Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
11.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

1 στις 3 επισκέψεις σε πάμπ του Ηνωμένου Βασιλείου είναι άνευ αλκοόλ

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτής1 στις 3 επισκέψεις σε πάμπ του Ηνωμένου Βασιλείου είναι άνευ αλκοόλ
spot_img

Περίπου το 1\3 των επισκέψεων στις Βρετανικές πάμπ είναι άνευ αλκοόλ, σύμφωνα με νέα έρευνα της ζυθοποιίας με μπύρες χωρίς αλκοόλ, Lucky Saint.

Αρκετοί τουρίστες που έχουν επισκεφθεί το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν παρατηρήσει την τάση των κατοίκων να πίνουν αρκετό αλκοόλ, ειδικά σε περιστάσεις που απαιτούν κοινωνικότητα και σε εξόδους. Παρόλα αυτά, οι νέες κοινωνικές συνθήκες μπορούν να μεταβάλλουν ακόμα και τα καλά ριζωμένα εθνικά στερεότυπα, καθώς παγκοσμίως κυριαρχεί μια τάση αυξανόμενης συνειδητότητας στην κατανάλωση αλκοόλ.

Ο παραπάνω ισχυρισμός αποδεικνύεται και από μια πρόσφατη, εθνικά αντιπροσωπευτική έρευνα για το Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία διεξήχθη με πρωτοβουλία της ζυθοποιίας Lucky Saint, η οποία προσπαθεί να αναδομήσει την κοινωνική συνθήκη του να  πίνει κανείς μπύρα με φίλους, αλλά χωρίς τα αρνητικά στοιχεία του αλκοόλ. Ακολουθούν ορισμένα από τα ευρήματα.

Αρχικά, σχεδόν μία στις τρεις επισκέψεις σε παμπ (29%) είναι άνευ αλκοόλ, ενώ στο 37% των επισκέψεων σε εστιατόρια δεν γίνεται καθόλου κατανάλωση αλκοόλ. Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες (55%) θα ήθελαν να μετριάσουν την κατανάλωση αλκοόλ, έναντι 32% το 2021.

Η επιθυμία για μέτρια κατανάλωση αλκοόλ αυξάνεται έως και 65% στους καταναλωτές  Gen-Z μεταξύ 18 και 24 ετών. Αλλά σε γενικές γραμμές, η «δημοτικότητα» της κατηγορίας χωρίς αλκοόλ βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, με το 95% των ερωτηθέντων να αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις χαμηλής περιεκτικότητας (ABV) σε αλκοόλ ή και χωρίς .

Οι επισκέψεις σε παμπ που πραγματοποιούνταν συνήθως χωρίς αλκοόλ περιλάμβαναν περιστάσεις όπως οικογενειακά γεύματα με μικρά παιδιά, το μεσημεριανό γεύμα και τις ημερήσιες συναντήσεις εργασίας.

Τα σούπερ μάρκετ παραμένουν η μεγαλύτερη αγορά για την αύξηση των επιλογών χωρίς αλκοόλ από τους καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά ο Luke Boase, ιδρυτής της Lucky Saint, επεσήμανε την ευκαιρία για τις επιχειρήσεις στο εμπόριο να κεφαλαιοποιήσουν την αυξανόμενη τάση. «Βρισκόμαστε στην αρχή μιας πολιτιστικής αλλαγής στη στάση μας απέναντι στο ποτό στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς βλέπουμε έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που προτιμούν να μετριάζουν την κατανάλωσή του» σχολίασε, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Drinks Business.

Προσθέτει πως η έκθεση αναδεικνύει μια σημαντική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επεκταθούν στις εναλλακτικές ποτών χωρίς αλκοόλ. Αλλά, ταυτόχρονα, τονίζει πως αυτή η ευκαιρία παραμένει ως επί τω πλέιστω αναξιοποίητη. Η έρευνα αποκάλυψε, επίσης, ότι το ένα τέταρτο των καταναλωτών θα παρήγγειλε νερό βρύσης σε μια παμπ ή μπαρ αν δεν ήθελε να πιεί αλκοόλ, το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 950 εκατομμύρια ευρώ σε χαμένα ετήσια έσοδα για τους χώρους, με βάση τη μέση επισκεψιμότητα και δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό, λοιπόν, είναι ένα κενό που πρέπει να καλυφθεί.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο