Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
13 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Βιομηχανία τροφίμων: 5 λόγοι που καθιστούν σημαντική τη συμμετοχή σε βραβεία

ΑρχικήΠιστοποίησηΒραβείαΒιομηχανία τροφίμων: 5 λόγοι που καθιστούν σημαντική τη συμμετοχή σε βραβεία
spot_img

Γιατί τα βραβεία και τα σήματα ποιότητας μπορούν να ενισχύσουν τη φήμη της εταιρείας και να αυξήσουν τα έσοδα.

Το να κερδίζεις σε έναν διαγωνισμό προσφέρει ικανοποίηση και χαρά αλλά οι υπεύθυνοι των επιχειρήσεων συχνά αναρωτιούνται εάν αξίζει τον κόπο, τα έξοδα και τη σκληρή δουλειά που απαιτείται από την ομάδα για να λάβουν μέρος. Η απάντηση είναι απλή και σαφής: Τα οφέλη είναι πάρα πολλά και μη συγκρίσιμα με την προσπάθεια (κόστος και κόπος) που απαιτείται για την συμμετοχή.

Οι καταναλωτές, αλλά και οι επιχειρήσεις, έχουν γίνει περισσότερο απαιτητικοί από ποτέ, τόσο λόγω της πανδημίας όσο και της στροφής προς την ασφάλεια των τροφίμων, την υγιεινή διατροφή, την προστασία του περιβάλλοντος και την βιωσιμότητα, την επιχειρησιακή κουλτούρα, ενώ έλκονται από την καινοτομία. Συνεπώς εάν ενημερωθούν πως ένα προϊόν έχει διακριθεί σε κάτι από τα παραπάνω, έχει σημασία.

Η συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό δεν μετράει την επιτυχία ενός προϊόντος, αλλά είναι σίγουρα ένας πολύ καλός τρόπος για να τονιστεί και να υπογραμμιστεί η ποιότητά του σε όποιο τομέα και όποια κατηγορία κρίνει η επιχείρηση ότι μπορεί να διακριθεί. Μία επιτυχημένη και επικυρωμένη διοργάνωση, καταρχήν συγκεντρώνει τα μεγαλύτερα ονόματα του κλάδου – τουλάχιστον στα μάτια του καταναλωτή- εκτιμάται η δουλειά και η προσφορά των εργαζομένων και συνεπώς ενισχύεται το ηθικό τους και άρα μειώνονται οι πιθανότητες για αποχώρηση, αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας, προωθεί την αξιοπιστία και παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Σύμφωνα με τα Best Business Awards, οι βραβευμένες μικρές επιχειρήσεις μπορούν να δουν αύξηση εσόδων κατά 63% και αύξηση πωλήσεων 39% ενώ οι μεγάλες εταιρείες, μπορεί να αυξήσουν τα έσοδα έως και 48% και τις πωλήσεις 37%.

Τι μπορεί να προσφέρει λοιπόν σε μία εταιρεία παραγωγής και επεξεργασίας τροφίμων ένα βραβείο ή έστω η συμμετοχή σε μία τέτοια διοργάνωση; Η απάντηση είναι πως τα οφέλη είναι πάρα πολλά, μεταξύ των οποίων δωρεάν προώθηση του προϊόντος, επικύρωση, αναγνώριση, προώθηση της αξιοπιστίας κα.

5 λόγοι για να συμμετάσχετε σε διαγωνισμούς

  1. Δωρεάν μάρκετινγκ για τους συμμετέχοντες σε διάφορες πλατφόρμες στοχεύοντας σε ένα ευρύτερο κοινό και στην αύξηση της προβολής της επιχείρησής σας. Η μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της εταιρείας θα βοηθήσει στην καλλιέργεια εμπιστοσύνης και στη βελτίωση της εικόνας της, άρα και σε μεγαλύτερες πωλήσεις στο αγοραστικό κοινό.
  2. Ευκαιρίες δικτύωσης. Ενώ ο COVID-19 έχει περιορίσει τη διαπροσωπική δικτύωση, τα βραβεία μπορούν να βελτιώσουν το προφίλ σας αρκετά ώστε να τραβήξετε την προσοχή από συναδέλφους και αλυσίδες εφοδιασμού, καθώς και από νέους πελάτες, επιχειρηματίες και εμπόρους λιανικής. Η χρήση των βραβείων ως εργαλείο πωλήσεων μπορεί να είναι ο “άσος στο μανίκι” των στελεχών.
  3. Επικύρωση και αξιοπιστία – είτε έχετε ψηφιστεί, είτε έχετε μπει στη λίστα των υποψηφίων, είτε έχετε πάρει το τρόπαιο, λαμβάνετε μια έγκριση για την επιχείρησή σας από μια αξιόπιστη πηγή και από αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου. Τα βραβεία προσφέρουν επικύρωση από τρίτους και καθιερώνουν ηγετική θέση στην αγορά.
  4. Ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος – το να είσαι βραβευμένος ή δεύτερος, ανεβάζει το ηθικό του προσωπικού (και το δικό σας επίσης!) και μπορεί να βοηθήσει και στις προσλήψεις προσελκύοντας νέα ταλέντα. Η βράβευση θα λειτουργήσει και ως υπενθύμιση της προόδου που πραγματοποιήθηκε για την επίτευξη αυτού του βραβείου.
  5. Δημιουργικότητα και κινητοποίηση – ο συναγωνισμός και η ευγενής άμιλλα πάντα μας κάνει καλύτερους, πιο δημιουργικούς, ενώ ταυτόχρονα αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τους «συμπαίκτες» μας στην αγορά και μας ωθεί να σκεφτόμαστε «έξω από κουτί»!

Στρατηγική βραβείων

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιάσουν μια στρατηγική βραβείων έχοντας κατά νου τις εταιρικές πρωτοβουλίες. Για παράδειγμα, εάν η εταιρεία σας προωθεί την ηθική συμπεριφορά ή την εταιρική ηγεσία, αναζητήστε βραβεία που αναγνωρίζουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Επιλέξτε βραβεία ειδικά για τον κλάδο: Όταν η επιχείρησή σας στοχεύει σε μια εξειδικευμένη ομάδα πελατών, επιδιώξτε βραβεία που αναδεικνύουν την εξειδίκευσή σας.  Βρείτε βραβεία που εστιάζουν στα δυνατά σας σημεία, ερευνήστε τα βραβεία που έχουν κερδίσει οι ανταγωνιστές και τέλος εστιάστε στις ανάγκες των πελατών σας όταν πρέπει να επιλέξετε σε ποιες κατηγορίες θα συμμετάσχετε. 

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο