεσμεύσεις για μακροπρόθεσμες επενδύσεις και ευθύνες για την ανάπτυξη της επιχείρησης που βαραίνουν όλα τα μέρη, ενώ οι ρήτρες δεν επιτρέπουν σε κάποιο μέρος απλά να αποχωρήσει.

Μάλιστα, εξήγησε πως για τον ίδιο λόγο συνεχίζουν να λειτουργούν και άλλα brands στη Ρωσία, ενώ διευκρίνισε πως από την αρχή του πολέμου, ζήτησε από τον διευθυντή της επιχείρησης να κλείσουν τα εστιατόρια, αλλά η απάντηση που πήρε ήταν αρνητική.

Από πλευράς του έχει διακόψει κάθε εταιρική υποστήριξη για τη ρωσική αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ενεργειών μάρκετινγκ και της υποστήριξης της αλυσίδας εφοδιασμού, καθώς επίσης, έχει αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο για νέες επενδύσεις και επέκταση.

Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι η δέσμευση της Restaurant Brands International να ανακατευθύνει τα κέρδη που λαμβάνει από την επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένου του μεριδίου ιδιοκτησίας της, στην Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) όπου έχει ήδη κάνει δωρεά 1 εκατομμυρίου δολαρίων (περίπου 904.000 ευρώ).

Τέλος, έχει συνεργαστεί με δικαιοδόχους από περισσότερες από 25 χώρες για τη διανομή κουπονιών δωρεάν γευμάτων για εστιατόρια Burger King συνολικής αξίας 2 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 1,8 εκατομμύρια ευρώ) σε ΜΚΟ που υποστηρίζουν Ουκρανούς πρόσφυγες.

Πληροφορίες από foodserviceequipmentjournal.com

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο