Παρασκευή, 28 Μαρτίου, 2025
19.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΑΝΒΑ: Και στην Ευρώπη η “Ένωση Μη αλκοολούχων ποτών για Ενήλικες” – Μια νέα φωνή για τις εναλλακτικές χωρίς αλκοόλ

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΑΝΒΑ: Και στην Ευρώπη η "Ένωση Μη αλκοολούχων ποτών για Ενήλικες" - Μια νέα φωνή για τις εναλλακτικές χωρίς αλκοόλ
spot_img

Η ANBA έχει δημιουργηθεί από επιχειρηματίες και κορυφαίες μάρκες μη αλκοολούχων ποτών για ενήλικες, ωθώντας την κατηγορία να επεκταθεί και να αλλάξει τον τρόπο που πίνει το καταναλωτικό κοινό 

Η νέα τάση για μειωμένο αλκοόλ ή ποτά χωρίς καθόλου αλκοόλ οδήγησε στη δημιουργία της Ένωσης Μη Αλκοολούχων Ποτών για Ενήλικες (ANBA) η οποία αποτελεί μια νέα σύσταση επιχειρηματιών και κορυφαίων επωνυμιών μη αλκοολούχων ποτών απευθυνόμενη σε ενήλικες. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών στρέφονται όλο και περισσότερο σε μη αλκοολούχες εναλλακτικές, η ένωση αποτελεί μια διαφορετική φωνή ανάμεσα στους παραγωγούς. Για το σκοπό αυτό, σχημάτισαν ένα νέο, δεύτερο κεφάλαιο, ανταποκρινόμενο στα σημερινά πρότυπα της αγοράς.

- Advertisement -

Το πρώτο κεφάλαιο ιδρύθηκε στις ΗΠΑ και εργάζεται για να προωθήσει την ανάπτυξη στις κατηγορίες μπύρας, κρασιού, οινοπνευματωδών ποτών και έτοιμα προς κατανάλωση κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ και διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα μη αλκοολούχων ποτών για κάθε κοινωνική περίσταση. Στόχος της ANBA είναι να αντιμετωπίσει εμπόδια στους κανονισμούς και να επεκτείνει την αγορά, και να παρέχει μια κεντρική οντότητα για καταναλωτές, λιανοπωλητές, προμηθευτές και συμπληρωματικές βιομηχανίες. Τα ιδρυτικά μέλη του ANBA UK/EU περιλαμβάνουν επωνυμίες, όπως την Lyre’s Spirits Co, Thomson & Scott Noughty, Savyll, lsh και Drop Bear Beers.

Το τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ της ANBA είπε ότι «θα λειτουργήσει σε ευθυγράμμιση με το κεφάλαιο των ΗΠΑ, δημιουργώντας μια αλλαγή πραγματικότητας στην κατηγορία των μη αλκοολούχων και αλλάζοντας θεμελιωδώς τον τρόπο που οι άνθρωποι πίνουν σε όλο τον κόσμο».

Η Amanda Thomson, Διευθύνουσα Σύμβουλος και ιδρυτής της Thomson & Scott είπε ότι καθώς οι παραγωγοί χωρίς αλκοόλ γίνονται όλο και πιο σημαντικοί στην παγκόσμια αγορά ποτών, η ANBA  δρα στην κατάλληλη στιγμή. Στις ΗΠΑ, στην ένωση συμμετέχουν πάνω από 60 άλλες μάρκες μη αλκοολούχων ποτών για ενήλικες.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL It: Εντοπίστηκαν υψηλά επίπεδα καρκινογόνου αρσενικού σε ρύζι – Η απάντηση της αλυσίδας

Έρευνα Ιταλικής Οργάνωσης προστασίας και ενημέρωσης των καταναλωτών για την παρουσία αρσενικού και καδμίου, σε 12 προϊόντα ρυζιού Arborio

Η “Ψεύτικη” σοκολάτα πλέον κυριαρχεί – Νέα αποκάλυψη εργαστηριακών αναλύσεων για δημοφιλή προϊόντα σοκολάτας – Πώς να το καταλάβετε

Η ψεύτικη σοκολάτα είναι το νέο "κολπάκι" πολλών παρασκευαστών για να μειώσουν το κόστος. Αν και δεν είναι εύκολο οι καταναλωτές να διακρίνουν οπτικά αν ένα προϊόν περιέχει πραγματική σοκολάτα ή κακάο με φυτικά λίπη, υπάρχει τρόπος και να το καταλάβετε και να μην ξαναγοράσετε!
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα