Η PepsiCo φέρνει νέα σνακ υπό τις επωνυμίες των δημοφιλέστερων προϊόντων τσιπς της.
H PepsiCo μπορεί να είναι κυρίως γνωστή για το ομώνυμο αναψυκτικό της, αλλά διαθέτει και ένα διόλου ευκαταφρόνητο χαρτοφυλάκιο με σνακ, κυρίως αποτελούμενο από πατατάκια. Αλλά η πολυεθνική δεν θέλει να μείνει εκεί, καθώς σχεδιάζει να επεκτείνει το τμήμα σνακ της, Frito-Lay, με άλλες μάρκες σε νέες κατηγορίες, όπως πρέτσελ και κράκερ, ακόμα και jerky από φέτος.
Σε συνέντευξή του στο Food DIve, o Parth Raval, επικεφαλής ανάπτυξης της PepsiCo Foods North America δήλωσε πως θέλουν να διασφαλίσουν την κυριαρχία της Pepsi και στον τομέα των σνακ, επεκτείνοντας τα είδη της πέρα από τα πατατάκια.
Βέβαια, η εταιρεία είχε ξεκινήσει από πέρσι την επέκτασή της στην κατηγορία των σνακ, καθώς ήδη από το 2022 λάνσαρε μια κατηγορία ντιπ κάτω από την επωνυμία Doritos σε δύο διαφορετικές γεύσεις. Ανακοίνωσε ,επίσης, πως από φέτος θα πουλά εκδόσεις σε μικρό μέγεθος μέγεθος των κλασικών σνακ Doritos, Cheetos και SunChips, για να μπορεί κανείς να τα τρώει ακόμα και εν κινήσει.
Αυτό έχει εν μέρει ως σκοπιμότητα τα είδη τους να μην αποτελούν αποκλειστικά “πατατάκια” στο μυαλό των καταναλωτών, αλλά σνακ για κάθε περίσταση.
Ο Raval πρόσθεσε ότι η PepsiCo εξετάζει την κυκλοφορία ενός προϊόντος κράκερ με μια από τις μεγαλύτερες μάρκες τσιπ της, από το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Ένα ακόμα παράδειγμα του τι περιμένουν οι καταναλωτές αποτελεί ένα pretzel με γεύση Cheetos, αξιοποιώντας την προηγούμενη επιτυχία που είχε όταν κυκλοφόρησε το Cheetos Popcorn στις ΗΠΑ στις αρχές του 2020.